OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Odstřelovač - 24. kapitola

Odstřelovač - 24. kapitolaOdhalení nebývá vždy milé. Někdy po něm ale následuje milé překvapení.

 

Odstřelovač - 23. kapitola

Odstřelovač - 23. kapitolaI na revanž někdy dojde.

 

Odstřelovač - 22. kapitola

Odstřelovač - 22. kapitolaZa poslušnost příchází odměna.

 

Odstřelovač - 21. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 21. kapitolaStačí trochu nepozornosti a jste víte kde.

 

Odstřelovač - 20. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 20. kapitolaKaždá pomoc má svá úskalí.

 

Odstřelovač - 19. kapitola

Odstřelovač - 19. kapitolaNěkteré rány se špatně hojí, zvláště ty nefyzické.

 

Odstřelovač - 18. kapitola

Odstřelovač - 18. kapitolaRealita života je často krutá. Někdy krutější, než by kdokoliv čekal.

 

Odstřelovač - 17. kapitola

Odstřelovač - 17. kapitolaObčas každý z nás potřebujeme pomoct, i když se jedná o již dávno zapomenutou osobu.

 

Odstřelovač - 16. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 16. kapitolaV určitých případech by smrt byla lepší volbou. On se ale nikdy nevzdává.

 

Odstřelovač - 15. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 15. kapitolaVánoční prázdniny jsou u konce a je třeba se vrátit do práce. Do obou.

 

Odstřelovač - 14. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 14. kapitolaJe si Mia opravdu tak moc jista, že Severus přijme její vánoční překvapení s nadšením?

 

Odstřelovač - 13. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 13. kapitolaVánoční nálada je všude kolem nich. Ne všichni ji ale sdílí stejně.

 

Odstřelovač - 12. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 12. kapitolaNoční setkání občas přináší příjemné chvíle. Někomu ano a někomu ne.

 

Odstřelovač - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 11. kapitolaČerný vlk si hlídá své teritorium, s jednou bílou kočkou ale už ani nepočítal.

 

Odstřelovač - 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 10. kapitolaNěkdy není dobré se toulat po neznámých pozemcích. Může tam čekat nepříjemné překvapení. A někdy čeká překvapení i doma.

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!