OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » New life, new love - 6. kapitola



New life, new love - 6. kapitola Taká emočná kapitola. ;) Príjemné čítanie praje Alexis.

Zobudila som sa v noci. Teda, ráno. Ja neviem! Proste som sa zobudila okolo druhej ráno, ako som zistila, keď som pozrela na budík. Vďaka ti, upíri zrak. 

Mala som divný pocit. Taký ten, keď idete v noci domov a máte pocit, že vás niekto sleduje. Ani sa neotočíte, len pridáte do kroku. No, tak ani ja som sa neotočila, len som si skryla hlavu pod perinu. 

Ale po chvíli mi začalo byť horúco. Opatrne som vystrčila hlavu a rýchlo som sa načahovala po lampičke. Keď som zasvietila, skoro som vyskočila z kože. 

Pri mojom stole sedel Klaus a pozeral na mňa! Úchyl jeden! A niečo mi hovorí, že už sa dozvedel, že nemusí byť pozvaný. Hovorte tomu, ja neviem... napríklad intuícia.

„Klaus! Vypadni!” zakričala som. Teraz ľutujem, že tu nie je Lili. Tá by mu dala poriadne do držky!

„Caroline, musíme s-” pokračoval by ďalej, ale skočila som mu do reči. Som si istá že viem, čo chcel povedať.

„Nie, nemusíme sa porozprávať! Toto je môj byt, v ktorom nemáš čo robiť. A ver mi, že zariadim, aby si sa sem už nikdy nedostal!” vyletela som na neho. 

Prečo? Pretože mi jeho prítomnosť pripomenula to pohŕdanie a nadávky po tom, ako sme si to rozdali. A nie sú to práve pekné spomienky. Len tak-tak som sa držala, aby som sa nerozplakala. 

„Caroline,” začal zas.

„Prepáč, Klaus, ale nie. Nevieš, čo mi tým spôsobuješ,” zašepkala som a premiestnila som sa za neho. V momente som mu zlomila väzy. Hm, tak to bolo celkom ľahké.

Z vrecka som mu vytiahla mobil a zavolala Kolovy. Ten si po neho prišiel do piatich minút. Poviem vám, bola to pekná show. Kol ťahal Klausa za ruku, po schodoch dolu. Myslím, že Klaus bude mať nervy. Ale to už nie je môj problém.

Vybrala som sa do miestneho baru, kde som našla čarodejnicu.

„Care, aké milé prekvapenie,” povedala hrane.

„Simone, ušetri nás tých rečí. Chcem od teba maličkosť. Dobre ti zaplatím,” vybalila som narovinu. Nemám čas. Musím to stihnúť, kým sa Klaus prebudí.

„Fajn, čo chceš?”

„Potrebujem, aby si okolo môjho bytu urobila ochranné kúzlo. Bez môjho súhlasu sa nikto nedostane dnu.”

„Potrvá to desať minút. Daj mi nejakú tvoju osobnú vec a tisíc eur.” Nad jej poznámkou som pretočila očami, no do jednej ruky som jej dala môj náramok a do druhej päťsto eur. Druhú polovicu jej dám po tom, ako zistím, či to kúzlo fungovalo.

Po desiatich minútach som bola na ceste domov. Zavolala som Lili, nech sa vráti, pretože potrebujem niečo vyskúsať. Po treťom zazvonení to zdvihla.

„No konečne. Vrát sa domov, máme problém,” povedala som okamžite.

„Láska, myslím, že by si mala prísť na policajnú stanicu. Teda, iba ak ti za to Lili stojí,” ozvalo sa z druhej strany. 

„Klaus, ak sa jej niečo stane, zabijem ťa! Aj keby to malo znamenať moju smrť!” zašepkala som výhražne a zložila. Do riti! 

