OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hunger games - Poslední hry - 1. kapitola



Hunger games - Poslední hry - 1. kapitolaTřináctiletá Nettie žila celý život v bezpečí Kapitolu. Po jeho pádu bylo rozhodnuto o pořádáni posledních Hladových her pro děti z Kapitolu. Nyní je však Nettie vystavena něčemu, čemu sama nedokáže čelit - síle a odvaze jiných splátců. Povídka navazuje na Hunger games 3 - není sice určena jen těm, kteří knihu četli, ale zajímat bude pravděpodobně jen je.

Stojím mezi třináctiletými děvčaty, kterých je v něší části Kapitolu jenom šest. Před pořádáním posledních Hladových her byl kvůli losování Kapitol rozdělen na dvanáct částí. Lidé z krajů si přáli, aby to bylo co nejpodobnější minulým Hladovým hrám. Chtěli nám ukázat, jaká muka prožívali. Většina částí ale neměla mnoho chlapců a děvčat. My jsme nebyli nejmenší část a i tak jsme měli jen dvaatřicet děvčat a čtyřicet chlapců.

Na jeviště vstupuje Reneé Millerová, nějaká obyvatelka bývalého 4. kraje. Nevím, jak dokázala přesvědčit lidi, aby jí byl tento úkol svěřen. Byla totiž úplně obyčejná. Vzpomínám si, že dříve byly Hladové hry něco jako sportovní událost, ale letos dávala moderátorka jasně najevo, jak námi opovrhuje.

Dámy a pánové, vítám vás na 76. Hladových hrách, které jsou poslední a zároveň jediné, kterých se budou účastnit kapitolské děti." Stahuje si rukavičky a já vím, že nadchází čas losování. Mám jen jediný lísteček a určitě vím, že dvojčata Snellova mají každá po dvou, protože jejich otec byl ve vládě. A taky vím, že Luisa Flickermanová nemá žádný, jelikož její dědeček se snažil pomáhat splátcům při rozhovorech a dokázat, že v nich něco je. Musela sice stát s patnáctiletými děvčaty, ale bylo to jen symbolické. Nemusí se ničeho bát. Zírám na Reneé, jak loví v dívčí kouli s dívčími jmény. Jeden vytahuje a něco mi říká, že to budu já. Rozlepuje kousek lepenky a rozevírá lístek.

„Nettie Unlucková" Pravděpodobnost byla příliš velká. Tušila  jsem to, ale stejně lapám po dechu. Já nemůžu jít do arény. Celý život jsem žila s dostatkem, ne-li přebytkem jídla. Nikdy jsem neušla dlouhou trasu. Neumím dobře běhat ani nejsem nijak obratná. Něpřežiju ani minutu. Pohledy kolem mě mi nedodávají jistotu. Podlamují se mi nohy. Někdo mě chytá a bere do náruče. Odnáší mě pryč z dohledu davu. Představuji si, jak dívky, které nevylosovali, objímají své rodiče a vydechují. Jakmile se zaklapávají dveře, ruce mě staví na zem. Jsem v typickém Kapitolském pokoji. Házím sebou na pohovku a civím na strop. Už chápu, jak se cítili děti z krajů. Nemusely čelit jenom strachu, ale i tomu, co řeknou rodině, až za nimi přijdou. „Měla bych vám říct sbohem." No, to asi ne. Rodinu by to vyděsilo, ale nemůžete jim říct, že vyhrajete, když to není pravda. Je to děsné. Do chviličky tu budou - matka, otec a bratříčci Rico a Leni, kteří byli naštěstí příliš malí, než aby se dostali do slosování. Bojím se, že Leni bude plakat, a nechci se s ním loučit, když bude uplakaný. Chci, aby se smál.

Dveře se otvírají a dovnitř vbíhá Leni. Sedá mi na klín. Matka mi tiskne ruku a otec drží Rica pevně za ramena. Rico na mě kouká smutnýma očima, které se mnou soucítí. Člověk by řekl, že v deseti letech bude rozumný, ale ne tak chytrý. Uvažuje jako dospělý. Duchem je mnohem dospělejší než já. Leni je tak maličký, že se ptá,  jestli mu z arény přivezu hračku. Slibuji mu to, i když vím, že se domů nevrátím. Otec bere Leniho a Rica ven. Matka mi dává polibek a prosí mě, ať se vrátím. Nic neříkám, protože ji nechci zklamat. Vím, že nemám šanci, jelikož jsem jenom malá ufňukaná třináctiletá holka, která neumí vůbec nic.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hunger games - Poslední hry - 1. kapitola:

7. Kačka
03.09.2015 [14:16]

Emoticon

6. CrazyDuck
06.12.2013 [7:11]

Já byl na Hanger games 2 Emoticon

5. LotosovaKami přispěvatel
11.01.2013 [21:50]

LotosovaKamiJak to myslíš? Další kapitoly tu jsou. Emoticon

4. Amarylis
11.01.2013 [20:07]

Pěknééé,bude pokračování? Emoticon Emoticon

3. Hejly
08.01.2013 [14:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. elli
08.01.2013 [12:56]

Super Emoticon Emoticon Emoticon

1. Larissa přispěvatel
31.12.2012 [17:17]

LarissaAhoj,
je mi líto, ale článek ti nemohu vydat, jelikož zde nemáš žádný text. Až si sem nějaký vložíš, prosím, znovu zaškrtni "Článek je hotov", děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!