Kým vlastně jsme? Můžeme se změnit, nebo nám naše životy byly předem dané? Co když je možné si sám určit jednu z meluzín bouřících se hluboko uvnitř každé lidské mysli...
20.01.2014 (13:00) • TheCyanWolf • Povídky » Drabble • komentováno 2× • zobrazeno 746×
Nikdy jsem nepřemýšlela, zda se člověk jako někdo už narodil.
Dokud o sobě nepřestane pochybovat, nenapadne ho myšlenka, že byl možná určen žít život někoho jiného. Člověka rozumnějšího, poctivějšího, laskavějšího... Často se ale stáváme blázny, lháři a bezzubými lakomci se srdcem chladnějším než sám led.
Uvnitř nás neustává boj mezi čtyřmi meluzínami - člověkem, kterým nás vychovali - tím, kterým se stáváme - tím, za koho se považujeme - tím, kým chceme být.
Nakonec záleží jen na nás, komu dáme přednost. Narodili jsme se prvním, vyrůstali v druhého, žijeme třetím a kdesi v dálce před námi leží poslední - ochromen, leč živý, po dechu lapající.
Autor: TheCyanWolf (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Bitva čtyř meluzín:
Tvoje literární pokusy rozhodně nejsou marný, člověče! A hrozně moc ti děkuju ...už to tak bude, třináct
Jdu se s těma svýma marnýma literárníma pokusama zahrabat pod zem, protože tohle... tohle... tohle je nevyslovitelně dokonalé. Vím, že věk nehraje roly, ale... vážně ti je třináct?
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!