OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Rande s upírem - 1. kapitola



Rande s upírem - 1. kapitolaMichel je čtrnáctiletá dívka z Phoenixu. Je chytrá, půvabná a svým způsobem by se mohlo říct i trochu tajemná. Splní se její sny o vztahu s Joshem? Ne všechno se může zdát dokonalé. Ale jak vše dopadne? Michel vás zajisté vtáhne do svého světa, do pocitů a emocí, které sama prožívá...

Zmatená. Tak se cítila Michel, když kráčela tajemnou a úzkou chodbou. Netušila kde je a ani jak se sem dostala. Zaslechla dupot dospělé osoby. Blíž a blíž. Na poslední okamžik zaostřila na špičku stříbrného nože a najednou? Vzbudila se. Vzbudila se celá zpocená a opět zmatená!

Byl to jen sen, opakovala si stále Michel, když scházela do jídelny pro snídani.

Byla sobota, to znamenalo den bez školy a učení. Michel ale vůbec nevadilo chodit do školy.

Byla úplně jiná než ostatní dívky v její třídě, ale i ve škole. Měla dobré srdce, byla milá a laskavá, pravdomluvná a svým způsobem i tajemná.

Když došla zpět do svého pokoje, nazula si své oblíbené bačkory a usedla ke stolu, protože musela psát slohovou práci. Tu nejtěžší, kterou kdy psala, která byla na téma nejhorší zážitek v životě. Měla ji odevzdat sice až za měsíc, ale Michel nerada nechávala věci na poslední chvíli. A stejně, jak by mohla dívka, která žije spokojený život s matkou Eveline, otcem Roaldem a bratrem Filipem, napsat slohovou práci zrovna na tohle téma? Michel se se svou rodinou sice stěhovala už dvakrát, ale tady v Phoenixu se jí zatím líbí nejvíce. Našla si přátele. Ti nejlepší byli ovšem Clarissa, Miranda a John. John Sky. John byl opravdu milý kluk a měl ji (naneštěstí Michel) rád pouze jako kamarádku. Ale i když chodil s Lindsay Sparxovou, přátelství jim klapalo pořád.

„Co ten nepořádek?“ zeptala se Eveline a vešla do pokoje.

„Snažím se napsat slohovou práci, ale vůbec se mi to nevede,“ řekla otráveně Michel.

„No, tak to na chvíli odlož, přišel za tebou John,“ a sotva to dořekla, Michel začala uklízet nevydařené pokusy, které poházela po pokoji.

„Ahoj,“ pozdravil John a posadil se na postel vedle Michel.

„Ahoj, ale proč tak smutně?“ zeptala se Michel a čekala na odpověď.

„Jsme kamarádi,“ začal John, „můžeme si říct opravdu všechno?“

„Samozřejmě,“ neváhala s odpovědí Michel a čekala až jí John řekne vše.

„Dobře, no prostě jsem ti chtěl říct, že jsem se rozešel s Lindsay!“

„Ale, ale jak to ?“ Michel vychrlila tuto otázku na Johna a i ten byl trochu překvapen. Nevěděla, co mu má říct. Svým způsobem byla i ráda, ale John byl s Lindsay šťastný a Michel byla šťastná, když byl i on, což tedy znamenalo, že má rád Lindsay.

„Řekla mi, že pokud se s tebou budu dál setkávat, bude prostě konec, ale já nemohl dopustit, abychom jsme se už nesetkávali,“ řekl John a nakonec dodal: „Jako kamarádi.“

Michel byla překvapena z toho, jak moc zdůraznil jako kamarádi, ale nemohla ho přeci nutit do vztahu. V hlavě se jí promítaly otázky, věty a další možnosti. Co mu má říct? Michel si nevěděla rady.

„Nechtěl bys jít na chvíli do parku?“ zeptala se nakonec Michel a s nervozitou, ke které vlastně neměla ani důvod.

„Vlastně jsem ti taky chtěl navrhnout, abychom někam vypadli.“

Když scházeli ze schodů do předsíně, nezapomněl je zastavit Figo, malý roztomilý pejsek, který patří Filipovi a Michel.

„Nevadilo by ti, kdybychom ho vzali sebou?“ zeptala se Michel Johna.

„Určitě ne, alespoň bude větší legrace,“ řekl John a všichni tři vyrazili do parku. Bylo odpoledne a park byl prázdný. Voněl po podzimním dešti, který se z nebe spustil včera o půlnoci. Ptáci jim létali nad hlavami a Michel se najednou vše zdálo být takové hezčí.

