OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Stories from City of Angels 2. kapitola



Stories from City of Angels 2. kapitolaDočká se Alex odpovědi na svůj dopis?

Setkání s kapelou skončilo a dívky, včetně Alex a Petry, velice nerady opouštěly zákulisí. V hledišti ještě nikdo nebyl, takže si všechny mohly najít ta nejlepší místa. Alex si stoupla přímo doprostřed, chtěla být co nejblíž Jaredovi. Už se neklepala, neměla ani strach, už se jenom těšila. V hlavě si opakovala texty písniček, aby je mohla zpívat spolu s ostatními.

„Konečně se usmíváš,“ řekla jí Petra, která stála vedle ní.

„Už aby to začalo,“ odpověděla Alex a podívala se za sebe. Do haly začalo vbíhat postupně víc a víc lidí. Všichni chtěli být co nejvíc vepředu, aby si koncert užili. Za půl hodiny byli Jared, Shannon i Tomo na scéně a koncert mohl začít. Atmosféra byla elektrizující. Alex nejvíc čekala na své oblíbené songy – Hurricane, City of Angels a Closer to the Edge, i když stejně měla ráda úplně všechny, které kapela zahrála. Petra pozorovala, jak je její sestra v euforii, doslova skáče, jak Jared píská. Ani po skončení koncertu její nadšení nevyprchalo a trvalo ještě dalších pár dní a týdnů.

O dva týdny později:

Jared seděl doma, v Los Angeles, na pohovce a probíral se poštou, která se mu za čas nahromadila. Nejdřív vyřídil účty a pak teprve dopisy od fanoušků. Neměl v úmyslu, ani by to vzhledem k počtu nešlo, je přečíst všechny. Jako první vzal ten bez obálky, ten od Alex.


Milý Jarede,

snad tenhle dopis nevyzní jako nějaké psaní od bláznivé fanynky, která má v hlavě jen tebe. Příští sobotu jdu poprvé na váš koncert, v den mých narozenin. Nemohla jsem si přát lepší dárek. Doufám, že budu mít šanci ti tenhle dopis nějak osobně předat. Moje sestra by ti o mně řekla, že jsi můj vzor, moje tajná platonická láska. Kdybych ti měla popsat všechno, co na tobě obdivuji, tak mi nevystačí zásoba papírů, co tu mám. Chci ti touto cestou poděkovat, že jsi pro nás, fans, inspirací. Děkujeme, že bojuješ za lepší budoucnost v hudbě v Artifactu, že si tak úžasný člověk - jak zvenčí, tak zevnitř.

Alex

P.S.: Vím, že je to asi nereálné, ale pokud bys chtěl odepsat, přikládám i svoji adresu.


Takových dopisů mu chodilo hodně, ale přesto si říkal, že tenhle je něčím výjimečný. Většina dívek mu okamžitě vyznala lásku, rozepisovala se na několik stránek, jak je úžasný, ale Alex ne. Napsala jen pár řádek. Nic o sobě a to něco málo Jareda zajímalo. I díky tomu, že ji poznal, i když jen na chvíli. Líbila se mu představa napsat někomu klasický dopis, ne email nebo zprávu na mobil, která je prázdná, bez ducha. Druhý den hodil dopis do schránky a nevěděl, jestli někdy dostane odpověď.

Alex, která žila až na druhé straně Států, v New Yorku, v tu chvíli mířila zpátky domů ze zkoušky na vysoké škole, kam chodila.

„Tak jak si dopadla?“ zeptala se jí Petra hned u východu.

„Dal mi to, ale s odřenýma ušima,“ řekla Alex. Neměla ani trochu radost, že má poslední zkoušku za sebou a postoupila do posledního ročníku. Hodně dlouho studium odkládala a ani nedoufala, že projde prvním ročníkem.

„Ty vůbec nemyslíš na tu zkoušku. Ty čekáš, jestli ti Jared odepíše?“ zeptala se Petra.

