OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Tajomný svet - Prológ



Tajomný svet - PrológPríbeh je o šiestich dievčatách, ktoré majú predurčený osud. Stali sa s nich čarodejnice, morské panny, anielky a upírky. Spoznajú čo je to boj, láska, strach a priateľstvo. Na začiatku sa tri s nich stali tieto bytosti, postupom času sa stanú ďalšie dve dievčatá a nakoniec posledná s nich. Majú totiž vlastnú skupinu, nazývajú sa RM, čo v preklade znamená Rebelské Mačičky. Učia sa za kozmetičky, majú rodinu, prežívajú úplne normálny život, okrem ich tajomstva. Čo sa stane, keď sa jedna s nich zaľúbi do nepriateľa a on do nej? Čo ak proti tomu vzťahu budú jej a jeho priatelia? Čo ak niekto zomrie, kvôli ich láske?

 

Prológ



Ahojte, moje meno je Sofia Lopéz, ale každý mi hovorí Sofi. Mám sedemnásť rokov. Môj život bol nudný, ale teraz je zábavný. Mám dve najlepšie kamarátky. Angie Morgan je šestnásť a Ester Gonzalez je pätnásť. Aj ich život bola veľká nuda, ale všetko sa zmenilo. Už nikdy to nebude ako predtým. Keď chcete vedieť prečo, musím začať od začiatku.

Jedno ráno som sa zobudila už veľmi skoro. S Ester a Angie som sa mala stretnúť. Teda, oni mali prísť ku mne, tak som ich mala čakať na autobusovej zastávke. Bolo šesť hodín ráno. Vstala som, spravila zo seba človeka. To znamená, že som si dala hodinový kúpeľ, horúcou a s morskou vodou. Obliekla som si modrú minisukňa, krátke ramienkové tričko, spravila som si vlasy. Nalíčila som sa a dala si fly – flopy čiernej farby. Keďže ráno neraňajkujem a bolo už osem hodín tak som sa vybrala na autobusovú zastávku čakať kamarátky. Čakala som tam pol hodinku, pretože meškal autobus. Keď už dorazil, tak dievčatá vystúpili. Oblečené mali to isté čo ja, ešte aj rovnako urobené vlasy sme mali. Rozdiel medzi nami bol len vekom a farbou vlasov, no a oči tiež. Inak sme ako trojičky.

Ešte dobre, že mamin priateľ prišiel so mnou ich čakať. Boli z balené ako na dva mesiace a pritom sú u nás len na mesiac. Od dvadsiateho - štvrtého júla do dvadsiateho štvrtého augusta. Adam Nelson, to je mamin priateľ, naložil kufre. Angie má červené vlasy, Ester má čierne vlasy a ja mám tmavohnedé vlasy. S dievčatami som sa pozdravila naším pätnásť minútovým pozdravom. Potom sme si sadli do auta a išli sme ešte do obchodu. Keďže môžem stopäťdesiat euro minúť, čo som si zarobila na praxi. Učím sa za kozmetičku. Ešte dobre, že do obchodu išiel s nami aj Adam. Do vozíka sme dali kvalitný alkohol. Presnejšie ako je vodka, rum, biele, červené a ružové víno, tequila a whisky. Ako nie, že by sme boli alkoholičky, ale bude oslava a budeme spolu mesiac. Do košíka sme dali aj desať energy drinkov, tridsať malinoviek ako je coca – cola, sprite, červené malinovky a lemon malinovky. To mi zatiaľ vychádzalo na stotridsať päť eur. Za ostatné som kúpila pukance, chipsy, jadierka, kokos tyčinky, zmrzlinu, hranolky a mrazené rohlíkové pečivo. Prešli sme k pokladni, zobral som tri tašky a platila som presne stopäťdesiat eur.

