Tajemná nevraživost mezi Dracem Malfoyem a Ronaldem Weasleym nedá mladé generaci spát. Jenže dětem tady nikdo nic neřekne. Asi na to budou muset přijít sami... Jen Doru jako obvykle takové přízení starosti netrápí. Ta má jiné problémy.
11.05.2012 (17:00) • SarkaS • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 5× • zobrazeno 1569×
„Ne, Lily, takhle to fakt není. Prosím tě, zkus se do té knihy alespoň jedním okem podívat a uvidíš, že píšeš kraviny,“ povzdechl si Hugo a vrátil jí pergamen popsaný jejím drobným, ale až neskutečně nepřirozeně roztaženým písmem. „A je to téměř k nepřečtení, abys věděla,“ dodal kysele, v odpověď na její pobouřené mračení. Se syčením si úkol, na kterém pracovala poslední dvě hodiny, vzala.
„Jsi neuvěřitelný pedant,“ prskla otráveně.
„Chtěla si říct premiant, doufám,“ zamručel a snažil se netvářit pobaveně.
„To jsem tedy nechtěla,“ odsekla a mrskla dvouhodinovou práci do krbu. Hugo překvapeně zamrkal.
„Stačilo to opravit,“ poznamenal tiše, ale i to bylo asi pro Lily moc nahlas.
„Krucinál, to je jedno! Prostě je to všechno na hlavu a já toho mám tak akorát dost!“ štěkala, až se na ně půlka lidí ve společenské místnosti otáčela. Hugo zamrkal. Počkal, než se Lily se zafuněním uklidnila a založila si ruce na hrudi.
„Frustrovaná?“ zeptal se a přeškrtl slovo odpudivý ve své eseji, lepší varianta bude nevábný.
„Zdám se?“ zeptala se kousavě. Pokrčil rameny a připsal další větu o reakcích smrtipoušky s jantarovou drtí.
„Občas. Poslední dobou je to horší. Můžu pomoct?“ nabídl konverzačním tónem a poklepal se brkem po rtu, jak přemýšlel nad možnostmi formulace další věty. Jak jen říct, že z toho vznikne odporná břečka, který by vypálila díru do žaludku draka tak, aby to profesor akceptoval jako správnou odpověď?
„Ne, myslím, že asi nemůžeš,“ hlesla Lily tiše a smutně tak, že to Huga přimělo zvednout hlavu. Když viděl její výraz a oči těkající mezi spojenými dlaněmi a krbem, napřímil se.
„Nechceš se projít?“ navrhnul klidně. Překvapeně se na něj podívala.
„Ale co úkoly?“ Vzdychl.
„Stejně je nakonec budu zase dělat já, tak si s tím nelam hlavu. Jako vždycky,“ zabručel tiše. Pousmála se.
„Co bych bez tebe dělala?“ zeptala se, když se zvedala. Pobaveně si odfrknul.
„Popáté opakovala první ročník,“ konstatoval, jako by to snad bylo naprosto jasné. Rozesmála se.
„Nejspíš máš pravdu,“ souhlasila, když prolézali otvorem ven z místnosti.
„Máš něco proti výletu do kuchyně?“ zeptal se a jako nepovel mu hlasitě zakručelo v břiše. Lily se pobaveně zazubila a zavrtěla hlavou.
„Vůbec, nech se vést vnitřním hlasem,“ pobídla ho hihňavě. Protočil oči, ale schody téměř seběhli. „Nechápu, jak je možné, že můžeš pořád tak jíst,“ kroutila Lily hlavou nechápavě.
„Hm, já taky ne, ale všichni pořád říkají, že to máme po tátovi. Fred s Harrym jsou to samé v bledě zlatém,“ poznamenal. „Rose má štěstí, že jí se to vyhnulo. A pokud nevyhnulo, tak to skvěle maskuje,“ usoudil.
„Nějaké novinky o Fredovi?“ zeptala se Lily. Hugo zavrtěl hlavou.
„Pořád je ve Francii. Občas mi přijde, že se snad už ani neplánuje vrátit. Myslím, že si tam někoho našel,“ zazubil se Hugo.
„Fred? To jako vážně? Mluvíme tu oba o tom samém Fredovi? Volný jako pták? Prohlašoval, že se nikdy nehodlá nechat dobrovolně okroužkovat? Tenhle Fred?“ valila oči Lily. Hugo se rozesmál a kývnul.
„Jo, to je on. Táta prohlásil, že si snad hodlá vybrat svobodné mládí i za něj. Nutno podotknout, že s ním máma po tomhle prohlášení tři dny nemluvila a musel si to vážně pracně žehlit. A víš, jak on je v tomhle mizernej,“ chechtal se Hugo. Lily se rozesmála spolu s ním. Ta tam byla její špatná nálada, stačilo si strýčka Rona představit, jak se snaží o něco romantického a byla téměř mrtvá smíchy.
