OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hunger Games - Buď a Nebo 12. kapitola



Hunger Games - Buď a Nebo 12. kapitolaMožná už někdo zapoměl a možná ne... Smrt...

Kdo si ještě pamatuje na moji povídku: četla jsem si ji znovu a zjistila jsem spoustu nejasností. Takže malé opáčko:

Stacey Janie Hawthorne - Everdeen - hlavní postava a dcera Katniss Everdeen

Ben Hawthorne - syn Gala a Moe Hawthorne

Hry byly potlačeny a vzpoura byla úspěšná. Avšak pomalu a jistě, bez jakékoliv pozornosti, se Kapitolská elita zase začala dostávat k vládě nad kraji. Hry se vrátily a jako trest pro dvanáctý kraj za začátek vzpoury musí dát vždy tři chlapce a tři dívky do her.

V tomto ročníku je vybrána patnáctiletá Quinn, šestnástiletá Alexis, sedmnáctiletý Mark, osmnástiletý Louis, sedmnáctiletý Ben a čtrnáctiletá Primrose Mason. Stacey se za ni přihlásila a tudíž se stala druhou dívčí splátkyní pro hry.

Toto je 76. ročník hladových her a nikdo nebude ušetřen.


Probouzím se do slunečního rána. Nad hlavou nám šustí listy a když se podívám pořádně, nahoře se tyčí ohraničení arény. Silové pole. Vím to z vyprávění mé matky. Zahořkle se usměju. Matka... ta potvora, která mi zničila život už podruhé. První bylo, když mě s Nickem, bratrem, poslala ke strýčkovi s tetou a vzdala se nás tak, a podruhé, když svým jednáním při vzpouře rozhodla o osudu dvanáctého kraje. Což nese následky, že je těď pět splátců z dvanáctého kraje mrtvých. Zamyslím se. Vůbec si nepamatuji, jak umřeli. Asi jsem tam nebyla.

„Dobré ráno," pohladí mě po vlasech Josh a já se usměju. Je to, jako bychom žili ve svém světě, možná mrtvý, možná v aréně, ale je to už dva týdny, kdy jsem přijela vlakem do Kapitolu a neprodleně se odebrala do arény.

„Krásné ráno," usměju se na něj ještě víc a on mě políbí na rty. Je to tak krásné. Tak moc. Jsem vlastně vděčná Kapitolu za jeho laskavost, kterou mi umožnil. Najít moji lásku... sice jsem stále v aréně, ale my se nestaráme o ostatní splátce a oni se nestarají o nás. Josh mi šeptá do ouška, že jde najít vodu, a já ochotně přitakám. Je to takový náš humor. Najít vodu. Ha! Mohli bychom si tady postavit dům a zařídit novou zemi. Jak krásné by to bylo...

BUM

Zvednu se do sedu a rozhlédnu se okolo. Tohle byl jistě výstřel z děla. Ale to je nemožné. Nemožné! Rychle se zvednu a do ruky vezmu jeden ostře vyhlížející kámen. Uslyším křik.

„Joshi!" zařvu jak nejsilněji mohu a rozběhnu se tam, kam odešel. Když přiběhnu blíž, uvidím na zemi mladou hnědovlasou dívku. Mrtvá. Ne, to není možné. Vše bylo tak krásné! Proč zaútočili? Proč?! Vrhla kámen k vysokému blond klukovi, který se zrovna napřahoval s mečem v ruce. Podívala jsem se pod něj a uviděla krvácenícího Joshe. Už ho zasáhl. Do nohy a ramene. Zapištím. Kámen se jemně otře o jeho ruku a kluk se zasměje.

„Čas to skoncovat." Padám na kolena a přes závoj slz zírám na umírajícího Joshe.

„Ne..." zašeptám. „Lásko!" zaječím a v tu chvíli ho protne meč toho kluka. Zaječím na všechna kola, až mám vlasy všude po těle. Začnu si je rvát. Trhám si kusy pramenů a občas vytrhnu i kůži. Kluk ke mně se smíchem přijde.

„Tak tohle je dobrý," zasměje se a já se na něj podívám. Přes oči mi teče krev a slzy, i když ty už nevnímám. Dívám se na kluka s nenávistí v očích. „Dobrou, Everdeen," zvonivě se zasměje a rozpřáhne se. Uslyším zvuk podobný, jako když ocel projede do něčeho vlhkého a měkkého. Začnu se zalykat krví, co se mi žene do úst. Kluk ze mě meč s mlasknutím vytáhne a já se sesunu k zemi. Tohle je konec. Konec mé éry. Konec všeho. Ještě než zavřu oči, pohlédnu do mrtvolně bledých očí Joshe. Zase se shledáme lásko...

A pak už je jen tma. Tma a mrtvolné ticho.


Píp... píp... píp... Něco štiplavého mě udeří do nosu. Píp... píp... píp...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hunger Games - Buď a Nebo 12. kapitola:

2. m
17.04.2014 [15:02]

dáš sem další díl??????????

1. mere :3
19.01.2014 [20:07]

No woooooooooow! Miluju toooooo! Jééééj! Blbý vyjádření :D Ale prostě jí miluju! Rvaní vlasů teda ble, ale jinak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!