Uběhlo pár měsíců, chystá se slavnost třech zkoušek a královna zmobilizovala armádu a přesto to to všechno není ta nejhorší zpráva pro Kate. Dech jí vyrazí až Danielovo prohlášení.
19.05.2011 (11:00) • KatBriam • Povídky » Na pokračování • komentováno 3× • zobrazeno 1191×
Týdny ubíhaly, výcvik byl čím dál tím těžší a počasí se začalo měnit. Bylo čím dál tím tepleji, do údolí zavítaly letní bouřky a Briam se mnou začal pořádat výlety do skalnatých údolí, kde žili samotní draci.
Děťátko rostlo, začalo kopat a já měla každou chvíli rodit, tak mi Daniel odpustil hodiny šermu a učil mě jen rozeznávat byliny ze dvou známých dimenzí.
Blížila se slavnost třech zkoušek a Emma byla čím dál tím nervóznější.
Na zkoušky se připravovala dopředu a já se na její a Grisiny akrobace ráda dívala.
Jako první si vylosovala zkoušku obratnosti. Musela proletět na Grise třemi ohnivými obruči, obletět údolí a seskočit z dračice dřív, než proletí větrným tunele.
Tak se nazývala skála, která v sobě měla malý otvor, kterým dokázal proletět jen dospělý drak, a to ještě riskoval, že si poláme křídla.
Pak na ni musela znovu naskočit a postavit se Danielovi, hlavnímu šermíři, vysoko v oblacích. A to vše bez sedla a opěr.
I mně z té zkoušky běhal mráz po zádech. Bylo to všechno prostě moc složité.
Pak byla zkouška poznávací.
Prababička jí zavázala oči a ona podle čuchu poznávala bylinky.
Tahle zkouška byla lehká, ale bolel po ní nos.
Poslední zkouška byla bojová.
Do ruky vám dali kord, pod vás nasypali střepy a vy jste museli balancovat na bosých chodidlech a čelit smečce rozzuřených vlků.
I když jsem musela uznat, že střepy byli lepší, než rozžhavený popel.
Briamovi se nelíbila ani jedna zkouška. O všech tvrdil, že jsou hloupé a mračil se pokaždé, když se Grisa praštila křídlem o skalní stěnu.
Babička teď se mnou trávila hodně času. Co jsem se dozvěděla, fungovala v údolí jako porodní bába a pomáhala při porodech.
Byla jsem ráda, aspoň jsme se mohly lépe poznat a prostřednictvím fénixe jsme si dopisovaly se Shellby.
Panství v Anglii jen vzkvétalo a sestra psala, že začala podnikat v dostizích a vdala se.
Georg Joker byl slavný americký žokej a na panství sestře velice pomáhal.
Daniel, Duncan a Neal se rozhodli, že se vydají na výzvědy a opustili na pár týdnů údolí. Domů se vrátili se špatnými zprávami. Brána z dimenze byla zablokována elfskými vojsky a královna zmobilizovala svou armáda. Chtěla zaútočit.
Všem to dělalo starosti, ale v přípravách na slavnosti zkoušek se na všechno pozapomnělo.
Otočila jsem se a usmála se na Daniela s Grisem, kteří ke mě mířili. Briam vycenil zuby na draka a stočil se ve vlčí podobě u mých nohou. Zajela jsem mu rukou do chlupů na hlavě a drbala ho. Začal vrnět.
Druhou ruku jsem si položila na břicho.
„Co si přeješ, Danieli?"
„Přišel jsem... za tebou," zašeptal a posadil se vedle mě.
„Ráda tvou přítomnost uvítám."
Gris mu přistál na rameni a pařátkem si promnul zobák.
„Chtěl bych tě požádat o malou chvilku o samotě..."
„Jistě, Briame, můžeme?"
„Ehm... Myslím o samotě, i bez draků..."
Briam vycenil zuby a Gris nesouhlasně zaskřehotal.
„Co potřebuješ tak důležitého, že při tom nemůžou být naši partneři?"
„Uslyšíš... Tak pojď..." vytáhl mě na nohy, chytil za paži a odvedl daleko k řece.
Pustil mě a nervózně začal přecházet po břehu, jako kočka v kleci. Zasyčela jsem a zastavila ho ránou do hrudi.
„Jsem unavená a podrážděná. Co chceš, Dane? Chci jít k ohňům, za babičkou..."
Zmučeně se mi zadíval do očí a zavrtěl hlavou. Postoupil o krok vpřed a pohladil mě po tváři.
„Miluju tě, Katie... Prosím, vezmi si mě..."
Zůstala jsem v šoku stát a zírala jsem na něj v němém děsu.
Autor: KatBriam (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Albínka 2: Dračí stezka - 7. kapitola:
coze? tak toto som naozaj necakala!
omg XD rychle prosím další XD
hustý tak to je nečekané docela mě zajíma její reakce ale určite jí tuším jak by asi reagovala kdyby věděla že její milí už má jinou
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!