„To je fakt. Táta říkal, že o něm teta Hermiona prohlásila, že má emoční rozsah čajové lžičky, myslím, že to bylo někdy v době, kdy byli jako my, v pátém nebo šestém ročníku.“ Hugo se uculil.
„To ho rozhodně docela vystihla,“ uznal. Sám byl svědkem mnoha otcových pokusů o projev emocí. Kromě vzteku, nadšení a radosti v tom zrovna nevynikal.
„Zajímalo by mě, jestli to je důvod, proč spolu nezůstali,“ přemýšlela nahlas Lily. Hugo zvážněl.
„Tak to ti nepovím. Jestli u nás doma existuje nějaké zapovězené téma, tak tohle. Měla by ses zeptat svého táty, ten to musí vědět, ne?“ Lily se zašklebila.
„U nás je to taky tabu. Táta nám řekne skoro všechno, ale vždycky když se zeptám na tohle, tak změní téma. Máma to samý,“ mračila se Lily. Hugo se přemýšlivě kabonil. „Ale jednou jsem zaslechla kmotra,“ dodala trochu nesměle.
„Profesora Malfoye?“ ujišťoval se Hugo, jeho tón byl úplně neutrální. Tohle byla horká půda. Antipatie mezi Malfoyem a jeho otcem bylo veřejné tajemství. Jejich otec jim zášť poctivě vštěpoval už od kolébky, ale Hugo… no, on prostě nebyl úplně záštiplný typ. Profesor s ním jednal stejně jako s ostatními a on neměl důvod ho mít nebo nemít rád. Ovšem byl si vědom toho, že ho Lily nepokrytě zbožňuje a prohlašuje o něm, že je nejlepší kmotr na světě, takže se hovoru o něm podvědomě vyhýbali. Teď to nešlo. Tedy šlo, ale když se mohl konečně něco dozvědět? Csss.
„Jo, zaslechla jsem jednou, jak se s tátou hádají kvůli tvému otci. Neslyšela jsem moc, ale něco jo,“ podívala se na něj známým způsobem nevím-jestli-to-chceš-slyšet a čekala, jak se rozhodne.
„Povídej, nemůže to být horší, než co o něm prohlašuje táta,“ pobídl ji Hugo. Lily se ale ošila.
„No, to si právě nejsem jistá,“ zamumlala.
„Mluv,“ vyzval ji prostě, když zahýbali směrem k Mrzimorské věži.
„Táta na něj křičel něco o tom, jak šílené je neustále šílené pendlovat mezi nimi a vámi, a proč prostě oba nemůžou chvíli zadržet dech a vydržet spolu v jedné místnosti alespoň na hromadnou letní oslavu. No a Draco mu odpověděl, že nechce, aby se s ním Hermiona musela vidět, protože tvůj otec se prý nikdy nenaučí k ní chovat normálně. A taky že je to-“ Lily se zajíkla a zrudla. Hugo překvapeně nadzvedl obočí.
„No? Co je?“ Lily zčervenala ještě víc. Protočil oči. „Já to unesu, tak už to řekni,“ vyzval ji netrpělivě.
„Řekl, že je… že je…“ Lily se zhluboka nadechla a zavřela oči, když ze sebe vychrlila: „Imbecil-co-si-neuhlídá-vlastní-ocas!“
Tváře jí znovu zahořely plamenem. Hugo překvapeně otevřel pusu dokořán. To že se už před nějakou dobou zastavili ani jeden nepostřehl. „Ach Merline, nemůžu uvěřit, že jsem to řekla o tvém otci,“ zasténala Lily zbědovaně a provinile se na Huga koukla. Ten už to nevydržel a rozesmál se.
„To-o já tak-y ne,“ hýkal trhaně. Lily na něj vyvalila oči, ale pak se nechala strhnout jeho veselím a taky se rozesmála. Hugo se smál jako už dlouho ne, dokonce mu vytryskly slzy. Hřbetem ruky si je setřel, ale neustále se pochechtával. „Jsem si jistý, že by mě to mělo urazit. Ale když si představím otce, tak mi to přijde tak hrozně nepravděpodobné, až je to směšné. Táta? Náš táta? Pitomost,“ mávnul nad tím rukou s úsměvem. Lily pokrčila rameny.
„Víc jsem toho neslyšela, po tomhle totiž táta zabouchl dveře do pracovny a zakouzlil ji tak, že nebylo nic slyšet.“
„Takže nevíme pořád nic,“ konstatoval Hugo.
