OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Solitude: kapitola 20 - bonus - Sex



Solitude: kapitola 20 - bonus - SexMilovanie medzi tými, ktorí sa milujú.

Tak je tu sľúbená časť. Majte, prosím, so mnou zľutovania, lebo toto je môj prvý pokus o niečo takéto. :D


 


Kapitola – Milovanie

Bola som mokrá. Ale teraz nemyslím ten stav spojený so sexuálnym aktom, ale skutočne mokrá. To, čo na mňa Larrisa vyliala, sa rozpilo a teraz sa mi košeľa lepila na prsia. Danny z nich nedokázal odtrhnúť zrak a mne to na jednej strane hrozne liezlo na nervy, ale na strane druhej aj pekelne lichotilo. Ani neviem, ako sa nám podarilo dostať sa do jeho spálne. Po tom bozku sa pre mňa zastavil čas. Danny sa teraz nakláňal nad zásuvkami jednej zo skríň a hľadal niečo, do čoho by som sa mohla prezliecť.

„Máš niečo?“

„Nič pre teba. Len veci mojej veľkosti,“ odvetil a ja som netrpezlivo prestúpila. Bola som neskutočne nabudená. Príliš živá. Takto som sa ešte necítila. Bolo to, akoby každá bunka v mojom tele čakala na mne neznámy impulz.

„Je jedno, čo to bude!“ zvolala som a on na moje naliehanie vytiahol obrovskú, bielu košeľu. No, pre mňa obrovskú, jemu by bola akurát.

Vystrel sa a pristúpil ku mne. Podával mi ju, ale látke v ruke nevenoval pozornosť. Tá sa stále upierala na vypúlené kopce, dokonale obkreslené tenkou látkou.

„Danny, tá košeľa!“ pripomenula som mu, keď ju nechcel pustiť, no môj hlas znel priveľmi zastreto nato, aby som to myslela vážne. Na chvíľu zdvihol pohľad.

„Vážne ju chceš?“ spýtal sa chrapľavo a ja som nebola zas až taká neskúsená, aby mi nedoplo, ako to myslel.

Malo ma to nasrať... malo! Ale dnes sa moje ja správalo zvláštne. Jeho poznámka ma vzrušila a zapálila oheň tam, kde ešte nikdy nehorel. V mysli sa mi rozbehlo množstvo myšlienok a navzájom sa prekrikovali a naťahovali, aby som im venovala dostatočnú pozornosť.

Vážne? Mám to spraviť? To je to, čo chcem? Pýtala sa jedna z nich.

A prečo nie? Štekla iná. Veď mám sedemnásť! To je hádam dosť na to, aby som sa konečne s niekým vyspala!

Ale je to Danny! Tvoj kamarát! Prízvukovala mi ďalšia.

No a? Bozkávali sme sa. Z toho kamarátstvo už nikdy nebude!

Ale nebudem... čo ja viem? Je to správne vyspať sa s ním?

Ser na to, čo je správne a ber, čo sa ponúka!

Ale nie je to...

Kurvy, holka, je to kus. Natiahni ruku a zvaľ ho konečne na tú obrovskú posteľ, nech môžeme začať! Zrevalo na mňa moje zvrátené a v tejto chvíli najsilnejšie ja. A zvyšok mojej osobnosti sa mu podriadil a bez váhania ho poslúchol. Tak je to správne. Chválila som samú seba. Na výčitky bude čas neskôr!

 

Natiahla som ruku a za lem pirátskeho plášťa si ho pritiahla. Mierne sa mu rozšírili zrenice a perá na klobúku sa zavlnili.  Táto scéna bola zvláštna. Dvaja piráti v dokonale modernistickej izbe.  Stiahla som z neho vrch. Kabát sa mu elegantne zviezol po ramenách a dopadol na podlahu. Cez bozky som sa pustila do vesty. Urobil to isté. Veľkými rukami vyzliekol červený kabátec a vzápätí začal rozopínať zlaté gombíky na veste.

