Ve čtrnácté kapitole se konečně dočkáte. Doufám, že jsem to moc nezrychlila, ale už bych ráda pomalu dokončovala tuto povídku. Příjemné čtení. Kadlinka :)
15.05.2013 (19:00) • KarolinaTereza • Povídky » Na pokračování • komentováno 3× • zobrazeno 945×
http://www.youtube.com/watch?v=p-jiqNae784
Kate:
Bydlely jsme u jedné starší paní, která byla moc hodná. Fred mi psal, že vyfasovali s Alexem nějakou příšernou megeru s parchantama. Nezávidím mu.
Hned jak jsme se s Marií druhý den ráno probudily, linula se z kuchyně líbezná vůně něčeho dobrého. Měly jsme hodinu do srazu na jednom parkovišti u jistého malého obchodu. A jelikož nám včera Jessica, tak se jmenuje paní, u které bydlíme, prozradila, že je to pět minut pěšky, tak nemáme kam spěchat.
Dnes máme na plánu chodit několik hodin po nějaké továrně, která zpracovává kukuřici. To bude nuda, určitě! Koukat, jak všude skáče kukuřice. Bože!
Mnohem víc se mi líbil program po prohlídce továrny. Aquapark. Nebude to určitě tak dobrý aquapark jako v Miami, ale to mi vůbec nevadí.
Učitelka nás chtěla ještě potom tahat po nějakých památkách, ale všichni byli až moc proti, takže nám dala od památek pokoj. Ale nikde se nesmíme poflakovat, hned zase do rodin. No, to bude teda výlet.
„Děvčata, běžte se připravit, za půl hodiny bychom měly vyjít,“ upozornila nás na ubíhající čas Jessica a přitom sklízela nádobí ze stolu.
Půl hodiny na mě bylo docela dost, ale Marie, která si pečlivě vybírala oblečení, česala si vlasy a ještě pečlivěji si patlala něco na obličej, to bude asi nadlidský výkon stihnout to za půl hodiny. Já jsem na sebe hodila kraťase, tričko s nějakým nápisem, klobouk a pohodlné tenisky. Do tašky jsem si dala plavky, které mám už od minulého léta, a ahoj.
Konečně jsme došly na parkoviště, rozloučily se s Jessicou a mohly se zařadit mezi naše vrstevníky plus nějaká ta postarší učitelka.
„Ahoj, tak jak se máte?“ Sedla jsem si do autobusu opět vedle Freda a Marie už se vášnivě vítala s Alexem.
„No, vzhledem k tomu, že ta ženská má ještě víc děcek, než měla včera před autobusem, tak se mám děsně!“
Tomu, jak to řekl a na sedadle sjel až dolů, jsem se musela opravdu smát. Poplácala jsem ho po rameni, ale smích se nedal zastavit.
„To je opravdu směšné.“
„Počkej, až půjdeme do toho aquaparku, tě utopím!“ dodal a já se začala bát.
„To ještě uvidíme, kdo koho bude topit!“ Nesmím na sobě moje obavy dát najevo.
„Uvidíme,“ ukončil vše Fred a já se podívala na naši učitelku, která zase brala do ruky ten otravný mikrofon. Kdy ji to přestane bavit pořád do toho prskat?
Po nudné prohlídce v továrně:
„Uklidněte se, jinak nikam nepůjdeme!“ křičela učitelka, která kupovala lístky do aquaparku a byla zřejmě nesvá, protože měla na starosti několik teenagerů.
Hned jak jsme konečně dostali lístky, jsme se museli rozdělit na kluky a holky a jít se převléknout. Šla jsem vedle Marie, protože z toho, že se budu muset převlékat před půlkou naší školy, mi nebylo zrovna příjemné.
Fred:
Kate už mi zase odešla. Byl jsem rozhodnutý, že tady, v aquaparku je ta pravá chvíle, abych jí dal konečně pusu.
Teď jsem stál u kraje bazénu a s Alexem jsme vyhlíželi naše snad spřízněné duše. Konečně se otevřely dveře a vyšla učitelka. No, příjemný pohled to nebyl, ale tak každý nemůže být sexy bohyně, že?
