OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Weapon - 3. kapitola



Weapon - 3. kapitolaPoviedka k TVD. Opäť. Pridávanie nebude pravidelné. Ale teraz k poviedke. Začína sa kdesi v polovici druhej série - všetci hľadajú nejakú zbraň, s ktorou by zničili Klausa. Nakoniec sa Jeremymu podarí nájsť povesť o jednej veľmi starej, ale hlavne mŕtvej mocnej bytosti. A tú budú musieť vzkriesiť. Avšak kto to bude? A čo je vlastne zač? Dokáže byť vlastne niečo mocnejšie ako pôvodný hybrid a pri tom byť na strane "dobra"?

Konečne tu máme 3. kapitolu, ktorá nám veľa prezradí... ;)


Killy

„Zabila ma moja matka...“ zašepkala a cítila, ako sa jej do očí nahrnuli slzy. Nie! Nebudem plakať! pomyslela si. Párkrát zaklipkala očami a slzy boli preč. Už nič necítila. Vypla to. Jediný, kto si zmenu jej výrazu všimol, bol Damon a ten to úplne chápal. Prišlo mu to však aj trošku komické – kto by čakal, že stará vykopávka, ako tu Izabel, by mohla niečo cítiť? Mala predsa tisíc rokov na to, aby sa so svojou matkou uzmierila, no očividne sa tak nestalo.

„Ako si sa dostala späť? Myslím späť do sveta živých,“ spýtala sa nedočkavo Elena.

„Vyvolali ste ma, zabudli ste?“ Pretočila očami Izabel.

„V kúzle sa písalo, že okrem silnej čarodejnice na našej strane musí byť jedna taktiež na tej druhej. To kúzlo bol experiment, nevedeli sme, či sa nám to podarí. Avšak vyšlo to. Kto nám pomáhal?“ chcel vedieť Stefan, ktorý bol až doteraz úplne ticho.

„Pôvodná čarodejnica,“ odpovedala Izz bez záujmu. Elena prekvapene zalapala po dychu.

„Esther? Tá ťa predsa usmrtila, prečo by to robila?“

„Pochybujem, že preto, lebo mala výčitky svedomia,“ skonštatoval Damon s úškrnom. Izabel ho prepichla vraždiacim pohľadom.

„Moja matka, aj keď ma zabila, tak vedela, že som značne menšia hrozba ako Klaus. Problém bol v tom... že ho viac milovala. Nebola schopná zabiť ho, a tak ho aspoň pripravila o polovicu sily...“

„Neodpovedala si na otázku,“ prerušil ju Damon a s takmer spokojným výrazom si ju premeral.

„Urobili sme dohodu,“ zasyčala nakoniec Izz. V miestnosti na chvíľu zavládlo hrobové ticho.

„Akú dohodu?“ ozval sa napokon Stefan.

„Ak zabijem Klausa, budem tu môcť ostať. Naveky. A aj ako hybrid – budem môcť byť upír, aj čarodejnica. Samozrejme pod podmienkou, že oslobodím svojich súrodencov a zároveň aj matku, ktorej telo je zamknuté v truhle.“

„Takže Klaus si so sebou vezie štyri rakvy, v ktorých sú členovia pôvodnej rodiny, ktorú on sám vyvraždil? On je cvok. Tisícročný cvok. Ja tomu však rozumiem, kto by sa po tisícročí osamote nezbláznil?“ pokúsil sa odľahčiť situáciu Damon. Nikto mu však na počudovanie nevenoval pozornosť.

„Takže ak zabiješ Klausa, ostaneš tu? Vo svete živých?“ chcel sa uistiť prekvapený Stefan. Snažil sa vyzerať, že mu je to úplne jedno, avšak každý vedel, čo si myslí. Jedného hybrida odstránia, príde ďalší a ostáva sa už iba rozhodnúť, proti ktorému budú radšej bojovať.

Aj keď túto možnosť nebrali príliš vážne vzhľadom na to, že Elenu chce zabiť polovica zemegule, bola tu aj šanca, že Izabel nemá žiadny dôvod pripraviť Elenu o život. Aj keď bola tá šanca dosť mizivá – Pôvodní si vždy nájdu nejaký dôvod na zabitie dvojníčky, Eleny Gilbertovej.

