Draca čeká při dvoření své milé tvrdá zkouška. A to její otec.
11.07.2015 (17:00) • Darien • Povídky » Drabble » FanFiction • komentováno 8× • zobrazeno 2233×
„Draco, čím se vlastně živí tvoji rodiče?“ zeptal se prošedivělý muž a propichoval nápadníka svojí dcery nepřátelským pohledem. Mladý Malfoy se nervózně zatahal za límeček košile. ,Otec má nařízeno stovky hodin veřejných prací za podporování Voldemorta a matka je z Británie deportovaná´ pravděpodobně nebude nejvhodnější odpověď, pomyslel si.
„Matka momentálně cestuje a otec se snaží pomáhat veřejnosti,“ prohlásil neohrabaně. V duchu musel uznat, že moc nelže.
„A jak jste se vlastně s mojí dcerou poznali?“ Draco si přál splynout s pohovkou.
„Tati, nevyzvídej už,“ přispěchala mu na pomoc jeho dívka. Draco se vděčně usmál. Tohle byl důvod, proč Hermionu miloval.
Autor: Darien (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble » FanFiction
Diskuse pro článek Výslech:
Dramione nefandím, ale Dracova myšlenka "Otec má nařízeno stovky hodin veřejných prací...", kterou lehce přetvořil na "Otec se snaží pomáhat veřejnosti..." byla skvělá. To musím uznat :-D.
Je to skvělé, můj nejoblíbenější pár, taky si myslím, že měli skončit spolu - hezky by se doplňovali a ani v knížce se mi nezdálo, že by byl Draco takový dareba. :-) Že by v sobě neměl špetku dobra. Navíc jsem teď četla, že Rowlingová napsala povídku O 30 let později a tam popisuje, jak se Draco snaží vychovat svého syna, aby z něj byl lepší člověk. Takže prostě nemůže být tak špatný. :-) A s Hermionou,... byl by to skvělý pár. :-D
Přesně! Úplně mi čteš myšlenky.
Darien, jsem ráda, že někdo! Oni jsou pro sebe prostě napsaní a to mi nikdo nevymluví!
Moc vám děkuju, takovéhle komentáře mě strašně potěší.
Spyro, úplně s tebou souhlasím. Tihle dva prostě měli skončit spolu.
Ach, Dramione, moje milované Dramione... Stejně si myslím, že to Rowlingová měla takhle ukončit. :D Moc hezké. :)
Jak já nerada čtu drabble, neb vím, že nebudu moci napsat patřičně dlouhý komentář, ale zároveň vím, že by bylo neslušné, kdybych žádný nenapsala... hold, budu si muset zvyknout. Takže, roztomilé, příjemné, hezoučké... co jinak k tomu ještě říci?
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!