Řádky popsané, sny, které se nikdy nevyplnily.
Věnováno MirrorGirl454 za její úžasné komentáře.
28.10.2010 (19:00) • Darien • Básničky • komentováno 10× • zobrazeno 1023×
Sním o světě bez nesnází,
sním o štěstí, které mi tu schází.
Sním o poznání lásky pravé.
Však tolik snít není zdravé.
Jak číše bez vína,
jak duše, která nevnímá,
tak prázdné jsou mé sny,
nemám mít hlavu v oblacích, říkali prý.
Jak anděl bez perutí,
jak Julie, kterou bez Romea žít nutí.
Jak píseň, která je bez melodie,
tak připadám si bez své fantazie.
Autor: Darien (Shrnutí povídek), v rubrice: Básničky
Diskuse pro článek Pár prázdných snů :
Drahá ScRiBbLe,
ani nevíš, jak jsem z Tvých komentářů nadšená.
Ty mě nikdy děkovat nemusíš, naopak to já Tobě! Děkuji Ti!
Milá Dari, tak právě jsi vystihla to, jak se občas cítím já!!!
Taky sním a taky se pak cítím tak, jak jsi napsala!
Nevím, jakými slovy bych Ti vyjádřila to, jak se mi to líbilo, co to se mnou udělalo a jak bych Ti za to poděkovala, nechci se s tále opakovat, ale když Ty píšeš tak krásně, pravdivě a úžasně, že to prostě nejde!
Děkuji!!! Byl to zážitek!
Nemáš za co děkovat. Řekla jsem prostě svůj názor, a za tím ti stojím...
SafiraDarkfire: Moc Ti děkuji za krásný komentář. Něco takového jsem nečekala . Ještě jednou - moc děkuji.
Je to... Ani popsat se to nedá... Já prostě smekám... Tohle mě dostalo... Mám pocit jako bych přesně tohle cítila právě teď. Tleskám, smekám imaginární kloubouk a vzdávám úctu, je málo liví kteří v dnešní době dokážou napsat kvalitní báseň a tahle je jedna z nich.
medastron: Děkuji .
Neuveriteľne krásna básnička, plná pravdy a citu.
Darien: Och, to vážne? Nemáš za čo a tú chválu si naozaj zaslúžiš. Veď ja by som takú úžasnú básničku nedokázala napísať ani keby mi hrozili smrťou. Nič také dokonalé by som zo seba v živote nevipotila. Takže moje chválu si určite zaslúžiš.
MirrorGirl454: Mám ohromnou radost z Tvého komentáře. Myslím si, že si takovou chválu nezasloužím . Jseš moc hodná a jedním z důvodů, proč jsem Ti jí věnovala je, že Tvé komentáře mě vždycky nakoply psát další a další. Moc Ti děkuji.
Och, krása, nádhera, dokonalosť... Je to úžasné, neuveriteľné, naprosto dokonalé, úžasne to vystihuje pocity,ktoré v tejto chvíli zažívam, ty si asi jasnovidka. Ďakujem ti, že si mi venovala túto úžasnú básničku. A navyše sa mi to zdá ešte krjašie, pretože práve teraz počúvam od All time low - Therapy, a to je taká smutná a krásna pesnička, podľa mňa s k tejto úžasnej básničke úžasne hodí... Už ani neviem nájsť žiadne slová chvály, ktoré by vyjadrovali, aká je tá básnička dokonalá.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!