„Ne! A i kdyby, jakou mám šanci, že mi napíše? Víš, kolik holek mu posílá dopisy?“ řekla smutně Alex a nastoupila do auta.

„To je snad jedno, ne? Třeba si na něj zapůsobila.“

„A čím?“ oponovala jí Alex. „Tím, jak jsem tam kuňkala? To určitě,“ řekla a raději se začetla do knížky. Ale tajně doufala, že Jared někde sedí a odepisuje jí. Petra jí vysadila u jejího bytu, Alex se ani nerozloučila. V chodbě se podívala do schránky, která byla ale prázdná.

„Třeba zítra,“ řekla si pro sebe. Doma si zalezla do vany, pustila si Night of the hunter a nechtěla na nic a na nikoho myslet. V hlavě se jí ale neustále přehrával koncert a setkání s Jaredem. Přemýšlela, kde její dopis skončil. V koši? To snad ne. Možná někde založený.

Ráno ji probudil zvonek u dveří. Rychle si oblékla župan a šla se podívat, kdo to zvoní.

„Ahoj, Alex, mám pro tebe poštu,“ řekla její kamarádka Felicia.

„Ahoj, pošťačka to dala tobě?“ zeptala se a vzala si obálku.

„Potkala jsem ji venku na schodech. Jdeš dneska do práce?“

„Dneska mám volno,“ odpověděla jí a zívla si.

„Aha, tak se zatím měj,“ řekla Felicia a odešla. Alex zavřela dveře, lehla si zpátky do postele a podívala se, kdo jí to píše. V tu chvíli nemohla popadnout dech. Přišlo to z Los Angeles.

„Co když je to od něj?“ napadlo ji a rychle obálku otevřela.


Ahoj, Alex,

děkuji za dopis. Našel jsem si chvilku, abych ti udělal radost a odepsal ti. Ještě jednou ti přeji vše nejlepší k narozeninám, jsem rád, že si je mohla oslavit právě na koncertě naší kapely. V zákulisí s námi si působila nervózně, moc si toho neřekla. Působila si tak tajemně, ostatní dívky pořád jen mluvily a mluvily a ty si stála v koutě a jen mě pozorovala. A já bych o tobě rád něco věděl. Záleží na tobě, co mi prozradíš. A na oplátku samozřejmě, i když si myslím, že o mně víš téměř vše. Taky doufám, že tohle pro tebe nebyl náš poslední koncert. Posílám ti svoji adresu do L.A., kde teď pár dní budu před začátkem druhé půlky turné.

Měj se hezky,

Jared


Srdce jí bušilo tak silně, jako když ho poprvé viděla na vlastní oči. Pár minut nemohla z dopisu odtrhnout oči. Byla jako ve snu. Po chvíli ji napadlo, že by mu měla ihned odepsat, než pojede na evropskou část turné. Vytáhla ze šuplíku obálku, dopisní papír a snažila se najít tužku. Dopis složila do obálky, nadepsala adresu a šla do sprchy. Chtěla ho poslat ještě dnes. Neměla v plánu o tom Petře říct, možná jindy. Nechtěla si kazit radost. Už dlouho neměla tak dobrou náladu, dokonce ani před koncertem. To měla spíš strach. Na cestě z pošty domů si koupila kafe, sedla si v parku a znovu si dopis od Jareda četla. Pořád tomu nemohla uvěřit. Doufala, že se jí to nezdá. A i kdyby, už se nechtěla probudit.

O tři dny později, na druhém konci země v L.A, seděl Jared v posteli a psal nový song. Slova ho napadla ve spánku a chtěl si je rychle zapsat. Za chvíli sešel po schodech dolů na snídani. U stolu seděl Shannon.

„Tomo ještě nedorazil?“ zeptal se Shannona.

