OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lásky a překážky 1. kapitola



Lásky a překážky 1. kapitolaTohle je moje první povídka. Je to o 18 leté Petře, která má velmi dobré kamarádky. Jednoho dne k nim na školu přijdou noví spolužáci. A jak si budou rozumět? Jak to bude dál? Určitě budu ráda, když mi napíšete, co mám zlepšit, co máte za nápady, jak byste si přáli, abych pokračovala a jestli mám vůbec pokračovat? A určitě kdo by se tam měl ukázat? Děkuji všem, kteří si najdou čas a přečtou si tuto povídku.

Prolog

Pohled Petry

Ahoj jmenuji se Petra Swanová, je mi  18 let a chodím na střední školu v Karlových Varech. Moje mamka se jmenuje Daniela a s mýho otce se vídám jen, když něco on potřebuje, a ještě mám starší sestru Lucku, které se svěřuji a ona mně, máme krásný vztah a jsme nejlepší kamarádky.

Ve volném čase  jezdím na koni i na kole, ráda kreslím, moje kamarádky jsou užásný a na nich mi záleží a uděla bych pro ně cokoliv. Když se sejdeme, tak jsme všichny štastné, vykládáme si ruzné příhody, které se udály. Pořádáme ruzné akce a pyžamový večírky. Užívame si života, dokud to jde. Kateřina, Markéta, Barbora, Veronika, Natálie a já. Naše šestka!


1. kapitola

Byla jsem na nějaké krásne louce a uprostřed někdo seděl, nikoho mi nepřipomínal. A já jsem šla blíž k němu, byla to tok krásná louka, takovou jsem nikdy neviděla, ale přišla mi povědomá. Přišla jsem blíž a sedla si k němu, nebála jsem se, připadala jsem si v bezpečí.

„ Ahoj,“ pozdravila jsem neznámého.

„ Ahoj. Ty se mě nebojíš?“ zeptal se pro mě neznámý. Najednou jsem uslyšela nějaký zvuk, ale nevěděla odkud to přichází. Pomalu ke mně otáčel hlavu. Když nejednou semnou někdo zatřásl…

„ Petro! Vstávej! Musíš do školy!“ Mamka se mnou zatřásla a přemlouvala mě, abych vstala. Ale mě se nechtělo!

„Jo, jo! Už vstávám!“ Šla jsem do koupelny, opláchla obličej a vyčistila zuby. Oblíkala jsem se, učesala a sešla do kuchně.

„Ahoj! Jdu do školy! Hezký den,“ křikla jsem a šla do garáže, kde na mě čekalo autíčko. Cestou jsem se ještě stavila v knihovně, vrátit knihy.

***

Troškou jsem se v knihovně zdržela a to jsem poznala hned, když jsem vjela na parkovyště u školy. Už tam skoro nikdo nebyl, ale holky na mě čekaly, jako vždy když se někdo z nás zpozdí.

„Ahoj holky! Jak se vede?“ pozdravila jsem naši partu.

„Ahoj! Dobře. A co ty?“ pozdravily mě holky naráz. A to jsme se všechny rozesmály.

„Tak už bysme měly jít nebo zameškáme první hodinu,“ zavelela Natálie. A tak jsme vyrazily jsme ke škole.

Když jsme dorazily jsme do třídy, a všichni byli v jednom chumlu a o něčem živě diskutovali. Tak jsme šly blíž a pozorně poslouchaly.

„Jsou tak krásný. Vyděli jste ty auta? Nový, moderní a stylový!“ Nikoho z nás to nezajímalo, a tak jsme se šly posadit do našich lavic. Když zazvonilo, tak se všichni rozešli na svá místa. Když do třídy vešel učitel, tak všichni utichli.

„Třído? Dnes si napíšeme test z poslední látky.“ Rozdal  papíry a zbytek hodiny jsme psali test. Naštěstí jsem se učila, a tak mě to moc nepřekvapilo. Když jsem dopsala, mohla jsem jít, protože už nic neměl učitel v plánu. Vyšla jsem na chodbu a posadila jsem se na lavičku. Za chvíli zvonilo, všichni vyběhli ze třídy a šli na další hodinu. Počkala jsem na holky a šly jsme na další hodinu. A tak to šlo už do oběda. Když jsme si sedli k našemu stolu, tak jsme si povídali o dnešních testech a říkali si, jaký asi budeme mít známky.