Hneď som sa tam vybrala. Keď som vstúpila, ovial ma vietor a dvere sa zabuchli. Klaus, samozrejme. Vstúpila som do kancelárie Lili, kde na jej mieste sedel Klaus. Ona stála o pár metrov ďalej, s... kolíkom namiereným na srdce. Je ovplyvnená! Dopekla! Toto nevyzerá dobre.

„Tak si došla,” okomentoval môj príchod Klaus.

„Pusti ju,” povedala som.

„To by bolo príliš jednoduché, nemyslíš?”

„Pusti ju a urobím všetko, čo chceš,” skúšala som to ďalej. Tentorkát aj s prosebným kukučom.

„Nie,” zamietol rázne.

„Tak čo chceš?!” vyletela som po ňom. 

„Odpovede,” povedal pokojne. 

„Fajn, fajn! Dám ti odpovede, hlavne ju pusť!”

„Kol!” zvolal Klaus. Čo? Kol? Nebol na mojej strane?! „Postráž Lilian, kým sa budem rozpávať s Caroline. A nie, že ti utečie!”

„Pf, ja niesom žiaden pes!” zakričala Lili Klausovým smerom.

„Tak poď, mačička,” okomentoval to Kol a ťahal ju do vedľajšej miestnosti.

Ja som ostala s Klausom sama. No, mohlo to byť aj horšie. Mohlo sa stať, že... Mohol... Nie, povedzeme si pravdu. Horšie to už byť ani nemohlo. Ale zaútočil na niekoho, koho mám rada. To mu nedarujem!

„Môžeš mi povedať, čo má tento cirkus znamenať?!”

„Nedala si mi na výber,” povedal Klaus.

„O čom to hovoríš?! Ja som ti nedala na výber?! Vlámal si sa mi do bytu!”

„Prejdime k veci. Som tu s Nikol, ktorá je pod mojou ochranou. Nedovolím, aby sa opkovalo to, čo sa stalo v New Orleans. A ty si jediná, kto dokáže zistiť, či je Miami bezpečné. Spíšeš mi všetky nadprirodzené bytosto v Miami,” oznámil mi.

„Som snáď tvoj sluha?!” Postavila som sa pred neho. Delilo nás od seba len pár centimetrov. Pozrela som mu do očí, a čakala na jeho reakciu.

„Nie, Caroline, nie si môj sluha. K tým sa správam inak,” povedal chladne.

„Čo sa s tebou stalo?!” vyletela som po ňom. ...zase. 

„Stalo sa veľa vecí, láska. Zatiaľčo ty si si užívala s priateľmi, ja som chránil Nikol pred New Orleans!” odvetil rovnakým tónom.

„Aha, takže ja som si užívala,” povedala som skôr sebe, no som si istá, že to počul.

„Máš pri sebe železník?” spýtal sa. 

„Prečo?”

„Odpovedz!” zakričal. To je prvýkrát v mojom živote, kedy som sa ho bála. Ešte nikdy na mňa nekričal.

„Nie,” šepla som.

„To je dobre,” povedal a približoval sa mojím smerom. 

Bála som sa ho. Naozaj som sa ho bála. Začala som cúvať, no ochvíľu som sa krčila v rohu miestnnosti, nemala som kam utiecť. Srdce mi bilo ako splašené, čo si Klaus určite všimol, pretože na tvári sa mu objavil malý úsmev. 

Došiel až ku mne a natlačil ma na stenu. Pozrel mi do očí, z ktorých sa začali kotúľat slzy veľkosti hrášku. Jedným pohybom ich všetky zotrel.

„Odpovieš mi na všetko, čo budem chcieť vedieť,” povedal, stále pozerajúc do mojich očí.

„Odpoviem ti na všetko, čo budeš chcieť vedieť,” opakovala som zhypnotizovane. 

Nie, toto nie! Prosím, len toto nie. Uričte bude chcieť vedieť, čo sa stalo, keď odišiel. Že ja hlúpa som nedržala jazyk za zubami! 

„Čo sa stalo, keď som odišiel z Mystic Falls?” bola jeho prvá otázka.

