OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Vlčí město kapitola 29



Vlčí město kapitola 29Stilesova možná smrt.

Neváhala jsem ani vteřinu a šla napsat jednoduchou zprávu pro Charlotte. Pozvala jsem ji do Beacon Hills. Jeden problém vyřešen. Připravila jsem si oblečení na další den. Lucy už spala v posteli jako dudek. Usadila jsem se a přemýšlela. Vlkodlaci budou ve velkém nebezpečí a to i lidé, které se s nimi baví. Navíc, nemůžeme si dovolit ztráty. Musím zničit Jacksona nebo Kanimu, ale jak? Protřela jsem si unavené oči a dívala se, jak Lucy spí. Musím zničit všechny slabé články a nahradit je. Popadla jsem koženou bundu a vydala se na večerní procházku. Šla jsem ztichlým lesem, nespěchala jsem. Dorazila jsem před rodinný domek.

Podívala jsem se do okna chlapeckého pokoje. Okno bylo zavřené. Světla byla zhasnutá. Povzdechla jsem si a obcházela dům, dokud jsem si nevšimla otevřeného střešního okénka. Dostala jsem se na střechu a prolezla do domu. Tiše jsem proplouvala chodbou. Dostala jsem se do chlapeckého pokoje. Všude visely různé obrázky. Usadila jsem se na koženou židli a podívala se na hodinky. Přehodila jsem si nohu přes nohu a pohodlně se usadila, tak abych viděla z okna. Dívala jsem se na okolní domy. Všichni už spali a snili své sny. Uslyšela jsem z dálky zvuk jedoucího auta. Zastavilo před domem na příjezdové cestě. Řidič vystoupil z auta a spěchal do domu.

A je to tady. Povzdechla jsem si a naslouchala, jak rychle vybíhá schody. Otevřely se dveře od pokoje a rozsvítilo se světlo. Dveře se zavřely. Netrpělivě jsem začala poklepávat do židle, na které jsem seděla, a tím na sebe upozornila.

„Kdo jste?“ zeptal se vyděšený Stiles. Otočila jsem se a hleděla do překvapených očí.

„Ráda tě vidím, Stilesi,“ řekla jsem a pousmála se. Stiles si sundal bundu a nervózně si prohrábl vlasy.

„Co tu chceš?“ zeptal se tiše a usadil se na postel.

„Chci ti něco nabídnout, Stilesi. Dnes večer to bylo velice nebezpečné a takhle to bude ještě nějakou dobu pokračovat. Je potřeba zbavit se všech zátěží. Chápeš mě?“ zeptala jsem se a dívala se, jak se ve Stilesových očích odráží mnoho pocitů zároveň. Jeho srdce začalo bít, jako by běžel maratón.

„Přišla jsi mě zabít?“ zeptal se s roztřeseným hlasem. Vyšvihla jsem se na nohy a přibližovala se ke Stilesovi, který se vyděšeně odtahoval od mé osoby. Svými drápy jsem mu přejela po tváři.

„Dnes ještě ne. Pouze ti chci něco nabídnout. Stilesi, je důležité, kým jsi, čím jsi! Měl by ses rozhodnout, Stilesi. Blíží se válka a s ní i boj. Je to pro mě těžké, ale musím to udělat. Chci ti dát šanci být vlkodlak. Vím, Peter už ti to nabídl, ale ty jsi odmítl. Ale teď ti to nabízím já. Freya, tvá přítelkyně. Nikdo nemusí vědět, že budeš vlkodlakem. Máme přece stále mnoho společných tajemství. Přemýšlej o tom. Ještě stále tě to baví, Stilese? Chceš být slabým člověkem mezi tolika vlkodlaky. Vím, co si teď myslíš. Říkala jsem, že je to prokletí a ať budeš kýmkoli, budeš v mé smečce. Ale teď si nemůžu dovolit ztratit žádného člena smečky, Stilesi. Pokud nebudeš vlkodlakem, tak se to stane. Můžeš umřít ty, Scott, Jess, Katrin a i já sama. Stilesi, jsi neobyčejný člověk a pro každého z nás jsi světlo v dáli a nikdo z nás by neváhal kvůli tobě zemřít. Je tu ale ještě jedna možnost. Můžeš zůstat v Beacon Hills, ale nemůžeš zůstat v mojí smečce,“ zašeptala jsem a dívala se na své štěně.

Stiles se na mě díval se slzami v očích. Natáhla jsem se pro něj a objala ho. Podíval se mi do očí.

„Já nechci, aby někdo umřel. Navíc chci zůstat s tebou. Chci být v tvé smečce. Prosím, proměníš mě. Nemohl bych žít s tím, že jsem zabil člověka kvůli vlastní slabosti,“ řekl pevným hlasem a stiskl lem mé košile.

„Jsi skvělý, Stilesi. Jednou z tebe bude skvělý rádce nebo léčitel, a časem možná i vůdce,“ zašeptala jsem a položila Stilese na postel. Stiles si přes oči dal dlaň, aby neviděl, co mu dělám. Vyhrnula jsem mu tričko.

„Sbohem, slabý človíčku,“ řekla jsem a zakousla se do jeho masa.  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 29:

2. MarryAnn
02.09.2013 [14:53]

Doufám že se nechystáš nechat Stilese umřít... Jinak super kapča Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Poisson admin
02.09.2013 [8:17]

PoissonÁ, peckovní kapča Emoticon Doufala jsem, že se takhle rozhodne, a jsem ráda, že mu to Freya řekla takhle upřímně a na rovinu. Teď jen, co ten zbytek... Moc se těším na další díl! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!