OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Tajne čistokrvná - 5. kapitola



Tajne čistokrvná - 5. kapitolaZápas dopadol katastrofálne, a preto všetci dostali trest. Ale niekto ho predsa len musí porušiť, no nie?
P. S.: Kapitola je predsa len asi trochu nudnejšia ako tá minulá, takže pardon. ;)

Allie

Kate mala pravdu – bol to problém. A poriadny. Už cestou na ihrisko videli, ako sa k nim valí horda učiteľov na čele s McGonagallovou, ktorá si to dupala po tráve ako rozzúrený býk. Hneď, ako ich uvidela, zamierila si to k nim.

„Smithová! Blacková! Choďte do izieb, tak ako všetci! A nevychádzajte až do odvolania!“ skríkla, otočila sa na päte a zase sa postavila do čela učiteľov -  všetci mali na tvári výraz absolútnej zúrivosti – a pokračovali smerom do hradu.

Anabeth sa zúfalo pozrela na Kate a dúfala, že nepočula to, čo spravila Mcgonagallová s jej menom. Ale mala šťastie – Kate sa len tupo pozerala na odchádzajúcich učiteľov. Anabeth ju potiahla za ruku, aby mohli ísť do izieb.

Netrvalo dlho a boli vo svojej klubovni, ktorá bola úplne prázdna. To ich prekvapilo, ale aj tak šli do svojej izby. Anabeth si zničene sadla na posteľ a oprela sa chrbtom o stenu. Všade bolo úplné ticho, no aj tak vedela, že v každej izbe sa vzrušene rozprávajú. Bola veľmi zvedavá, čo asi tak učitelia vymyslia, aby ich ešte väčšmi potrestali. Už toto bolo pre všetkých dosť veľa.

Kate nič nevravela a bolo počuť len jej tichý dych, takže Anabeth usúdila, že asi zaspala. Pre istotu ju oslovila menom, ale neozývala sa. V ich izbe sa to už nedalo vydržať, a preto sa aj napriek zákazu rozhodla, že pôjde do klubovne. Dúfala, že si tam niekto zabudol knihu, pretože všetky svoje zo zakázanej časti už prečítala.

Potichu otvorila dvere a zišla po lesklých schodoch dolu. Aké veľké bolo jej prekvapenie, keď zistila, že tam nie je sama. Chcela sa vrátiť, ale hneď, ako stúpila na prvý schod, zradne je zavŕzgal pod nohou. Postava v kresle pri kozube, ktorý jemne praskal, sa otočila. Anabeth už predtým mala tušenie, že to bude on, preto sa pokúsila odísť. Albus na ňu uprel svoje smaragdovozelené oči a ona sa musela začervenať. Odstúpila od schodov a posadila sa do druhého kúta izby. Teda, aspoň sa o to pokúsila, pretože Albus ju pozdravil.

„Ahoj,“ odzdravila potichu a rozhodla sa, že sa predsa len posadí bližšie, ako plánovala. Nikdy s ním nenadviazala bližší kontakt, pretože jeho otec bol Harry Potter a nechcela, aby sa niekto dozvedel o jej rodine.

Prečo len musím byť Blacková? pomyslela si Anabeth a rozhliadla sa okolo, aby zistila, či tu niekto nemá knihu. Nič. To jej pokazilo náladu ešte viac, ako mala. Panovalo medzi nimi trápne ticho, ktoré zrazu prerušil on:

„No, vieš, nie že by som do toho niečo mal, ale vážne si dala päsťou Malfoyovi?“ opýtal sa znova sa na ňu zahľadel.

Anabeth sa znova musela červenať. Takže o tom vie niekto viac ako len Malfoy. Takmer nebadane prikývla a sklopila pohľad. Albus sa zachechtal a obrátil sa. Anabeth to už nemohla vydržať, preto vstala, prešla pár krokov k východu z klubovne a potichu otvorila dvere. Bohužiaľ, tučná pani jej hneď začala rozprávať o tom, že ak teraz odíde, okamžite sa to dozvie McGonagallová. Anabeth si vzdychla a vrátila sa späť. Cítila, že Albus sa na ňu pozerá, preto sa otočila a znova zamierila do svojej izby, aby si prečítala nejaké to učivo do školy. Ale on ju znova zastavil.

„Ak chceš ísť von, pomôžem ti,“ povedal.

Najprv nevedela, či na to má reagovať, ale ona sa vážne nudila a ak jej vedel pomôcť, prečo nie?

„Ako?“ opýtala sa a otočila sa. A hlavne prečo, pomyslela si. Albus jej už neodpovedal, pretože tam už nebol. Zmätene sa porozhliadla po miestnosti, no nikde ho nevidela. Zrazu  sa ozvalo „buch“ a potom padla dozadu. Niekto, kto by nevedel, o čo ide, myslel by si, že je to nanajvýš zvláštne. Ale jej to došlo hneď.

„Hop, potkol som sa,“ sa ozvalo zároveň s „Neviditeľný plášť!!“

Obaja sa na tej náhode zasmiali a Anabeth z neho zatiaľ strhla plášť. Ukrývala sa pod ním rozosmiata tvár so strapatými vlasmi. Panebože, vzdychla si podvedome Anabeth a pristihla sa, ako naňho dlho hľadí. Rýchlo potriasla hlavou a chcela si vziať plášť, ale on ho nepustil. Povedal len:

„Mám podmienku.“


Dúfam, že to nie je až tak hrozné, ako si myslím. :D Ale kritiku prijímam, hlavne komentujte, to vždy poteší. :) 

P. S.: Ja to neviem presne, ale vraví sa, že Albus je v Slizoline, no mne sa to tam nehodilo, takže bude v Chrabromile. :P


Allie


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajne čistokrvná - 5. kapitola:

2. Allie přispěvatel
31.08.2012 [20:06]

AllieJé, ďakujem Emoticon Emoticon a ďalšia časť už je :D

1. KacenQa přispěvatel
31.08.2012 [18:48]

KacenQaSuper kapitola Emoticon Tak já jsem rozhodně ráda, že je Al v Nebelvíru, protože i přes ty povídačky nějak nevěřím tomu, že by byl ve Zmijozelu, když sám chtěl do Nebelvíru... no nic Emoticon strašně se těším na další, doufám, že bude co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!