„Říkal, že přijede v pátek. Chtěl od toho šílenství co nejdál. Aspoň na chvíli. Mimochodem, včera ti přišel dopis. Nechal jsem ho na stole, mezi těmi ostatními,“ řekl Shannon a dál se věnoval mobilu. Jared se šel podívat na hromádku dopisů, které mu za poslední dobu přišly. Některé z nich byly účty, další od fanynek. On si ale všiml toho od Alex. Sedl si na zahradu do křesílka a začetl se.


Ahoj Jarede,

ani jsem v tvou odpověď už nedoufala. Překvapilo mě to a potěšilo. Nevím, co bys o mně chtěl vědět. Chodím na vysokou školu, do toho pracuji v cestovní agentuře. Mám pejska, je mu pět let a jmenuje se Barney. Vzala jsem si ho, když jsem byla se sestrou v útulku. Dělá mi tu společnost, bydlím tu jinak sama. Ráda cestuju, se sestrou jsme loni strávily léto v Anglii, ale byl to spíš studijní pobyt, moc jsme toho bohužel neviděly. Dříve jsem malovala, ale teď bych si asi netroufla nic ti poslat. Jinak určitě plánuji jít na více koncertů, ne jen na ten tady v NY, který byl úžasný mimochodem. Ráda bych tě ještě párkrát viděla.

Užij si volno a druhou půlku turné.

Alex


Neměl ale čas jí hned odepsat. Přišel manažer kapely s rozvrhem na další část turné. Města i data byla jasná, museli se rezervovat hotely, zajistit ochranka a podobně. Jared si ale slíbil, že jí odepíše hned zítra. Jenže zítra se protáhlo skoro na dva měsíce.

Alex měla po zkouškovém období, ale rozhodně neměla volno. V cestovní agentuře, kde pracovala, měla práce až nad hlavu. Přesto stále myslela, zda dnes najde ve schránce další dopis, jestli má doma obálku, dost papíru, jestli má ještě známky, co si koupila. Řekla si, že jakmile přijde domů, vše zkontroluje. S Petrou se dohodly, že poletí do Paříže na jejich koncert, ale až v srpnu. To jsou ještě dva měsíce. A Jared se už čtrnáct dní neozval. Alex se snažila nemít z toho depresi, ale moc se jí to nedařilo. Petra ji už podruhé našla, jak leží jen tak v posteli a cosi si kreslí.

„Pořád ti neodepsal?“ zeptala se jí a otevřela jí na chvíli okno.

„To, že napsal jednou, neznamená, že napíše znovu,“ řekla odměřeně, vstala z postele a šla si do lednice pro džus.

„To, že za nima letíme do Paříže, platí, ne?“

„Jo, platí,“ odpověděla jí, ale měla chuť jí říct, ať vypadne.

„Mám tu s tebou zůstat?“ zeptala se jí Petra. Měla o ni strach.

„Ne, chci být sama. Zavolám ti zítra,“ řekla a šla si znovu lehnout. Petra nechtěla odejít, nerada jí nechávala v takovém stavu. „Jdi už, chci být sama,“ řekla jí znovu Alex. Ta zavrtala hlavu do polštáře a rozplakala se. Možná že si někde hluboko uvnitř dělala naděje, že dopisování s Jaredem bude pokračovat. Utěšovala se tím, že má asi spoustu práce. Ale zároveň si nadávala, že je tak naivní a hloupá, že věřila, že ho něčím zaujala, jak se jí snažila přesvědčit Petra…


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stories from City of Angels 2. kapitola:

5. Romana.echelon
09.05.2014 [21:06]

Nemůžu ani sledovat hokej, jak je to zajímavý, chválím, doufám, že bude kapitol víc a víc Emoticon

4. Nika
02.05.2014 [20:11]

celkom dobre :-) a paci sa mi ten napad s tymi listami :-)

3. Veronika
02.05.2014 [16:03]

Je to lepší a lepší :)

2. Alex27 přispěvatel
02.05.2014 [15:30]

Alex27Díky :)

1. Destiney přispěvatel
02.05.2014 [13:10]

DestineySkvělá kapitola, těším se na další ;)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!