OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » My life in the world of vampires 1. kapitola



Predstavte si, že po narodení Eleny mala Isabell ešte jedno dieťa - Cassie, ktorú mala s Alarickom. Alarick nevidel, ako Damon Isabell premenil, preto si myslel, že proste odišla. Tak isto nevedel ani to, že odišla tehotná. Keď porodila, dieťa dala na adopciu a nechala sa premeniť na upírku. Cassie si adoptovali manželia Nikolsonoví, ktorí nemohli mať dieťa. Rok po adopcii sa im narodil syn Tom. A náš príbeh začína o sedemnásť rokov neskôr.

Cassie

„No tak, Josh, naozaj už musím ísť.“ Usmiala som sa naňho.  

„Fajn, no chcem ešte jednu pusu,“ začal vyjednávať. No nemôžem povedať, že jeho požiadavka mi bola proti chuti. Poslednýkrát sme sa pobozkali a zamierila som domov. Po ceste som mala pocit, že počujem kroky, no hneď ako som sa otočila, všetko utíchlo. Najhoršia bola cesta cez park, no ak by som ho mala obchádzať, trvalo by to o pätnásť minút dlhšie, a to som nechcela. Raz som mala dokonca pocit, že niekto stojí hneď za mnou. Ešte som cítila jeho dych na krku. To som sa už neodvážila ani otočiť, hneď som sa rozbehla a zastala som až o tri ulice ďalej. Keď som sa znovu otočila, nikto nikde nebol. To mám zas z tých hlúpych filmov. Mala by som Joshovi zakázať mi ich púšťať, lebo sa asi scvoknem.  Pomalým krokom som pokračovala v ceste a konečne mala pocit, že ma nikto nesleduje.

Doma bolo už od dverí cítiť maminu večeru. Keď som vošla do kuchyne, pri stole sedel otec a čítal si noviny, ktoré ráno nestihol, mama miešala šalát a Tom bol v izbe, z ktorej sa šíril hlasný zvuk jeho obľúbených skupín. Proste pohodový večer.                                                                                                                                       „Dnes mi volala tvoja učiteľka, vraj si dostala z testu z dejepisu päťku.“ Odložil otec noviny hneď ako som ich pozdravila.                                                                                                                                                                               „Ona ich už stihla opraviť a vyhodnotiť?“ pošepla som a dúfala, že ma nebolo počuť. Tá žena je ako robot. Ako to stihla, je nás v triede dvadsať a dejepis sme mali ako posledný. A práve keď začína víkend a v sobotu je párty, na ktorej nesmiem chýbať.                                                                                                                                        „Môžeš mi k tomu niečo povedať?“ zvýšil otec hlas a dožadoval sa odpovede.                                                                                                                          „Bol to naozaj ťažký test, fakt. Oci, no tak, veď vieš, že si to rýchlo opravím. A dokonca ten test mal byť až v pondelok, no ona ho dala už dnes. A vôbec nechápem, načo ti volala, pochybujem, že volala všetkým rodičom. Vidíš, toto je dôkaz, že si na mňa zasadla!“ zhodnotila som situáciu a dúfala, že otec ma pochopí. Načo mu vôbec volala?! Ako hovorím, určite si na mňa zasadla.                                                                                                                            „Mňa nezaujímajú tvoje výhovorky, mala si to napísať lepšie. A len pre informáciu, na sobotňajšiu párty môžeš okamžite zabudnúť. A dohodol som sa s tvojou profesorkou, že ti dá ešte jednu šancu, takže máš celý víkend na to aby si sa to naučila. Nevieš, koľko ma stálo ju presvedčiť, dúfam, že tú šancu aspoň využiješ.“ Pozrel na mňa prísnym pohľadom a chcel dať najavo koniec rozhovoru, no už odmala ma učili, choď si za svojím.                                                                                                                                              „To nie je fér! Tom raz dostal za týždeň dve päťky a v sobotu hral futbal a bol na párty, z ktorej prišiel na mol a ty si mu nič nepovedal, tak prečo mám ja zákaz?!“ kričala som. Otec na mňa pozrel prísnym pohľadom, ktorý naznačoval, aby som bola ticho, inak sa hádka iba začne.

Otočila som sa a s dupotom prišla do izby. Mojich rodičom som milovala, no niekedy som mala pocit akoby ma nechápali. No nech sa medzi nami deje čokoľvek, moja láska k nim sa nezmenšuje. Viem, že im nikdy nebudem môcť vrátiť to, ako sa o mňa starali, starajú a ešte aj budú, hoci nie som ich. Povedali mi to, keď som mala desať a našla som papiere o adopcii. Ak by som ich nenašla, vraj by mi to nikdy nepovedali, pretože sa báli, že by som mala pocit, že medzi nich nepatrím a že Tom je pre nich viac.

V podstate sa ani nemýlili, počas puberty som mala také obdobie, no potom sa to zmenilo a teraz ich mám ešte radšej ako kedykoľvek predtým. Viem, koľko toho pre mňa spravili a som im za to vďačná. O mojich biologických rodičoch viem len, že mama sa volala Isobell a vzdala sa ma hneď po narodení, meno otca je neznáme. Raz som sa ju pokúšala nájsť, no vraj zmizla. Nikto nevie, kde je, a preto ju vyhlásili za nezvestnú.  Rozhodla som sa s otcom viac nehádať, no vedela som, že na párty pôjdem aj keby som musela utiecť.


Toto je moja prvá poviedka, takže prosím o strpenie, kým sa rozbehnem. :) Ďalšie kapitoly, ak o nejaké stojíte, budú, samozrejme, dlhšie. Bola by som rada, ak by ste komentovali a povedali mi, čo je zlé (verím, že mi budete mať, čo vyčítať) a aby som vedela, či je záujem aj o ďalšie kapitoly.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My life in the world of vampires 1. kapitola:

4. mima33 admin
10.03.2013 [15:23]

mima33Na začiatok to vyzerá sľubne. FF na TVD je strašne veľa a preto som zvedavá, ako sa s tým popasuješ. V tejto kapitole ti naozaj nemám čo vytknúť, jedine ak opomeniem to čo Arminka. To čo je za učiteľku, že volá kvôli päťke rodičom Emoticon
Inak som zvedavá na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon

3. StellaThomas
09.03.2013 [3:29]

Velmi dobra cast. Kedy bude dalsia? Neviem sa dockat.:)

2. Arminka přispěvatel
08.03.2013 [14:07]

ArminkaZaujal mě perex, protože tenhle námět se tu už víc jak jednou objevil a zajímalo mě, jak to pojmeš ty. Začátek nebyl nejhorší, ale přijde mi nepravděpodobné, aby učitelka volala domů rodičům kvůli pětce. Copak tohle u vás učitelky dělají? :D
Uvidíme, jak to pojmeš v dalších kapitolách. :)

1. MillieFarglot admin
06.03.2013 [13:58]

MillieFarglotAhoj, kapitolu som ti opravila. Prosím, dávaj si pozor na čiarky, píšeš ich občas až moc. Taktiež pozor na písanie priamej a uvádzacej vety.
Do názvu som ti doplnila "1. kapitola" a zaradila som poviedku medzi FF, keďže si myslím, že je to z prostredia TVD a budú tam aj postavy odtiaľ. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!