„Uhm, máte pravdu. A poviem vám rovno svoj plán: V žiadnom prípade sa o mne Klaus nesmie dozvedieť. Dúfam, že to vám je jasné. Počkáme do splnu, Elena sa bude tváriť, že sa už vzdala a vy tak isto. Potom, akoby z čistého neba, sa tam objavím ja s Bonnie a...“

„Počkaj! Na čo potrebuješ Bonnie? Ju do toho nezaťahuj,“ rozhodla panovačne Elena. Všetci pretočili oči. Bolo jasné, že niečo také Elena povie, zvlášť keď išlo o jej kamarátku.

„Neboj sa, jej sa nič nestane. Iba mi pomôže, bude to pre Klausa falošná stopa. Určite mu totiž nepôjde do hlavy, že by ste sa vy, hlavne Damon, len tak ľahko vzdali. Podhodíme mu preto informáciu, že Bonnie prišla na to, ako čerpať moc z mŕtvych čarodejníc. To by malo stačiť. Takže budeme čakať do splnu, necháme ho zabiť upíra a čarodejnicu a nakoniec, keď už pôjde do tuhého, tam prídem ja. Koniec, The End,“ uzavrela to Izabel.

„To je všetko? Nechceš nám náhodou povedať, aké kúzlo použiješ?“ ozval sa zamračený Damon. Izz si odfrkla.

„A na čo? Aj tak ho nebudete poznať. Okrem toho, ja sama to ešte neviem. Budem musieť ísť otvoriť maminu hrobku a vybrať z nej jej knihu mágie. Tam určite niečo bude, aspoň mi to naznačila...“

„Ale ak otvoríš truhlu...  Ona sa prebudí, alebo nie?“ chcel vedieť podozrievavý Stefan. Elena súhlasne prikývla hlavou.

„Nie je jednoduché otvoriť tú rakvu, nie to ešte prebudiť moju milovanú matku k životu. Treba na to viac síl ako mám, budem potrebovať aspoň jednu čarodejnicu z rodu Bennettovcov a jednu z rodu Dangenerovcov, pri čom posledná Dangenerová oficiálne zomrela pred viac ako sto päťdesiatimi rokmi, takže to ani z ďaleka nebude také ľahké... Ešte nejaké otázky?“ spýtala sa unavená Izabel.

„Áno. Prečo by si potrebovala viac sily z ostatných čarodejníc? Si predsa Pôvodná čarodejnica, mala by si mať dostatok síl,“ ozvala sa Elena. Ostatní súhlasne pokývali hlavou.

„Nie som Pôvodná čarodejnica, tou bola moja matka,“ namietla Izz.

„A ako chceš otvoriť truhlu?“ opýtal sa nechápavo Stefan.

„Musíš položiť lepšiu otázku, Stef. Ako chceš nájsť truhlu, v ktorej by mala byť vaša už tisíc rokov mŕtva matka?“ chcel vedieť Damon a pochybovačne nadvihol jedno obočie. Izabel sa na chvíľu zarazila.

„Ešte stále je tu predsa Rebecca,“ skonštatovala spokojne.

..................................

Po dlhšom čase Tretia kapitolka a ja dúfam, že ste spokojní... ;)

Killy

P.S. Prosím si komentáre!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Weapon - 3. kapitola:

4. TheKatherine přispěvatel
13.02.2012 [20:59]

TheKatherineKrásné zlatí ta povídka se mi líbí čím dál tím víc Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Simonqua přispěvatel
13.02.2012 [20:42]

SimonquaSuper! Tesim sa, ze je tu konecne ďalsia kapitolka, aj ked by som prijala trochu Izz s Damonom Emoticon . A kazdopadne sa tesim na dalsiu kapcu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. verca
12.02.2012 [19:01]

super super uzasne uz se tesim na dalsi kapitolu doufam ze klause nezabije ale elenu by mohla :D

1. Dadusha přispěvatel
12.02.2012 [15:51]

DadushaSuper! Začala som čítať iba prednedávnom a fakt vyvaľujem oči:D Teším sa na pokračko;)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!