OurStories.cz ~ naše povídky - Malby a kresby



 

The Crow - Eric Draven

The Crow - Eric DravenRozhodla jsem se s vámi podělit o jeden můj starší obrázek Erica Dravena - hlavní postavy komiksu "The Crow" od Jamese O'Barra.
Yoko Scarlet

 

Tienistý závoj

Tienistý závojRozhodla som sa, že ukážem ďalší obrázok z môjho šuplíka tvorby. Ide o Miu z príbehu Dračie súostrovie.

 

Ufon a drak

Ufon a drakObrázek něco jako draka a ufona.

 

Assassinka illustration - 1. Eira a Seth

Assassinka illustration - 1. Eira a SethRozhodla jsem se trochu ilustrovat mojí povídku s názvem Assassinka. První scéna, kterou jsem se rozhodla nakreslit, je ze 6. kapitoly a myslím, že každý, kdo Assassinku četl, ji pozná. :) Snad se bude líbit.

 

5. Beruška PSD

5. Beruška PSDTak po dlouhé době je tu slíbená beruška, kterou jsem namalovala ve Photoshopu. Doufám, že se bude líbit, a já budu ráda za jakékoliv komentáře :)

 

Oscar Wilde - Sobecký obr

Oscar Wilde - Sobecký obrSlíbila jsem další ilustraci k Wildeovým pohádkám... Tentokrát jsem zkusila něco namalovat k známému Sobeckému obru. Snad se bude líbit, Vogel.

 

Les Mis - Eponine

Les Mis - EponineOpravdu ráda kreslím, a proto vám přináším další výtvor - tentokrát Éponine Thenardier z Anime verze Bídníků. Nepodobá se zas tak úplně, ale originalita a pokus se cení. :)

 

Oscar Wilde - Slavík a růže

Oscar Wilde - Slavík a růžePro všechny, kdo Wildea neznají – úžasný spisovatel, kterého rozhodně musíte zkusit... A pro všechny, co ho znají – četli jste jeho pohádky? Jsou úžasné natolik, že mě donutily si sednout nad čtvrtku...

 

Les Mis - Javert

Les Mis - JavertJistě všichni z vás znají slavný příběh Les Misérables. V roce 2012 vznikl film, ve kterém ztvárnil policejního inspektora Javerta Russel Crowe. Rozhodla jsem se ho nakreslit.

 

Arteterapie prý pomáhá

Arteterapie prý pomáháArteterapie nebo-li léčba uměním využívá umělecké činnosti pro léčbu psychiky a osobnosti. Aneb když vám kreslení pomáhá z depresí.
Yoko Scarlet

 

Devils rendez-vous - ilustrace

Devils rendez-vous - ilustraceIlustrace k povídce Devil´s rendez-vous.
Aneb když se naštvu, že se nám v pokoji nějak nebezpečně rozmáhají optimistické obrázky nebo bráchovo kresby aut.

 

Pictures by MishellMay

Pictures by MishellMayA je tady další moje várka obrázků. Tentokrát jsou tři a barevný.

Novinka

Drak a Jack

Drak a JackTak mě napadlo, že bych se mohla podělit i o moje kreslířské výtvory. Tady jsou dva z nich, jeden je dráček, kterýmu už jsou dva roky a milý Jack Sparrow, kterýho sem kreslila nedávno. :)

Novinka

Soubor Na pokraji...

Soubor Na pokraji...Soubor Na pokraji... - má nikdy nezveřejněná závěrečná práce z výtvarky v druháku na gymplu

Novinka

Kominiks

« Předchozí   1 2 3 4 5   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!