Pozerali ste Káčerovo?
Prinášam vám ďalší rozprávkový drabble. Kto si pamätá na strýka Držgroša a Tryskáča?
29.12.2012 (14:00) • Perla • Povídky » Drabble » FanFiction • komentováno 11× • zobrazeno 5693×
Káčer vyšiel pred svoj veľký, honosný dom, vyčkávajúc príchod svojho nového pilota.
„Ste si istý, že je to dobrý pilot, Džairo?" spýtal sa ho káčer s obavami.
„Najlepší. Nepoznám lepšieho idiota..." odkašľal si, „pilota, ako je on."
Držgroš len prikývol a sledoval oblohu.
V diľake zrazu zbadal jednu bodku, ktorá sa každou sekundou zväčšovala. No tá helikoptéra neletala normálne.
Letela nosom k zemi. Držgroš ani nestihol poriadne zaklipkať očami a helikoptéra sa zrútila.
Niekto ale vyšiel von a s úsmevom skackal k nemu.
„Dobrý deň. Som váš nový pilot, Tryskáč McKač."
„To má byť ten profík?" zakvákal bojazlivo káčer.
Autor: Perla (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble » FanFiction
Diskuse pro článek Tryskáč McKač:
Kto by si na nich nepamätal :D
Omylem jsem mrkla okem na toho Hulíka a málem jsem se skácela k zemi Neskutečně pobavilas.
Bubík, Kulík, Dulík :D
presne. Ale najlepší sú tí chlapci. U vás nejako Dulík, Hulík... neviem ako ten posledný...
Perlo: Rampa McKvak :D
Som veľmi rada, že som pobavila.
martinexa: mne sa zas niekedy zdajú tie české názvy dosť divné. Napríklad Tryskáč sa u vás volá Rampa.
To si zabila!!!!!! a to: nepoznám lepšieho idiota... pecka!!!
jeeej, úvodný song viem naspamäť!!! V Káčerove úžasnom až zem praskááá!!!! Tdt-drámy bez zábrany, tu striehnu za dverami! čo s tým veď je to celkom na plač - úúú - občas sa zasmeje slovkom kač-jač - úúú Bohovské!!!!!
Jáááj Tak tohle je fakt zabitý Směju se tu jak debil.
Bylo zvláštní slyšet tu písničku ve slovenské verzi. Já ale stejně nedám na staré dobré české "Kačerov jak hurikán k nám už míří..."
Úžasně jsi mě pobavila, díky
Držgroš, to jsou názvy :D Zlatej strýček Skrblík :D Ale jinak drabble vtipnej
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!