Nákup sa dal do auta. Smer, starý rodičia. Tam sme sa naobedovali. Nákup sme vyniesli do mojej izby. Keďže v izbe mám bár, tak sa to tam podávalo. Vďaka za takú veľkú izbu. Postel mám obrovskú. Na tejto posteli by sa kľudne vyspalo päť ľudí. Škoda, že nemohla prísť aj Esterina sestra Brooke. Je jej štrnásť ako mojej sesternici Mary Diaz a bratovi Jonovi.

Angie je jedináčik a žije s babkou a mamou. Jej oco je vo väzení. Ani neviem prečo a ani sa nebudem pýtať. Keď bude chcieť, tak mi to povie. Nebudem ju nútiť, aj tak to má ťažké.

Ester žije so sestrou a babkou. Jej mama zomrela a otca nevidela od svojich piatich rokoch.

No a ja žijem s bratom, mamou, jej priateľom a jeho deťmi. Takže mám nevlastných súrodencov. Sestra Alex má tiež sedemnásť rokov a bratia, dvojičky Clark a Cole majú osem rokov. Máme veľký dom, ale izbu mám spolu s Alex. Jon má sám a potom majú dvojičky spoločnú. Preto tak rada chodím k starým rodičom. Tam mám veľkú izbu, veľkú postel len pre seba. Samozrejme teraz aj pre Ester a Angie.

Pár krát chodí aj Mary prespávať k starým rodičom. Vtedy sa delím o postel a aj o izbu. Mám to tam naozaj pekné. Keďže od mojej školy bývam s mamou a rodinkou ďaleko, tak som namiesto internátu u starých rodičov. Domov chodím len na víkendy.

S Ester a Angie máme strašne radi hudbu, tanec, často si spievame. Možno z nás budú speváčky. Už máme meno aj pre našu skupinu. Nazývame sa RM čo v preklade znamená Rebelské Mačičky. Už sme skúšali vytvoriť aj nejakú pesničku. Išlo nám to, ale hudba tak to nám robilo veľký problém. Je už sedem hodín večer a tak sme si obsadili televíziu. Ešte dobre, že starí rodičia majú dve televízie. Spravili sme si pukance a naliali sme si energy drinky. Alkohol sme nechali na oslavu, ktorá je štrnásteho augusta. Poznáme sa už dva roky. Začali sme pozerať jednu mexickú telenovelu.

Tak teraz sa dostanem do toho dňa čo sa náš život zmenil. Bolo to presne prvého augusta. S dievčatami sme sa vracali od sesternici Mary k starým rodičom. Bolo už vážne neskoro a potme sme sa báli ísť. Ale autobusy ešte išli, tak sme sa rozhodli že nastúpime. Ale to sme ešte nevedeli akú chybu sme spravili. Nejako sa to skomplikovalo a havarovali sme kvôli jednému cestujúcemu. S babami sme sedeli v objatí a ďalej si nespomínam. Asi som stratila vedomie, lebo som sa prebrala na jednej posteli.

 


Vo pred sa adminom ospravedlňujem za svoje chyby. A keďže je to moja prvá poviedka, prijímam aj kritiku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný svet - Prológ:

4. Annie
23.12.2013 [14:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Rebelde přispěvatel
16.12.2010 [21:45]

RebeldeĎakujem, sľubujem, že pridám čo najskôr pokračovanie.
Jasminelis: Ďakujem, to sa mi podstate snívalo, tak som to napísala a rozrastám to.
ajeje: Prepáč, že som to skončila v takom momente, ale nedalo mi to. Emoticon Počkaj chvíľku, hneď to budem pridávať, len teraz nestíham. Musím si ešte poopravovať pár známok a do Vianoc to dúfam bude pridaná kapitola.

2. ajeje
15.12.2010 [21:04]

uz som sa skoro do toho vzila ked si skoncila Emoticon rychlo prosim dalsiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jasminelis přispěvatel
11.12.2010 [18:09]

Jasmineliszaujimavy napad. Emoticon rozhodne pokracuj... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!