Láska vládne světu aneb Jak se Rose a Scorpius chystali spolu bydlet. FanFiction drabble na téma Harry Potter, je to trochu parodie na jednu ze starších reklam Kofoly. Nemohla jsem odolat...
Tentokrát z pohledu Scorpiuse.
29.11.2011 (14:00) • Myll • Povídky » Drabble » FanFiction • komentováno 4× • zobrazeno 2485×
Popadl jsem krabici s bodlošem a vyrazil do domu. Tady budeme bydlet? Dům byl fajn, dost velký pro všechny mé mazlíčky a přitom blízko její práce. Budu tu jen já, ona a její přehnaná péče, pacienti s urgentním příjmem, její obrovská a hlučná rodina a panický strach z běhnic. Je hrozná!
Všiml jsem si jak se mračí na ulici za oknem a najednou mi bylo smutno. Venku jsem utrhl kopretinu a s objetím a polibkem na tvář jsem ji věnoval Rose. Její obličej se rozzářil štěstím, rudé vlasy svítily jako maják a oříškové oči byly plné lásky. Je hrozně krásná!
Autor: Myll (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble » FanFiction
Diskuse pro článek Láska vládne světu - Scorpius:
martinexa: Děkuju ;)
V pohledu Scorpiuse je mnohem víc citu. Líbí se mi víc.
díky Darien, ale v poslědní době je moje psaní slabší, neboli stojí za houby... Já sama zastávám názor, že oba drabbly Láska vládne světu jsou jen hromada skoro nic neříkajících vět... Ale i tak děkuju...
Hih. Přečetla jsem si dneska pohled Rose i tenhle, tak to okomentuji pod tohle.
Nezbývá mi nic jiného než tleskat, klanět se a prosit o další. Já tvoje dílka prostě zbožňuji!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!