Kate s Marií se konečně objevily. Tak tenhle pohled stál za to. Blondýna a bruneta vedle sebe. Ty těla, no, za to bych zabíjel.
„Dělej, nebo nám utečou,“ hodil mě Alex do vody a ta mě konečně probrala z toho pohledu. Musím to udělat teď!
Doplavali jsme k holkám a já vylezl. Chytil jsem Kate za ruku a odtáhl ji do nějakého vířivého bazénku, kde nikdo nebyl. Chudák nevěděla, co se děje. Nečekal jsem na nic a přitiskl její rty na ty moje. Byla v šoku, protože mi zprvu polibky neoplácela, ale pak se do toho pustila s takovým nadšením, až mě to překvapilo.
Odtrhli jsme se od sebe a ona koukala na mě s takovými jiskrami v očích.
„Díky bohu, že jsi to udělal ty, protože já na to nemám koule,“ objala mě kolem krku a já se začal smát.
„Koule?“
„Já zase něco řekla,“ plácla se přes pusu. Její tváře se zbarvily do červena a sklopila oči.
„Ale za to se stydět nemusím, protože mně to nevadí,“ políbil jsem ji znova a byla to nádhera!
Nikdy jsem tohle necítil s žádnou dívkou. Vždycky jsem nějakou líbal proto, že jsem ji chtěl obměkčit a dostat do postele. S Kate to bylo jiné. Ji líbáte i jenom proto, že je.
Takhle to chodilo do konce našeho pobytu pořád. Pořád jsme všude chodili spolu a někdy i s Alexem a Marií.
Kate:
S Fredem mi bylo krásně, jen se bojím toho okamžiku, kdy se budeme chtít posunout dál. Jsem hrozný strašpytel.
Když jsem se jednou ptala Marie, jestli se nebála toho, když se poprvé vyspala s Alexem, řekla mi, že ne, a že je to nejlepší okamžik na světě. Nevím, třeba to zjistím a třeba to bude brzy.
Náš vztah byl oficiální, a když jsem to po příjezdu doma řekla otci, vůbec nebyl překvapený. Pořád se usmíval a dával mi pusy do vlasů. Byl z toho nejspíš šťastnější než já.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: KarolinaTereza, v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Školní loser - 14. kapitola :
Za dnešní večer jsem přečetla všechny dílo. Chtěla jsem si jat psát svoje, ale to prostě nešlo! Kate ma podle me úžasný charakter...a Fred? To je naprostý zlaticko! Chtěla bych mít takový kluka(ovšem, který by předtím nespal s půlkou sveta ;)) Tvoji povídku jsem našla náhodně a jsem za to hodně rada, protože je to fakt úžasný. K teto kapitole: souhlasmí, ze s to mohla trochu rozepsat. Ten polibek a tak. Mas po většinou krátké kapitoly. I tak je to úžasný téma! Pokracuj stejně!(nemyslím jen tuto povídku, ale tvé budoucí další :)) těžším se na další díl! At už tu je :))
Jeeeeej !!! Ale úprimne, bolo to trošku krátke. Myslela som že to trocha viac rozpíšeš, no inak sa mi to veľmi páčilo.
Ale ne to mi nemužeš udělat. Já nechci konec, chjo No ale s tím hřejmě nic nenadělám. Tohle byla krása, i když si myslím že ses mohla trochu víc rozepsat o tom pobytu, ale to je tvoje věc. No konečně se nám Fred rozhoupal, bože je mu to ale trvalo. S každou další kapitolou jsem skandovala: Polib ji! Polib ji! Konečně jsem se dočkala ono polibku.No ta věta s tím že by na to neměla koule, ta byla tak romantická. ne dělám si srandu, ale bylo to vtipné. teda řeknuti já byt situaci Kate, tak v tom aguaparku (promiň nevím jak se to piše) Tak z těch šaten v plavkách nevyjdu. moc se těším na další díl, tak ať tu je hodně brzo!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!