Prestal sa venovať mojím perám a svoju pozornosť obrátil na krk. Sal ma a v tej chvíli mi bolo totálne jedno, či mi tam ostanú značky. Veľká ruka vykasala mokrú košeľu a dotkla sa holej pokožky. To isté spravila aj moja. Mal pevné svaly – nádherné svaly.

V tejto chvíli, som nebola mokrá len „skutočne“. Zasyčala som keď sa jeho zuby dotkli jemnej kože. Nasledovala som jeho príklad.  Hrýzla som mu krk, bradu... jednoducho všetko, kam som mala prístup.  Bozkávala som všetko.  Prinútila som ho pohnúť sa a povalila ho na mäkkú posteľ. Dopadol, ale okamžite sa po mne natiahol. Bol taký... sexy, zlatý, na zožratie a v prvom rade, bol môj! 

Pery sa mi roztiahli do šibalského úsmevy a odhalili zástup bielych zúbkov. Pomalým pohybom som si začala rozopínať mokrú košeľu a čím nižšie som bola, tým viac sa mu v očiach odrážal divý pohľad. Chcel ma a ja som si tým bola absolútne istá... kto vie, čo by spravil, keby som povedala: „Dosť!“

Bol by vôbec schopný prestať? Bola by som ja?

Dostala som sa na najspodnejší gombík, ktorý kryl prsia. Tam som prestala. Nechala ho, nech mi pohľadom spaľuje béžové, čipkované prádlo od Victoria's Secret -  spaľoval a ako precízne.

„Poď sem,“ šepol naliehavo, ale ja som nešla.

Stála som tam ešte zopár sekúnd a užívala si pohľad na jeho odhalenú hruď a ramená do polovice zakryté látkou. Až keď som sa tohto pohľadu nabažila dostatočne som pokračovala. Sadla som si naňho obkročmo. Ležal a ja som sa oprela o ruky.

Naše tváre boli od seba vzdialené len niekoľko málo centimetrov. Boli a vzápätí nie. Špičkou jazyka som mu oblizla pery. Jasné, že to nevydržal a pobozkal ma naplno, no ja som sa najskôr chcela troška pohrať. Ešte nikdy som to nerobila a jediné poznatky sa skladali z rozprávania priateliek a kníh. Možno ešte zo stránok pre ženy a dievčatá, ale inak nič.

Bozkala som ho pod bradou a na nej. Jedna zo zvedavých rúk mi skĺzla k zipsu nohavíc. Rozopla som gombík a stiahla bežec. Cítila som ho aj cez hladkú látku jeho spodného prádla. Bol tvrdý – pripravený na akciu! Pripravený na mňa.

Pre teraz som ho nechala tak a priložila mu ruku na spodnú časť brucha, zarastenú tmavými chĺpkami v tvare trojuholníka. Pery som presunula na jeho hruď. Druhou rukou som obkresľovala obrysy jeho svalov. Vedela by som ho bozkávať hodiny. Bola to zábava. Cítila som sa ako dieťa, ktoré zaviedli do zábavného parku a ono mohlo objavovať každučký jeho kúsok. Centimeter po centimetri k nemu malo plný prístup. Pokračovala by som, ale on mal iné plány... rovnako príjemné.

Prevalil ma na chrbát a teraz bol on ten hore. Pozrel mi do očí, ale ten pohľad bol taký krátky, že som ho takmer ani nezaregistrovala a pobozkal ma na špičku nosa. Bol to zvláštny bozk. Zvláštny, ale zároveň nádherne jemný a plný citov. Jeho pery sa rozbehli po mojom tele rovnako, ako moje pred chvíľou po jeho. Lenže jeho ruky mali oveľa viac starostí s nerozopnutými gombíkmi a podprsenkou. Musel nachvíľu prerušiť pátracie akcie, aby ma mohol vyzliecť. Posadil ma a jeho prsty sa vzápätí hrali so zapínaním podprsenky. Trvalo mu to, no nie pridlho. Keď ju konečne  rozopol, do môjho vnútra sa nahrnul strach!

