OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Our Little Sister 8. kapitola



Our Little Sister 8. kapitola Sophie plánuje svoj útek, podarí sa jej to? Odhalí to, prečo ju Klaus drží?

Mystic Falls, súčasnosť 

   Otvorila som oči. Chladný vzduch mi prúdil cez otvorené balkónové dvere ale mne zima nebola. Z vedľajšej izby som počula Klausa spokojne odfukovať. Spal. Všetci spali. Opatrne som otvorila zamknutý šuplík mojej komody a vytiahla fľašu železníka. Damon povedal, že stačí troška denne a Klaus nebude schopný ovplyvniť ma a ja budem slobodná. Zadržala som dych a otvorila fľašku. Vzdychla som a naliala som si trochu do pohára s krvou. Nemôže to byť také zlé. Zatvorila som oči a vypila. Ako náhle sa tekutina dostala do môjho krku objavil sa u mňa dávivý reflex s pálením. Nevypľuj to. Nevypľuj to. Nevypľuj to. Prehltla som. V krku som mala stále pálivý pocit a dopadla som na zem. Moje telo s tým bojovalo. Po chvíli som sa upokojila. Zaliezla som do postele a zaspala.

     Ráno som môj rituál so železníkom zopakovala znova a opatrne šla v teplákovej súprave dole. Klaus už bol dávno hore a dohadoval sa so svojím hybridom.
 „Odmietam byť tvojím otrokom, Klaus,“ hovoril Klausovi tmavovlasý hybrid. Zvedavo som nadvihla obočie a ostala na poschodí.
 „Nemáš na výber, Tyler, a na tvojom mieste by som nevyskakoval, ľahko si za teba vytvorím náhradu,“ odvetil mu zlovestne Klaus. „Dobré ránko, drahá,“ povedal smerom ku mne. Striaslo ma. Myslela som, že ma nevidí. Vzdychla som si a zišla zo schodov k nemu.
 „Dobré ráno, Klaus,“ povedala som chladne a zvedavo si obzerala hybrida. Klaus si ma premeral a pokrútil hlavou.
 „To čo máš na sebe? Mala by si sa ísť prezliecť,“ rozkázal mi.
„Nie je to pohodlné,“ odvetila som mu. Klaus sa na mňa zlostne pozrel zovrel mi zápästie.
 „Choď sa prezliecť, hneď,“ povedal a hlboko mi hľadel do očí. Chcela som mu povedať nie. Mohla som. Ovplyvňoval ma.
„Dobre,“ povedala som, ale znelo to skôr ako otázka. Pustil mi zápästie. Neťahalo ma to do izby. Vedela som však, že musím. Bez obzretia som vyštartovala do svojej izby a prezliekla sa do džínsov a tmavomodrého svetra. Havranie vlasy som si nechala rozpustené. Obula som si jednoduché mokasíny a znova vyšla na prízemie. Klausa som nevidela ale zato Tyler sedel v mohutnom kresle a tváril sa nahnevane.
 „Kde je Klaus?“ spýtala som sa ho chladne. S jeho hybridmi som sa nikdy nerozprávala priateľsky, správala som sa k nim ako k sluhom. Výnimku som spravila len pri Jessice. Bola to milá nízka dievčina s ktorou som si rozumela. Keď to Klaus zistil rozhodol sa, že ju nechá zabiť len preto, aby mi pripomenul, že on je tu mocný. Odvety si radšej priateľov medzi hybridmi nehľadám. Nehľadám si ich nikde.
 „Išiel za Rebekah, za chvíľu je späť,“ odvetil a zvedavo si ma obzeral. Prešla som k občerstveniu a naliala som si whisky. Keby som bola človek tak by ma nazvali alkoholikom.
 „Takže ty si Klausov poskok v Mystic Falls?“ spýtala som sa ho znudene.
 „A ty si jeho dievča na jednu noc?“ odsekol. Nahnevalo ma to. Potichu som zasyčala a schmatla ho pod krk. O stotinu neskôr som ho pridržiavala pri stene a cerila na neho očné zuby.
 „Dávaj si pozor na jazyk. Je mi jedno ako veľmi si silný, nemám problém vyrvať ti srdce a rozmetať ho po dlážke,“ syčala som. Tyler sa chcel brániť, ale držala som ho pevne. Netušila som, či som silnejšia, alebo jednoducho nechce udrieť dievča.
 „Dobre, rozumiem,“ zachrapčal. Samoľúbo som sa usmiala.
 „Výborne,“ povedala som s hranou milotou a pustila ho na zem. Začal tlmene kašlať a ja som sa len spokojne prizerala.
 „Povieš mi aspoň kto si?“ zaujímal sa. Hlas mal stále priškrtený.
 „Som Sophie,“ povedala som krátko.
 „A čo tu robíš?“ zaujímal sa.
 „Tyler, neotravuj moju krásku,“ ozval sa Klaus. „Takže vieš, čo máš robiť a nezabudni odo mňa povedať ahoj Caroline,“ dokončil. Tyler na neho zlostne pozrel.
 „Caroline nechaj na pokoj,“ povedal zlostne. Pobavene som zdvihla obočie.
 „Na tvojom mieste, Tyler, by som nezakazovala Klausovi čo máš robiť. Ak to raz urobíš, naštveš ho a získa to,“ povedala som arogantne a dbala som na to, aby som jeho meno vyslovila ako niečo podradné. Klaus sa na mňa vďačne usmial.
 „Choď, Tyler,“ prikázal mu. Ostali sme s Klausom sami.
 „Takže čo chceš?“ spýtal sa po chvíli pauzy. Snažila som sa pôsobiť sebaisto a tajomne zároveň. Klaus miluje tajomstvá. A ja som od neho potrebovala veľa veci.
 „Dáš si whisky?“ spýtala som sa sladko. Klaus sa usadil do kresla.
 „Veľmi rád,“ odvetil. Naliala som whisky do pohárikov a blížila som sa k nemu.
 „Takže, drahá Sophie, čo potrebuješ?“ zaujímal sa.
 „Chcem vedieť prečo práve ja,“ povedala som bez okolkov. Klaus prevrátil oči.
 „Dobre teda, navštívil som veštkyňu,“ začal a ja som si vzdychla. Klaus nadvihol jedno obočie. „Nechceš počuť tento príbeh?“ zaujímal sa. Pokrútila som hlavou. Nech len pokračuje. Chcem vedieť prečo práve ja.
 „Bolo to v Paríži a ja som pátral po Katherine. Veštkyňa, ktorá bola mocná čarodejnica, ju vystopovala vďaka hrebienku, ktorý som bol jej a ja som ho vlastnil. Povedala mi, že má namierené do malého mestečka Mystic Fall. Chcel som ju dostať. Tak som šiel do Mystic Falls. Zistil som si všetko o vašej rodine. Tak som ťa uniesol, lebo som ťa chcel vymeniť za Katherinu. Veril som, že keď tvoji bratia zistia, že si nažive, tak ťa budú chcieť viac ako Katherinu a vydajú mi ju.“
„Prečo si to teda tak neurobil?“ zaujímala som sa.
 „Lebo tá mrcha ich ovplyvňovala, aby ju milovali, nikdy by ťa nevymenili za ňu. Až keď sa stali upírmi, ale to už bola na úteku,“ povedal trpko.
 „Prečo si ma zmenil na upírku, nemohol si so mnou vyjednávať ako s človekom?“
 „Bola by to sranda pozorovať, ako ťa tvoj vlastný otec, veľký odporca upírov, zabije,“ smial sa. Strelila som mu facku. Klaus len ticho zavrčal ale nevrátil mi môj útok. Chvíľu sme sedeli v tichosti a ja som pochopila, že všetky tie príbehy o láske dvoch mládencov ku Katherine sa týka mojich bratov.
 „Prečo si ma nezabil, keď tvoj plán zlyhal?“ opýtala som sa potichu.
 „Lebo si výborná spoločníčka,“ povedal s úsmevom zmije.
 „Ako to bude ďalej? Budem stále tvoj väzeň?“ spýtala som sa.
 „Vyzerá to tak,“ povedal mi s úsmevom. Stisla som pery a pokrútila hlavou. Klaus si ma stiahol k sebe.
 „Nehovor, že ti je so mnou až tak zle, mali sme aj svetlé chvíľky,“ povedal a odhrnul mi prameň vlasov z čela.
 „Nepamätám si ich,“ povedala som chladne. Klaus sa usmial zahľadel sa na moje pery a pokrútil hlavou.
 „Sophie, nie je ti so mnou tak zle,“ oznámil mi.
 „Klaus, prečo ma držíš teraz? Nemáš najmenší dôvod ma zadržiavať,“ naliehala som.
„Ale áno, mám,“ zasmial sa a odišiel. Cítila, ako to vo mne vrie. Postavila som sa a šla do izby. Dnes v noci ujdem. Klaus ma už nemôže ovplyvňovať. Budem slobodná. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Little Sister 8. kapitola :

