OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Problem - 2. Daniel White



Problem - 2. Daniel WhitePro čtenáře od 18 let!
Tak tady je další kapitola, snad se bude líbit. :) Jen tak mimochodem, dovolila jsem si křížit rasu měniče a upíra a zapojila i měniče... ale víc už neřeknu. :)

„Jsem Jade," řekla jsem.

„Chm," zamručel a odsunul se dál. Jebe mu? Co proti mě má? Ani mě nezná, a už se odsouvá???

„Seš jinej?" zeptala jsem se ho.
„Seš kráva?" osvětil a odsunul se ještě víc. Fajn, chce boj, má ho mít. Idiot. Odsunula jsem se i já až na úplný okraj.

„Nejsem kráva, ale ty si asi myslíš,

že tim že mi budeš nadávat mě urazíš.

Ale to se ti zmrde fakt nepovede,

protože mě jen tak něco nevytrhne!

Seš v Detroitu, to je město rapu,

takže bys měl asi začít nosit capu,

protože tady fakt nikoho nezajímá,

že tady akorát mektáš nerýmovaný hovna."

Vychrlila jsem na něj a on čuměl jak kdybych mu dala políček. Nemá co říct, což byl můj záměr.

„Nedáš pokoj, dokud si tě nebudu všímat?" řekl. Tohle mě naštvalo. Já u něj neupoutávám pozornost, kurva!!! Otřásal mnou vztek. Ale doslova. Celým tělem mi projel jakýsi otřes.

„Hele, uklidni se," řekl mi ten kluk.

„Nech mě bejt!" vyjela jsem na něj. Civěla na mě celá třída, což mě dopálilo ještě víc.

„A vy moc nečumte!" okřikla jsem je a tělem mi projel další otřes. Co to znamená.

„Slečno...?" začal učitel.

„Drž hubu!" zařvala jsem a sbalila si věci do batohu. „Jdu pryč!" zavrčela jsem a utekla ze třídy. Kurva! Jeden člověk a dokáže mě takhle naštvat...

Vyběhla jsem za školu a tam si zapálila cigáro. Kouřila jsem a dívala se okolo. Když jsem dokouřila, rozhodla jsem se, že půjdu zase zpátky. Vrátila jsem se tedy do školy a šla po chodbě, když v tom do mě někdo narazil a já zakopla. Pád jsem vyrovnala, ale stalo se mi něco s kotníkem.

„Co děláš, kurva?" vyjela jsem a podlomila se mi noha.

„Promiň... vlastně se ti chci omluvit za tu situaci ve třídě. Jsem Daniel White," řekl. Aha! To je on?! Srazí mě a ještě se opovažuje na mě mluvit?! Tělem si zase projel mírný otřes.

„Um... pojď sem." pomohl mi vstát a zavedl mě do prázdné třídy.

„Už mě to nebolí." Snažila jsem se mu vytrhnout, ale on mě vytrvale vedl přes celou třídu až k oknu. Podívala jsem se z okna, a stáli tam. Rabbit a spol.

„Rabbit!" vykřikla jsem a vyběhla jsem ze třídy. Seběhla jsem v rychlosti schody dolů a vyletěla ze školy.

„Rabbite!" zavolala jsem na něj a přiběhla k nim.

„Ahoj, Jade," usmál se a objal mě. Taky jsem ho objala. Stála jsem čelem ke škole, takže jsem mohla vidět do třídy, kdy byl Daniel. Chci ho naštvat. A on se dívá z okna. Odtáhla jsem se od Rabbita a políbila ho. Přitom jsem věnovala do třetího patra do sedmého okna zleva výsměšný pohled. Rabbit polibek opětoval, ač byl hodně překvapený. Zavřela jsem oči, když v tu chvíli mě Rabbit prudce odstrčil.

„Bacha!!!" zařval, když mě strhnul stranou. Na místě, kde jsme stáli, ležela rozmlácená lavice.

„Debile, vole! Co si myslíš že děláš??? Nespolíhej na to, co se děje! Mohls jí ublížit!!" zakřičel Rabbit do okna. Daniel otevřel okno a vyskočil... cože???

Daniel vyskočil z okna a nic se mu nestalo? Nemohla jsem tomu uvěřit, to se prostě vymyká normalitě!

„Víš, Rabbite, nevím, proč bys ji měl mít ty," řekl mu Daniel.

„Víš, Danieli, ty seš wolpir, smradlavej míšenec. A důvod, proč já mám Jade je tak zvanej otisk, víš?" odvětil Rabbit.

