Tři rychlokresby (karikaturky) postav ze seriálu The Musketeers od BBC America. Snad se budou líbit.
A.
27.03.2015 (12:00) • • Malby a kresby • komentováno 8× • zobrazeno 3781×
Znáte The Musketeers? :) Dle mého je to jeden z nejlepších seriálů BBC. Dostala jsem se k němu vlastně náhodou a strašně jsem se bála se na to podívat, když vím, kolik verzí Mušketýrů už vzniklo a na co jsou. Ale rozhodla jsem se, že to zkusím. Teď už skončila druhá série a já se nemohu dočkat třetí. Přináším vám dnes tři mé obrázky, ale myslím, že brzy přibudou další. Musím udělat čest mrtvému, když jsme přišli o největšího záporáka v seriálu... :)
1. Aramis a královna Anna, můj vůbec nejoblíbenější pár v seriálu... :)
2. Královna Anna, tentokrát bez společníka na obrázku, myslím, že se mi povedla víc než ta první, ale ono se to u karikatur nějak neřeší, nebo ano? :)
3. Athos (hrabě de la Fere) a Milady de Winter, nejkomplikovanější pár v příběhu. Obchází kolem sebe s tím, jak moc se nesnáší, jak by jeden druhého zabili... a vždy, když spolu mluví, mají slzy v očích.
Kdybyste se snad chtěli podívat, jestli se mé obrázky alespoň trochu podobají charakterům, prozradím vám, že obsazení výše nakreslených postav je následující:
Anna Rakouská - Alexandra Dowling
Aramis - Santiago Cabrera
Athos - Tom Burke
Milady de Winter - Maimie McCoy
Na příštích obrázcích, které budou pravděpodobně opět tři, plánuji ztvárnit hlavně D´Artagnana, kterého hraje Luke Pasqualino, Constance, kterou mistrně ztvárňuje Tamla Kari, a Rocheforta, kterého můžeme v seriálu sledovat v podání Marca Warrena. Uvažuji, že bych na obrázku nakreslila Rocheforta i s Annou, však by to bylo symbolem jeho lásky k ní (ale že ji projevoval vždy ne příliš dobře, to ví každý...). :)
Amoris
Autor: (Shrnutí povídek), v rubrice: Malby a kresby
Diskuse pro článek Náhled do světa The Musketeers:
Opravdu působivé, nádhera! Moc se mi to líbí
Tefilas je dokonale! Kéž bych taky uměla kreslit! Asi jako ty
Podle mě je to moc pěkné, kdybych to kreslila já, vypadalo by to, jako by to kreslilo dvou-leté dítě.
vidno že si si dal/a veľkú námahu..
ale nie.. môže to byť druh tvojho rukopisu a vyjadrenia.. radšej sa daj ale na nejaké karikatúry.. to ti pojde istotne dobre
Já ti dám Ble!! Žádná hrůza to není,, naopak je to nádhera!! Taky bych chtěla umět takhle kreslit...
Toto, je HRŮZA!!!
Pekné
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!