A jsem tu zase. Musela jsem opět něco vymyslet. Takže už se Kate dá s Fredem skoro dohromady. Doufám, že se vám můj nápad, jak je dát dohromady, bude líbit. Takže, jako vždy příjemné čtení. Kadlinka :)
08.05.2013 (13:00) • KarolinaTereza • Povídky » Na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 796×
Fred:
„Frede, krasavče, vstávej.“ Otevřel jsem oči a uviděl Peteho, jak se nade mnou sklání a špulí pusu.
„Co tady zase děláš?“ promnul jsem si oči a posadil se. Někdo tady už otevřel okno a větral.
„Bohužel odjíždím, musíme se rozloučit,“ objal mě a já se cítil dost nesvůj.
„No jo, už to stačilo,“ odtrnul jsem ho od sebe a rychle si to mířil do koupelny. Tam jsem se zamkl a oddych si, že už jede Pete zase domů.
Pustil jsem na sebe sprchu a užíval jsem si to. A klidně i dál, kdyby na mě matka nezaťukala a nepřerušila mě.
Zase škola. Koho to má bavit? Jedné plus je, že uvidím Kate.
Oblékl jsem se a mířil do garáže. Na snídani nemám chuť a ani čas.
Ve škole bylo celkem dost lidí. Všechny druháky nahnali do auly. Kate seděla sama vepředu, ale cpát se přes ten dav za ní se mi nechtělo.
„Klid, klid!“ stoupla si na stupínek vepředu ředitelka a rázem bylo ticho.
„Díky spolupráci se střední školou v Ohiu budeme mít možnost pro vybrané žáky uskutečnit výměnný pobyt,“ usmála se.
„Kdo by měl zájem, zapíše se na tabuli a na konci týdne se dozvíte, kdo byl vybrán,“ pokynula k tabuli, kde byly připravené papíry a propisky.
„Vybírá se podle chování, ale i prospěchu,“ tím ukončila debatu a já sledoval Kate. Jestli se jde zapsat, tak já taky. I když podle chování a prospěchu, no, nevím teda.
Musel jsem čekat asi deset minut, než na mě přišla řada, a pak nás nahnali zase do tříd. Jako stádo prasat. Připadal jsem si tak.
Kate:
Díky mému prospěchu a chování jsem jasný favorit. Už se mi to konečně taky vyplatí, ta moje snaha. Jenom doufám, že vezmou i Freda. Viděla jsem, že se zapisuje, ale s jeho chováním se trochu obávám.
Konec týdne:
„Studenti, uklidněte se!“ stoupla si opět naše ředitelka na stupínek a v ruce držela studenty, kteří pojedou na výměnný pobyt.
Už jsem netrpělivě čekala, a když ho konečně vyvěsila na tabuli, tak jsem tam stála jako první. Ano, moje jméno tam bylo. Už se moc těším.
„Ještě, abych nezapomněla, pojede se v pondělí,“ usmála se a já se zarazilo. Vždyť je pátek. To je tak narychlo.
„Je to narychlo, instrukce dostanete od svých třídních učitelů,“ odešla a práskla za sebou dveřmi. Megera jedna!
Když jsem se konečně dostala do třídy na první hodinu, učitel mi dal instrukce. No, to je skvělé. Bude to na týden. A pojedeme celou cestu autobusem. Taková dálka!
„Tady máte instrukce, rozdělení do rodin zjistíte až na místě, příjemný pobyt,“ odložil náš třídní papíry, vzal si křídu a už něco zase psal na tabuli.
Chvilku klidu, to bych chtěla moc. Musím napsat Fredovi, jestli taky pojede.
Celý den neodepisoval, takže když jsem ho viděla na obědě, tak jsem ho chytla za ruku a zastavila na „kus řeči“.
„Tak co, vzali tě?“ Bez představení jsem na něj hnedka vyhrkla a zmáčkla mu paži.
„Když mě pustíš, tak možná prozradím nějaké tajné informace,“ mrkl na mě a já ho pustila, odstoupila a studem sklopila oči. Nikdy na mě žádný kluk nemrkl.
„Promiň, já to tak nemyslel, jedu.“ Koukla jsem na něj. Myslí to vážně? Snad jo.
„Byl jsem sice poslední schválený, ale jsem tam.“ Moje srdce nějak pookřálo a automaticky jsem se usmála.
„Budeme spolu sedět v busu, jinak se unudím,“ nabídl mi. Polilo mě horko Přes noc spát vedle něho, to je něco, co se mi nikdy ani nesnilo.
„Ano, pane!“ zasalutovala jsem a odkráčela na oběd. Tak tohle mi spravilo den.
Fred:
Kate a já spolu v jednom autobuse, a ještě k tomu vedle sebe! Já se snad zblázním! Asi jsem se zamiloval. To jsem ještě nikdy necítil.
„Halo, Fredouši, vy jedete s Kate taky?“ lomcoval se mnou Alex a ukazoval na Kate, která kráčela s obědem někam do prostoru jídelny.
„Jo, jedeme, ty taky?“ Celkem jsem se divil, protože jeho chování bylo fakt děsný. S ředitelkou se scházel docela často.
„Já a taky Marie,“ usmál se na mě, jako by mě chtěl sbalit, a s mobilem, do kterého něco ťukal, odešel.
To bude výlet století. Já a Kate, Alex a Marie. Na to nikdo jen tak nezapomene.
Konečně bych se mohl s Kate trochu sblížit. Pusa by taky nebyla k zahození. Bože, já jsem se do ní asi opravdu zabouchl.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: KarolinaTereza, v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Školní loser - 12. kapitola :
No konečně mu to došlo, ale že mu to taky trvalo že? Škoda že Pete nezustal díl, byla s nim prča. Takže týdení vyymění pobyt jo? Tak to vypadá že se mame na co těšit Jen doufám že se dají ty dva konečně dohromady. Když už oba tuší, že je to k sobě táhne. Jinak kapitola zas skvělá a ...Mě už se nebaví opakovat. Takže jen dodám abys co nejdřív napsala pokračko
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!