9. aisha přispěvatel
26.09.2012 [20:08]

aishauž čaká na publikovanie pardon, že to tam trvalo

8. neznáma
25.09.2012 [20:06]

prosím už daj novú kapitolu každy deň dufam že bude ale stale nič :(

7. Ronie
25.09.2012 [14:59]

Bolo to super, ale kedyuž bud ďalšia??? Emoticon

6. zuzka
23.09.2012 [19:15]

prosim dalsiu kapitolu

5. Sisi
16.09.2012 [20:18]

Ach... to je tak úžasný Emoticon Doufám, že další kapitola bude rychle Emoticon Emoticon Emoticon

15.09.2012 [12:53]

malepraseJo, kdyby to šlo tak snadno... Ještě ji chytí a zjistí, že pije sporýš, a bude v háji. Emoticon

3. Lulu
15.09.2012 [11:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nika248
14.09.2012 [23:43]

Konečne si objasnila, prečo práve Sophie, Emoticon no stále neviem, prečo ju stále má. Emoticon Bude mi to stále vŕtať v hlave a to je zlé, pretože už začala škola. Rýchlo prosím ďalšiu. Emoticon Emoticon

1. didi
14.09.2012 [23:15]

Emoticon Emoticon Emoticon prosim ruchlo dalsiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!