Povídka je zařazena do prostředí Bratrstva černé dýky. V první kapitole se seznámíme se Savannah. Kdo to je? A především, co má společného s Bratrstvem?
05.08.2015 (12:00) • TerezaJ • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 6× • zobrazeno 1921×
„Chcete, abych přivolala příslužbu?" ptala se mě sestra, když se ke mně připojila. „Jste na nohou celou noc, měla byste jít domů a vyspat se."
Musela jsem jí dát za pravdu. Byla jsem unavená, přepracovaná a v žilách mi místo krve snad proudil kofein, jakou jsem v posledních dnech měla jeho spotřebu.
„To nebude třeba, zvládnu to. Je to jenom obyčejná rutina." Můj úsměv byl chabý, přesto jsem se snažila působit rozhodně.
Když jste se chtěli stát vynikajícím doktorem, nesmělo pro vás slovo vyčerpání nic znamenat. A já chtěla být nejlepším chirurgem na světě. Samozřejmě, že jsem v rámci povinného kolečka byla na všech možných odděleních a dělala všechny možné výkony. Ale v New Yorku na mě čekala kariéra, po které toužím celý svůj život. Čekal mě tam světový odborník, který si vybral z tolika uchazečů mě, abych mu mohla koukat pod ruce a učit se.
Věděla jsem, že to bude těžké. Byla jsem žena a v očích společnosti hezká žena. Což mi bylo nejednou spíš na škodu, než k užitku. Kolegové mě nebrali vážně. Byla jsem prostě hezká tvářička a tělo s nohama do nebe. Nestála jsem jim za to, aby mi věnovali pozornost jako profesionálce. A tak jsem dřela víc, než bych musela. Jenom proto, abych všem dokázala, že jsem byla dobrá. Víc než to... Abych dokázala, že jsem byla jedinečná.
Tentokrát jsem se usmála opravdově. Chůze se stala lehčí, když jsem si vzpomněla, že to nebude trvat dlouho a dosáhnu všeho, od čeho mě má matka odrazovala. I když to už neuvidí, měla jsem pocit, že to potřebuju udělat. Abych jí dokázala, že se pletla.
Autor: TerezaJ, v rubrice: Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction
Diskuse pro článek Králova krev - 1. kapitola:
o sérii BČD jsem slyšela, ale nečetla ji. Přísahám, že si ji přečtu a budu pokračovat i tvými kapitolami. Píšeš úchvatně a já po každém přečtení tvých povídek zjišťuji, jak moc mám svůj styl psaní zlepšovat...
PS: Na závěr tě ještě netrpělivě poprosím o další kapitolku...
Páni, další fan-fiction na mou oblíbenou sérii - paráda! Moc pěkný začátek!
BČD je skvělá série, i když nikdy neodpustím nakladatelství ty laciné hnusné obálky.Každopádně musím souhlasit, píšeš dobře, tak doufám, že tu bude brzy pokračování.
Rýchlo pokračovanieeeee! :D Prosím.
Vypadá to zajímavě Bratrstvo je jedna z mých oblíbených knižních sérií, bohužel v ČJ moc povídek na ně moc není, takže jsem ráda za každou novou Jen tak dál
Ne, že bych fandom znala, ale tak... jsem člověk, který rád zjistí něco o nových tvářích zde a tedy hlavně to, jak píší a co píší a tak jsem se vrhla na tohle... zatím tedy jsem se nedozvěděla nic moc, ale na druhou stranu mě alespoň nemělo co zmást a já se neměla jak ztratit, takže... vlastně dobré, ne ? Každopádně, píšeš... pěkně. Zatím nic zajímavě-výjimečného, avšak copak bych měla čekat od první kapitoly, že? Ovšem líbí se mi to, tak uvidíme, nejspíše se vrhnu i na další kapitolu, jen co bude sepsaná .
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!