OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » I love you and I hate you - 1. kapitola



I love you and I hate you - 1. kapitolaPrinášam novú poviedku na TVD. O čom bude?
Do Mystic Falls príde nové dievča, je upírka, ale nechce aby o tom vedeli.
Spozná nových ľudí. Stretne starých známych. Ale čo ak sa začne kamarátiť s Klausom a ten ju pozdrazí? Ako to dopadne? Stane sa niečo medzi ňou a Damonom? A ako sa do toho zapletie Klaus?
Príjemné čítanie Leainka
1. kapitola je taká viac-menej úvodná.

1. kapitola

Príchod

 

Akurát si vykladám veci z kufrov. Je to divné byť v Mystic Falls po takej dlhej dobe. Veľa vecí sa tu zmenilo, len málo ostalo. Nemôžem uveriť, že tu žila moja rodina. Ako nič proti, ale je to tu také divné. Asi ako každá dedina, každý sa s každým pozná, každý o všetkom vie. Informácie sa tu šíria ako blesk. 

Aj keď rada im tu ostala stále. Nahradzujú ju potomkovia starších, ale čo ma najviac prekvapilo, že namiesto starostu, čo hádam je tak prvýkrát, je starostka. Žena. No ja neviem, ja by som do rady nedala ženu. No však uvidíme. 

Obliekla som si krátku koženú bundu odhaľujúcu mi bruško, pod tým len čierna podprsenka a roztrhané rifle. Preferujem čiernu a modru farbu, bez nich by som to skrátka nebola ja.

Rozhodla som sa trošku prevetrať vonku. Popozerať, čo je nové a čo naopak zmizlo ako prah. Na nohy som si dala balerínky. No, veď čo, je teplo. Vyšla som von a hneď ma omátala vôňa jesene, šepot lístia, ktorý sa tiahne za mnou. Mám rada jeseň, ale radšej leto a zimu. Jediné čo mám rada na jeseni je, keď idem po ulici a stúpam po listoch. Pripadám si ako v rozprávke. 

Nakoniec som sa rozhodla ísť do mesta, do obchodov. Zaujal ma obchod so starožitnosťami. Otvorila som si dvere a vošla dnu. Možno tu konečne nájdem to, čo hľadám. Keď som vošla dnu, do nosu mi hneď udrela vôňa staroty.

Vo vnútri bola postaršia dáma, ale tá si ma moc nevšímala.

Nevybrala som si tento antikvariát náhodou. Mal by tu byť prívesok mojej rodiny, keďže tu boli posledne. Pátrala som po ňom dlho, ale nikdy som ho nenašla. Nedávno sa mi dostali do rúk informácie, kde by mohol byť.

Ale neprišla som sem do Mystic Falls len kvôli tomu, ale aj kvôli spomienkam.

Majú tu kopu kníh a sem-tam aj šperk. Na to, že Mystic Falls je malé mestečko, tak antikvariát majú veľký. Škoda, že samé knihy. 

Už som sa chystala odísť, keď som ho zbadala.

Bol v skrinke hneď oproti mne. Spravila som pár krokov k nemu a hneď si ho vzala do rúk. Je to on.

Usmiala som sa a dala si ho do vrecka. Samozrejme, pani som ovplyvnila.

Keď som vyšla z obchodu, hneď som si ho pripla na krk.

Bol to prívesok v tvare kruhu s pentagramom. Pentagram bol zdobený mesačným kameňom.

Rozhodla som sa ísť ešte pokukať pár obchodov. Akurát som v ruke držala čierne šaty s kamienkami, keď som zazrela jedného chalana. Mal čierne havranie vlasy a modré oči. Aj keď miešala sa v nich sivá.

Je celkom zaujímavý, pomyslela som si.

Usmial sa a pohol sa smerom ku mne. Ja som blb, nechcem sa s nikým zapliesť. Keď už bol skoro pri mne, pohla som sa k pokladni zaplatiť za šaty. Zaplatila som a išla k východu. Nedalo mi to a otočila som sa na miesto, kde ešte pred pár minútami stál. Nebol tam.


Tááák a máme tu koniec. Páčila sa Vám?

Jo v ďalšej kapitolke sa zoznámi s niekým, uhádnete s kým?

Kapitolky mám už dopredu napísané, takže ich budem pridávať postupne. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I love you and I hate you - 1. kapitola:

6. Mystery5 přispěvatel
21.11.2012 [10:11]

Mystery5Celkom dobré, aj keď som od toho čakala niečo iné a prečítala som si to len náhodou, keďže nemám rada poviedky s upírmi...Ale nakoniec sa mi to zapáčilo som zvedavá na ďalšiu časť Emoticon

5. leainka přispěvatel
15.11.2012 [14:56]

leainkaNepoviem, to je prekvápko Emoticon

4. ajka
14.11.2012 [19:06]

Co máš v plánu. Odpíš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. leainka přispěvatel
14.11.2012 [18:53]

leainkaNo Ajuš teš sa na ďalšiu kapču Emoticon

2. ajka
14.11.2012 [18:22]

Bud s Damonom alebo s Klausom. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
13.11.2012 [21:29]

LiliDarknight*Bohužiaľ, kapitolu ti musím vrátiť. Nesplňuje podmienku o minimálnom počte slov, čo je 500. Tvoj článok má však len 407 (pretože poznámky pod čiarou sa nepočítajú do celkového počtu slov kapitoly). Preto si niečo dopíš a keď tak urobíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!