Když v tom všichni utichli a koukali ke dveřím do jídelny. Když jsem se tam koukla, tak to co jsem tam uviděla mi to vyrazilo dech…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lásky a překážky 1. kapitola:

10. SafiraDarkfire přispěvatel
20.10.2010 [20:09]

SafiraDarkfireNemáš za co. :) Jo a ještě jedna věc, která ti určitě pomůže:) Čti. Ale nezaměřuj se jenom na samotný děj, ale na to jak autor píše. :) To mi taky pomohlo. Hodně:)

9. TerulkaCullen15 přispěvatel
20.10.2010 [20:07]

TerulkaCullen15SafiraDarkfire:ještě jednou Ti moc Děkuji za cenné a pro mě drahocené rady, a taky za podporu které jsi moc vážím! Emoticon

8. SafiraDarkfire přispěvatel
20.10.2010 [19:38]

SafiraDarkfireJestli se ti to podaří:) A já věřím tomu, že ano. Tak tvoje povídka získá okamžitě větší a lepší rozměr. Takže se těším na tvoji další kapitolu:) A držím ti palečky:) Mě trvalo dlouho než jsem se zbavila těch samých chyb, co děláš ty. A je fakt, že mě to nikdy nikdo neřekl:) Takže jsem si řekla, že ti to povím, protože je pak škoda samotného dílka:)

7. TerulkaCullen15 přispěvatel
20.10.2010 [19:15]

TerulkaCullen15SafiraDarkfire:pokusím se-neopakuvat se, omezit slova tak a když.Emoticon Nemáš se zaco omlouvat,to já Ti Děkuji za rady, kterých jsi moc vážím, a i toho že jsi napsala svuj nazor! Emoticon

6. SafiraDarkfire přispěvatel
20.10.2010 [17:13]

SafiraDarkfireMně upřímně by ten příběh zaujal, kdyby tam nebylo věčné opakování sloves a zájmen. Například: šli, jsem, jsme, dokonce slovo jsme, máš zbytečně dvakrát hned ve dvou větách. A potom, co hlavně mě doslova ubíjelo, bylo to tvé tak a když. Máš je skoro v každé nebo v co druhé větě. Být tebou zkusím je nahradit něčím jiným, nebo celou větu napsat jinak. Mně tohle prostě vadí. Neříkám, že já nedělám chyby. Ano dělám je. To dělá každý, ale myslím si, že tohle ubírá hodně velkou hodnotu na tvém dílku. A přitom by to mohl být bezva příběh. Promiň. Neukamenuj mě za to. Ale počkám si ještě na další díl a pak se rozhodnu jestli jsem schopná tvé dílko dočíst. Emoticon A ještě malé detaily. Parkoviště!!! Ne parkovyště! Před "když" se ve většině případů píše čárka, pokud jím nezačínáš větu.

5. MirrorGirl454 přispěvatel
20.10.2010 [16:12]

MirrorGirl454No, celkom ma to zaujalo heh. Inač, super vlasy si jej dala heh. Len to oblečenie nie je môj štyl, ale aj tak super. Som zvedava, ako sa to cele vyvinie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. AgataEritra
19.10.2010 [19:29]

Jistě, že to nemá s TW co dělat, hlavní hrdinové mají jiná jména, hlavní hrdinka má dokonce sourozence a snad má i někde bandu přítelkyň... Pak potká úplně božího borce, kterej je žádanej a každá ho chce, dostane ho tuctovka Petra... Nakonec dostaneme přesládlý mormonský příběh... Ano, jistě, tento příběh nemá s TW tématikou co dočinění... Emoticon Emoticon

3. TerulkaCullen15 přispěvatel
19.10.2010 [19:11]

TerulkaCullen15Moc Ti děkuji za opravy... Emoticon a s Twilight to nemá co společného, možná ti to připadá, kvuli těm autum ,ale ne! Emoticon

Ještě jednou moc, moc děkuji za opravy! Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 18.10.2010 [21:40]

Opravila jsem ti tyto chyby:
*Název povídky musí začínat vždy velkým písmenem: Lásky a jiné překážky.
Perex:
*Nikdy se nepíše 18ti! Tento výraz se používá v německém jazyce, nikdy ne v českém.
*Dále pak chybuješ v čárkách - nejčasteji: abych, který, co...
Text:
*Petra - pohled Petry ne Petri.
*Překlepy, chybějící písmena.
*Chyby ve shodu přísudku s předmětem.
*Mi - jenom já, My - všichni, při používání mě a mně používej jméno Radek.
*Prosím! Neviděla! Ne nevyděla.
*Chybuješ v naprosto primitvních věcech: viděla, podívala...
*Koncept přímé řeči, najdeš zde -> http://www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pravidla-psani/

Ten konec mě trochu donutil k tomu, abych přemýšlela, jestli to náhodou nemá něco společného s Twilight ságou. I ta zmínka o těch autech mě o tom přesvědčila. Pokud to s nimi má něco společného, tak to patří na naše sesterské stránky www.stmivani.eu

Dej vědět, jestli to je opravdu k tomu. Emoticon Emoticon

1. Texie admin
16.10.2010 [15:39]

TexieAhojky, než ti budu moci text zpublikovat, tak tě poprosím o opravu perex obrázku, protože ta adresa, kterou jsi tam zadala neexistuje. Dohledej tedy prosím jeho přesnou webovou adresu (ne stránek, ale přímo toho obrázku!) a po vložení se podívej, jestli se zobrazí u tvé povídky v pořádku.
Dále tě poprosím o opravu. Máš tam opravdu velké množství chyb (už v perexu jich máš snad osm). Tak si text ještě jednou pomalu pročti a zkus je opravit, ju? Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!