OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ako chutí "Veľké jablko"? 5. časť



Ako chutí Veľké jablko? 5. časťPeter si konečne vyjde von s Caroline, ale ako to už býva, nič nemôže byť dokonalé.

O necelú hodinku neskôr som vyšla z reštiky. Myslela som si, že tam už nebude. Ale sedel tam. Rozlúčila som sa s Adel, podišla k nemu a poklepkala ho po pleci. Otočil sa a tak nádherne sa usmial.

Zjavne mám pre neho slabosť, preletelo mi mysľou.

„To ti teda trvalo, už som rozmýšľal, či si mi neodišla zadným vchodom.“ Vstal zo stoličky a vydal sa doprava.

Nemala som poňatia kam ideme, len som ho nasledovala. Neviem, či to bolo tým jeho neustálym úsmevom, ale dneska vyzeral ešte lepšie ako včera. Nemohla som z neho spustiť oči.

„Kam to inak ideme?“ Musela som sa ho to spýtať, lebo sme kráčali už sedem blokov a topánky od Adel ma začínali tlačiť.

„Ty ma nepočúvaš!“ Uškrnul sa. „Ideme do Metropolitného múzea a potom do Central parku. Už je to iba kúsok, neboj.“ Zastal, chytil ma za ruku a pozrel sa mi hlboko do očí.

Poznáte tie chvíle vo filmoch, keď sa ako keby zastaví čas a ste tam len vy dvaja? Tak toto nebola tá chvíľa, pretože práve vtedy mi bežiaci chlap vytrhol z ruky kabelku. Peter sa hneď za ním rozbehol a ja som tam ostala stáť ako prikovaná.  

„Nestihol som ho. Tí chlapi sú vážne profíci. Mala si tam niečo dôležité?“ Vrátil sa celý zadychčaný.

„Nie, našťastie, len peňaženku a kľúče. Mobil mám pri sebe. To sa stáva.“ Kladnou vecou bolo, že som si dneska zobrala tú starú čiernu kabelku.

Peter chcel, aby sme šli na políciu a vybaviť veci, ale ja som protestovala, že si predsa nemôžeme pokaziť jeden z jeho posledných dní. Tak sme si už za pár minút prezerali všetky staré obrazy, sochy a neviem čo všetko. Peter bol veľmi zaujatý všetkým navôkol a stále rozprával, čo je hento a zas tamto.

„Toto bude asi jediná vec, čo mi bude z New Yorku chýbať. Milujem to tu. Vždy som sem chodil, keď mi bolo nanič. Dokonca jeden týždeň som tu bol päťkrát. Vtedy to bolo zlé, pretože...“ Zastavil sa a vyzeral, že nad niečím premýšľal.

„Čo sa ti vtedy stalo?“ Nenávidím svoju zvedavosť!

„Ja som... Rozišla sa so mnou.“

„Kto?“

„Snúbenica. Vlastne už to bude mesiac, čo odišla.“ Zvláštne sa na mňa usmial a pozrel sa na podlahu.

„Ach, to je mi ľúto.“ Chcela som mu povedať pár povzbudivých slov, ale nešlo to. V tomto nie som dobrá.

„Ideme?“ Vstal a veľmi silene sa usmial.

„Á... áno.“

Mlčky sme sa vyšli von z múzea a hneď sme zamierili do parku. Sadli si na trávu a sedeli. Bez slova.

„Možno... Keby si chcel... sa vyrozprávať, som tu pre teba.“ Chcela som mu akosi pomôcť. Cítila som trocha som vinu. Možno pre to, že sa ho tu pokúšam zbaliť, kým on sa ešte nepozbieral z predchádzajúceho vzťahu.

„Ja neviem, ešte som o tom nikomu nevravel. Dosť to bolí.“

„V pohode.“ Prikývla som a usmiala sa. Znova to ticho.

„Fajn, volala sa Jasmine. Bývali sme v tom istom meste už odmalička, takže sme sa poznali od detstva. Chodili sme spolu už od výšky. Jej veľkým snom bolo ísť do NY. Po škole sme sa hneď sem preťahovali, neskôr zasnúbili a potom jedného dňa som prišiel do nášho bytu a ona len tak šukala s vrátnikom. A áno, potom na druhý deň odišla s ním.“ Vychrlil to zo seba na jeden dych.

„Wow.“ To bolo jediné, na čom sa zmohla.

„Dosť. Ideme sa povoziť!“ Vstal, podal mi ruku a zamieril k neďaleko stojacim rikšiam. Hneď sa vrhla na nás skupinka prisťahovalcov a začali nám ponúkať rôzne typy jázd. Peter vybral u jedného Inda tú najdlhšiu a najdrahšiu. Ind sadol na bicykel a začal rozprávať, čo všetko môžeme vidieť navôkol. Peter ho zastavil a povedal, že sa chceme len previezť, bez prehliadky.

Celý čas som hľadela pred seba a cítila som Petrov pohľad na sebe. Ale keď som sa pozrela na neho, len odvrátil zrak.

Pri veľkom jazere, ma chytil za ruku a dal mi pusu na líce. Iste si viete predstaviť moje prekvapenie.

„Páčiš sa mi. Veľmi,“ usmial sa.

„Aj ty mne.“ Taktiež som sa usmiala. Moje srdce sa priam roztápalo. Bolo to také skvelé počuť. Od neho.

„Ale...“ 


Dúfam, že tieto moje braky aspoň niekto číta, a ak hej, tak Vám veľmi pekne ďakujem. :) 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako chutí "Veľké jablko"? 5. časť:

5. Mims přispěvatel
30.09.2012 [17:11]

Mimsakurát včera som dokukala poslednú časť a teraz budem vyzerať ako citlivka, ale aj slza ušla :DDD a môžem len súhlasiť, pretože patrí do mojej top 3 seriálov! :) (a to ja pozerám veľa seriálov :D) škoda že nemá viac serii..

4. Carrie přispěvatel
30.09.2012 [15:53]

CarrieNení to náhoda, miluju Sex and the city, lepší seriál není! :D
Super, tak už se budu těšit Emoticon

3. Mims přispěvatel
30.09.2012 [11:25]

MimsSom veľmi rada, že sa vám páči táto poviedka :)
a Carrie (máš skvelý nick! :D neviem či je to náhoda alebo aj ty sleduješ Sex and the city :D) ďalšia poviedka je skoro hotová, takže podľa toho ako ju administrátori odsúhlasia Emoticon

2. Carrie přispěvatel
30.09.2012 [1:33]

CarrieDnes jsem na tuhle povídku narazila, přečetla všechny části na jeden dech, a musím říct, že je super! Emoticon Doufám, že další díl bude co nejdřív Emoticon

1. Simones
29.09.2012 [15:58]

co bude dál.. to "ale" mě zajímá ! :D :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!