Spomienky sa na mňa valili z každej strany, no ja som ich nechcela. Nechcela som ich vidieť, nechcela som ich počuť, a už vôbec som o nich nechcela hovoriť!

„Keď si odišiel, stalo sa toho veľa,” snažila som sa obísť ovplynenie, no každý sval, každá bunka v mojom tele mi hovorila, aby som pokračovala. Snažila som sa proti tomu bojovať, no jeho ovplyvnenie bolo priveľmi silné.

Po tvári sa mi kotúľali slzy, ktoré som už nedokázala udržať.

„Tyler sa dozvedel, že sme sa spolu vyspali. Povedal to ostatným. Začali ma nenávidieť. Jediný, kto stál pri mne, bola moja mama. Keď ju zastrelili pri práci, ostala som sama... Prosím, Klaus, nenúť ma o tom hovoriť,” plakala som. Ako mi to môže robiť? 

„Pokračuj,” povedal bez citu. Rozplakala som sa ešte viac. Prečo?! To som si nevytrpela dosť?!

„Prišla som o všetko, o všetkých. Chcela som začať znova, tak som sa presťahovala sem. Vždy som túžila po živote v Miami. Na škole som sa zoznámila s Lili. Keď sme boli na cvičení, zaútočila na náš skupinka väzňov, ktorí sa dostali von. Lili zomierala, dala som jej moju krv. Neprežila to. To je všetko,” zašepkala som. Stočila do kĺbka s plakala. 

„Kol, už ju môžeš pustiť,” povedal Klaus.

Lili okamžite pribehla ku mne a objala ma. Merila Klausa nenávistným pohľadom, no potom sa začala venovať mne. Utešovala ma a šepkala, že všetko už bude v poriadku. Bolo toho na mňa priveľa. Klaus, spomienky, stres... Zosypala som sa úplne.

V takejto zostave sme tam boli ešte asi pol hodinu. Klaus a Kol prehľadávali archívy, ja som plakala a Lili ma utešovala. 

„Dostaň ma od neho preč, prosím,” zavzlykala som s prívalom ďalších sĺz.

Lili chápavo kývla hlavou, postavila sa a pomohla mi na nohy. Keď som sa postavila, skoro som opäť spadla. Niekto ma chytil. Klaus. Vyzdvihol si ma na ruky, a aj napriek mojím protestom ma niesol do auta. Nech som do neho búchala akokoľvek, ani to s ním nepohlo. No mne to zobralo aj zvyšok mojích síl. Nakoniec som zaspala Klausovy v náručí. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New life, new love - 6. kapitola :

4. Alexis8301 přispěvatel
12.05.2014 [19:13]

Alexis8301PetraCullen: Ďakujem! :3 Cestu osudu čítam tak zbežne, keď mám čas, tak ti neviem povedať. :D Ale ak nie, určite to dobehnem! :D

3. PetraCullen přispěvatel
12.05.2014 [9:40]

PetraCullenTak to byla úžasná a zároveň dojemná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Caroline pěkně zametla s Klausem Emoticon Jak nakonec ji přinutil, aby to ze sebe dostala a bylo vidět, že ji to trochu prospělo... Emoticon Emoticon Nejlepší bylo, jak mu pak usnula v náruči. Emoticon Emoticon
(Nerada to to cpu, ale četlas mojí povídku Cestu osudu 8. kapitolu? Emoticon ) No rozhodně se budu těšit na další díl. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Alexis8301 přispěvatel
10.05.2014 [14:44]

Alexis8301Prepáč. Emoticon Nabudúce mi to asi pošli naspäť na opravu, aby som si to zapamätala. Emoticon Emoticon

1. MillieFarglot admin
10.05.2014 [14:39]

MillieFarglotProsím ťa, dávaj si pozor na písanie slov "Nie je", "Nie si" "Nie sú". Už niekoľkokrát som ťa na to upozorňovala.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!