Bože, čo to robím? pýtala som sa samej seba. Uvidí ma nahú! kričala som v duchu, ale moje telo sa nie a nie pohnúť. 

Pobozkal ma, aby zahnal obavy, čo sa mi zračili v očiach. Ruky mi položil na plecia a pomaly ich začal posúvať dolu. Hladil ma a sťahoval ramienka. Zavrela som oči, keď sa podprsenka odtiahla od pokladov, ktoré mala strážiť. Na jemnej koži ma pohladil chlad a jeho pohľad.  Trhavo som vydýchla. Cítila som jeho pevné prsty. S jemnosťou hodvábu ma hladil a obkresľoval ich veľkosť. Ťažko som prehltla a vzdychla. Prudko som nasala vzduch, keď jedno z nich uchopil do veľkých dlaní. Otvorila som oči.

Najskôr sa mu pozrela do tváre a potom na jeho ruku. Ten pohľad sa mi vryl hlboko do pamäti a za túto noc nemal byť jediný. Druhú ruku mi položil na rameno a zatlačil. Ľahla som si a on sa nado mňa sklonil. Jeho pery sa dotkli miest, ktoré boli doteraz nedotknuté. Lízal ich, sal a bozkával. Stláčal a trel. Keď sa do nich jemne zahryzol, zovrela som päste a zaťala zuby. Starostlivo bozkával kožu, pričom obkresľoval krivku striebornej retiazky.

No to nebol koniec hry. To najlepšie ma akurát čakalo. Rozopol mi nohavice a stiahol ich dole. Kus nepotrebného oblečenia sa vzápätí pridal k bratom na zemi. Jeho ruka mi roztiahla stehná, aby mal lepší prístup. Pokožka na miestach, kde sa dotkol horela. Netrvalo to dlho a cítila som ho tam. Pritláčal na to miesto. Vzdychala som. A keď do mňa vsunul prst, prekvapene som vyhŕkla. Začal ním pohybovať. Cítila som, ako vo mne naráža o steny. Vkĺzal dnu a von. Stále a stále dookola. Keď pridal ďalší, objala som ho okolo krku a keď sa do súhry pridal tretí... to som už nevedela, čo mám od rozkoše robiť. Roztiahla som nohy. Pohyboval nimi a hnal ma vpred. Keď som dosiahla najvyššieho možného stupňa, vykríkla som a on ich vytiahol.

Ležala som tam a sledovala, ako sa postavil a vyzliekol sa. Zarazene som zalapala po dychu. Stál tam predo mnou v Adamovom rúchu a ja som mala dobrý výhľad na celú jeho výbavu. Nedokázala som z nej spustiť oči. Po prvýkrát, čo to vidím na vlastné oči a ono to musí byť také... veľké!

Niekde v hĺbke mysle sa mi vynoril červený nápis: „Tak toto bude bolieť!“ vystríhal ma.

Bol vzpriamený – stál ako vojak, pripravený uposlúchnuť akýkoľvek príkaz. A ja som už teraz vedela, že ten príkaz príde. Danny sa pohol k posteli a ja som sa mierne napla. Zastavil sa a prezrel si moje telo pozorným pohľadom. Bola som nahá a jediným cudzím telesom na mojom tele bola retiazka s prsteňmi. Striebro sa skĺzlo cez cestičku medzi prsiami. Natiahol ku mne ruku, pohladil ma po líci, pobozkal a než som sa stihla spamätať, ležal na mne. Jeho váha ma zatláčala do perín. Bol ťažký a to som ani z diaľky nepocítila jeho skutočnú váhu, lebo sa opieral o lakte.  Ruky som mala položené na jeho ramenách  a vystrašene mu hľadela do očí.

„Danny!“ šepla som zastrene.

„Áno?“ preniesol chrapľavo, zatiaľ čo mi opäť rozťahoval nohy a obtáčal okolo vlastných stehien.

