Hehe :D To když má chorá mysl ze sebe něco vydá, aneb když jedu v autě a náhodou mám po ruce PC. No, tak hlavně je to pro kamarádku Syenne, který jsem ze začátku slíbila úplně něco jinýho, ale nakonec to dopadlo takhle. Možná to spolu budeme dopisovat. Hlavní postava jménem Griffith se jednoho dne octne v realitě za zrcadlem... Co se bude dít? Jak se s tím vyrovná? Je to něco jako moje první spoluautorská práce. Postavy jsou z anime Berserk. Doufáme, že se vám to bude líbit.
16.10.2013 (14:00) • Lunabell, Syenne • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 3× • zobrazeno 1291×
Najednou se mé nohy samy od sebe zastavily, jako bych je neovládal. Přede mnou se znenadání objevila výloha nebo nějaký velký kus skla, který odrážel můj odraz. Koukal jsem se do svých vlastních modrých očí. Zářily, a to bez přehánění. Vlasy se mi prodlužovaly a na tváři se mi tvořil děsivý úsměv. Párkrát jsem zamrkal na svůj odraz, ale ten se nehýbal.
Chtěl jsem zakřičet, ale žádný zvuk se mi nevydral z plic. Jeho paže si mě přitáhly k sobě a otočily k místu, odkud jsem přišel. Viděl jsem démony valící se na sklo. Pod jejich vahou praskalo. V tom momentě, kdy se sklo roztříštilo, jsem pohledem necukl ani o píď. Odraz démonů zmizel s posledními kousky skla. Až po chvíli mi došlo, že to byla jediná cesta zpět do reality. Vytrhl jsem se ze sevření a rychle běžel k střepům.
Stejně bílé vlasy byly spleteny do jednoho copu, ale přesto měl pár pramenů volně okolo obličeje. Ramena mu zdobila bílý plášť a pod tím měl šaty šlechtice. Jen jsem tiše zíral. Do hlavy se mi začala vkrádat temnota. Zavřel jsem oči a nevnímal nic krom té temnoty.
Autor: Lunabell (Shrnutí povídek), Syenne, v rubrice: Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction
Diskuse pro článek Odvrácená strana ~ 1:
Fakt dobrý!!!! moc se mi to líbilo ( zvlášť ten konec!
Velice nadhernee..:33*
Zajímavý námět a hezky napsané...
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!