„Neposadíme se tady na lavičku?“ zeptal se tázavě John a Michel si sedla vedle něj. Pustila Figa z vodítka, aby se trochu proběhl.

„Víš, dlouho jsem o nás přemýšlel a napadlo mě, jestli bys se mnou nešla zítra do kina?“ zeptal se John, ale v jeho hlase byla slyšet nervozita. Hlas se mu chvěl, ale Michel to přišlo opravdu romantické.

„Moc ráda a kde se sejdem?“ odpověděla Michel.

John řekl: „Tak já se pro tebe stavím okolo půl páté, vyhovuje ti to?“

„Určitě, ale teď už budu muset jít, Figo začíná vyvádět,“ řekla Michel s úšklebkem ve tváři a písknutím přivolala Figa.

„Nechceš doprovodit domů?“ zeptal se John a v očích mu bylo vidět, že by vážně byl moc rád, kdyby Michel chtěla.

„To bude moc fajn,“ řekla s lehkostí Michel, protože na tuhle chvíli čekala snad celý život.

Cesta uplynula rychle a když byli před Micheliným domem přátelsky se rozloučili. Oba si přáli vidět myšlenky toho druhého. Michel vešla do domu a zamířila do kuchyně, kde nasypala Figymu misku granulí.

Celé odpoledne uteklo tak rychle. Když se Michel podívala na hodinky bylo už sedm večer.

„Co je dnes k večeři?“ zeptala se otce, který i s matkou a bratrem koukali v obývacím pokoji na televizi.

„Udělal jsem pizzu, tak si ukroj,“ řekl Filip a dál věnoval pozornost detektivnímu seriálu, který běžel v televizi.

„Dobře, dnes si půjdu lehnout dřív, tak dobrou noc!“ řekla Michel a odešla ukrojit si kousek své oblíbené pizzy.

„Dobrou!“ křikli všichni jednohlasně.

Michel si ukrojila rovnou dva kousky a odnesla si je do pokoje. Pustila si televizi a lehla si do postele. Za chvíli uslyšela štěkot na chodbě, věděla, že to je Figy a tak mu otevřela a oba si lehly do Micheliné postele. Michel vypla televizi a přála si, aby se zítřek vyvedl, tak jako dnešek.

Také doufala, aby se jí nezdál ten sen, co se jí zdál dnes v noci.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rande s upírem - 1. kapitola:

10. FaithNana přispěvatel
26.02.2012 [16:48]

FaithNanaVypadá to zajímavě, jen mi to připadá trochu uspěchané... prostě si nemyslím, že by rozhovor mezi dvěma postavami šel takhle rychle. Nejdřív jí zdůrazňoval, že jsou jen přátelé a o pár vět později už jí zve na rande? Myslím, že by to mělo trvat trochu déle, více si pohrát s dějem, trochu čtenáře napnout... Emoticon

9. 1lara2 přispěvatel
26.02.2012 [16:43]

1lara2Bomba prosím další....jde ti to líp než mě Emoticon

8. lysithea20 přispěvatel
26.02.2012 [16:38]

lysithea20Zatiaľ je to veľmi zaujímavé, len píš ďalej, už sa teším... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. GhostOfStories
29.12.2011 [13:21]

Děkuju Shadow3. :-)
Už to skoro je, jenže ještě nemám 500 slov. :( ... :-)

6. Shadow3 přispěvatel
28.12.2011 [15:13]

Shadow3Pokračuj! Emoticon Je to dobré, těším se, jak se příběh vyvine dál. Emoticon

5. GhostOfStories
25.12.2011 [9:23]

Děkuji Joi a Hejly. :-)
Niki, zkusím se polepšit. Přímá řeč mi dělala problémy vždy. :(

4. Hejly
23.12.2011 [21:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. GhostOfStories přispěvatel
23.12.2011 [16:22]

GhostOfStories Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 23.12.2011 [10:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 22.12.2011 [23:09]

*Pozor na čárky.
*Pokud probíhá rozvor mezi dvěma postavami, přímá řeč od jednotlivých postav bude na novém řádku.
*Přímá řeč, pokud po ní následuje uvozovací věta (řekl, pošeptal, přitakal, atd.) bude přímá řeč končit čárkou a uvozovací bude začínat malým písmenem.
NAPŘ.: „Ahoj, rád tě poznávám," _pozdravil mě Petr.
„Ahoj,"_odpověděla jsem.
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!