„Ja... ja som to ešte nikdy nerobila,“ priznala som a on sa na mňa jemne usmial. Naklonil sa bližšie, pobozkal mi ucho a šepol.

„Budem jemný...“ Ako to povedal, tak som dole zacítila jeho vrchol.  „Budem jemný...“ opakoval, akoby sa bál, že som to prepočula.

Vnútro mi však aj napriek jeho slovám zaplavil strach. Odrazu som chcela vycúvať, ale on pokračoval. Nič som nepovedala a on si to vyložil ako súhlas. Zatlačil a vkĺzol hlbšie... no len po určitú hĺbku. Narazil na odpor.

„Danny, ja...“ začala som, ale on ma umlčal bozkom a vzápätí povedal:

„Asi to bude bolieť...“ nedal mi príležitosť k protestom a jediné, čo som mohla urodiť – jediné na čo som sa zmohla – bol bolestivý výkrik. Zaryla som mu nechty ho chrbta a bolestivo zavzlykala. Bolelo to! Bolelo...

„Prepáč,“ šepol, ale ja som v sebe nenašla ani dosť síl na to, aby som mu niečo veľmi nepekné odvrkla! No čo som mu uprieť nemohla, tak to bol fakt, že bol veľmi trpezlivý.

Cítila som ho hlboko v sebe a keď bolesť odznela aspoň čiastočne, začala som si ten pocit plnosti užívať. Celá táto situácia bola neskutočná. On na mne, ja pod ním. Hroty mojich pŕs sa mu zarývali do prsných svalov a jeho „on“ zas do mňa samej. Slabo som sa pod ním pohla a on si to vyložil ako súhlas k pokračovaniu. Mierne sa pohol ja som od bolesti zasyčala... no ale ani tá bolesť nedokázala prebiť ten pocit. Zarazil sa, ale ja som ho pevne objala okolo krku a pritiahla k sebe.

„Pokračuj!“ rozkázala som pevne a on ako poslušný chlapec poslúchol.

Rozhýbal sa. Najskôr pomaly, potom rýchlejšie až... ach. V mnohých knihách som čítala o „zdvíhajúcej sa vlne“, ale toto mi oveľa viac pripomínalo rytmus. Zrýchľujúci sa rytmus, ktorý naberal na intenzite. Silnel a silnel až prerástol do toho najdokonalejšieho zvuku, ktorý zaplavil každú čiastočku tela, rozvibroval vnútro.

„Ak prestaneš, tak ťa zabijem!“ skríkla som.

Neprestával - dobre pre neho. Pevne prirazil a ja som prekonala pomyselnú hranicu úmernosti. Skríkla som a vybuchla. On ešte pár chvíľ pokračoval, ale ja som bola hotová. Zmietala som sa v rytme toho najkrajšieho pocitu!

Keď skončil aj on, živočíšne zreval a zvalil sa na mňa. Až teraz som mala skutočne možnosť pocítiť, aký je ťažký a poviem vám, to bol pocit! Vo vnútri ste prežívali uragán a zvonka vás drvilo krásne telo.

Keď sa ako-tak spamätal, stiahol sa a prevalil na chrbát. Ten náhli pocit prázdnoty ma zaskočil. No neostala som nadlho sama. Danny si ma stiahol na hruď a objal ma. Bol to zázračný okamih, ktorý by mal podľa mňa trvať naveky. No keďže naveky nič netrvá, musela som sa uspokojiť aspoň s dneskajším večerom.

Večerom, ktorý sa mi naveky vryl do pamäte. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Solitude: kapitola 20 - bonus - Sex:

2.
Smazat | Upravit | 22.08.2014 [9:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Smile
20.08.2014 [20:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no comment. Jednoducho... no comment. Cítim sa ako dieťa, ktoré dostalo horu sladkostí a môj úsmev je oveľa, ale oveľa väčší ako ten koncúrov z filmu Alenka v ríši divov :D
Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!