„Ale já se taky otiskl! Bitku?!" zavrčel Daniel a zaujmul bojový postoj. A Rabbit se proměnil na vlka. Cože? Další věc co se vymyká realitě!

„Paule...?" otočila jsem se za sebe, ale stál tam šedivý vlk. „Swene?" zkusila jsem to vedle něj, ale taktéž tam stál vlk, pískově žlutý. Kevina už jsem automaticky hledala vedle. A opravdu tam byl. Černý vlk.

„Co se to děje?" vyhrkla jsem a nechápavě se podívala na Daniela.

„Taková budeš," utrousil Daniel a zmizel.

„Můžete mi to laskavě vysvětlit?" podívala jsem se na ty vlky. A oni na mě jen zírali.

„Aha, neumíte mluvit, když jste proměněný," odtušila jsem. Rabbit zakýval hlavou.

„Tak se proměňte zpátky," řekla jsem. Swen ke mě tlapou postrčil kousky jejich oblečení, které bylo na cucky.

„Aha... zaveďte mě k vám, tam se oblíknete a všechno mi vysvětlíte." Kevin zakýval hlavou a šli jsme. Po chvíli jsme zastavili. Rabbit si ukázal hlavou na záda. Nechápavě jsem se na něj podívala. Swen mě vzal za rukáv a odvedl mě k Rabbitovi. Pak mě popostrčil k němu.

„Aha... mám si sednout? Ne, tak to ani náhodou," zaprotestovala jsem. Kevin na mě výhružně zavrčel a Rabbit zase zavrčel na něj.

„Oukej." Sedla jsem si a pokračovali jsme v cestě.


 

Kapitola 1.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Problem - 2. Daniel White:

5.
Smazat | Upravit | 18.12.2011 [1:20]

Bez stylu, nápadu, zmatená spleť slov, absolutno, divno, hnus... Nevím, mě to nenadchlo... A na to, že je ti kolik máš v profilu je opravdu vtipný, když doporučuješ věk... Ještě jsem od tebe nečetla nic slušnýho... Hlava plná hip hopu, co?
Už sem skončila... Nikdy víc... Emoticon

4. NicodeJashin přispěvatel
17.12.2011 [23:10]

NicodeJashinPrvní kapitola byla super, ale tu druhou jsem moc nepochopila. Je možné, že si za to mohu sama a nedávala jsem pozor při první kapitole. Každopádně se mi zdá,že tato kapitola na první zrovna moc nenavazuje. Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 17.12.2011 [20:16]

Emoticon no... první kapitolka se mi docela líbila, ale ta druhá... co napsat... oukej, beru to tak, že teď už píšeš jinak a budu se těšit na jiná dílka

2. anamor
17.12.2011 [18:51]

Přečetla jsem si jen kousek a ke všemu jen druhé kapitoly, ale...
Celé vyprávění nedává smysl, je to přetažené za vlasy až až, že člověk kroutí hlavou, co to má být. Ke všemu ty vulgární výrazy, co jsou občas dost přehnané. Nevím co bych napsala, třeba to má být dobrý nápad, ale vulgarita a to že je vše tak uspěchané přetahané za vlasy, mě osobně odpuzuje.

1.
Smazat | Upravit | 17.12.2011 [18:23]

*Povolená velikost perex obrázku je max. 100 px na výšku.
*Podruhé upozorňuji, že počáteční uvozovky se píší dole, příští článek, který nebude tak opraven, ti bude vracen tak dlouho, dokud to nebude správně. (shift+ů)
*Píší se tři tečky, ne více ne méně.
*Pozor na psaní s/z. (např. vstala, přes)
*Přímá řeč, pokud po ní následuje uvozovací věta (řekl, pošeptal, přitakal, atd.) bude přímá řeč končit čárkou a uvozovací bude začínat malým písmenem.
NAPŘ.: „Ahoj, rád tě poznávám," _pozdravil mě Petr.
„Ahoj,"_odpověděla jsem.
*Neukončuj věty smajlíky. (perex)

Nechci nikomu mluvit do stylu psaní, ale veškeré věci mají své hranice. Přesto nechceme, aby se mladší čtenáři a autoři kazili na přemíře vulgarit. Bylo by lepší, kdybys v další kapitole vulgarity trochu zmírnila. Chápu, že tak dnešní mládež mluví, ale nemusí tak mluvit všichni a ty mladší to opravdu učit nemusíme.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!