„Hm, nevíme. Tedy až na to, že se fakt nemají rádi, jenže tomu stěží můžeme říkat nový objev.“
„To je fakt,“ kývnul Hugo. Konečně došli k obrazu s ovocnou mísou a Hugo přejel prstem po zelené hrušce, která se rozhihňala a přeměnila se na kliku. Skřítci je uvítali jako ztracené hrdiny a utišili Hugův sténající žaludek přímo královsky.
∂∂∂
„Tak ti nevím, Berte,“ zvedla Dora hlavu a podívala se do koruny stromu, pod kterým seděla. Byla až po nos zabalená do pláště, šály a měla na sobě zahřívací kouzlo, přesto se choulila chladem. Asi měla nějaké kouzlo dát i na zmrzlou zem. Z větví obalených sněhem a uschlým listím se na ni šklebila zelená tvář. Ale Adoráta si byla jistá, že je to přátelský škleb. Minimálně kvůli tomu, že před chvílí Bert dožvýkal poslední ze tří ještěrek, které mu přinesla. „Ty mi asi neporadíš, co? Hm, to jsem si myslela. A blíž bys třeba nešel?“ zkusila se ho zeptat už snad po osmé. Bert se nepřestával šklebit a nehnul se ani o palec. „To jsem si taky myslela,“ konstatovala s pousmáním, které bylo celé schované v modro-bronzové šále.
„Já se ti nedivím. Taky bych si vylezla na strom, kam by za mnou nikdo nemohl, kdyby to šlo. Ani nevíš, jak moc ti závidím, nemáš tu žádné kamarády, co by do tebe hustili, jak moc musíš tohle a nesmíš tamto. Žádného divného kluka, který by se na tebe smál, když nevíš proč, a mračil, když taky nevíš proč. A vůbec, být sám musí být hrozně v pohodě. Navíc když ti sem někdo jen tak přinese ještěrku, že jo?“ Adoráta odpověď nečekala, bylo prostě fajn se jen vymluvit a vědět, že můžete, protože nepřijde poučení, rada nebo jen falešná útěcha. Opřela si hlavu o strom a spokojeně si pobrukovala. Větev nad ní se otřásla. Zvedla pohled a viděla Berta, který seděl o něco níž než předtím. Usmála se, ale jak ztichla, blikač zatřásl větví. Překvapeně otevřela pusu.
„Ty posloucháš?“ zeptala se vykuleně. Ještě víc roztáhl škleb a cenil špičaté zuby. S velkou porcí fantazie, mohlo by se to považovat za úsměv? Adoráta měla spoustu fantazie, a tak si to prostě vyložila jako souhlas. Místo pobrukování začala tiše prozpěvovat jednu ze starých irských balad, které se naučila, když byli na návštěvě u Finniganů:
„I wish I were on yonder hill
Tis there I'd sit and cry my fill
Til every tear would turn a mill
Is go dté tú mo mhúirnín slán(And may you go safely, my darling)
Suil, suil, suil a ruin(Go, go, go, my love)
Suil go sochair agus suil go ciúin(Go quietly and go peacefully)
Suil go doras agus éalaigh liom(Go to the door and fly with me)
Is go dté tú mo mhúirnín slán(And may you go safely, my darling)
I'll sell my rock, I'll sell my reel
I'll sell my only spinning wheel
And buy my love a sword of steel
Is go dté tú mo mhúirnín slán(And may you go safely, my darling)
Suil, suil, suil a ruin(Go, go, go, my love)
Suil go sochair agus suil go ciúin(Go quietly and go peacefully)
Suil go doras agus éalaigh liom(Go to the door and fly with me)
Is go dté tú mo mhúirnín slán(And may you go safely, my darling)
I wish, I wish, I wish in vain
I wish I had my heart again
And vainly think I'd not complain
Is go dté tú mo mhúirnín slán(And may you go safely, my darling)
Suil, suil, suil a ruin(Go, go, go, my love)
Suil go sochair agus suil go ciúin(Go quietly and go peacefully)
Suil go doras agus éalaigh liom(Go to the door and fly with me)
Is go dté tú mo mhúirnín slán(And may you go safely, my darling)
Suil, suil, suil a ruin(Go, go, go, my love)
Suil go sochair agus suil go ciúin(Go quietly and go peacefully)
Suil go doras agus éalaigh liom(Go to the door and fly with me)
Is go dté tú mo mhúirnín slán(And may you go safely, my darling)
Tiše dozpívala a odkašlala si, když ji vylekalo hlasité popotáhnutí. Trhla hlavou doprava, tam stál Hagrid a z očí se mu valily slzy velké jako zlatonky.
„Hagride! Stalo se něco?“ vyskočila polekaně. Zapomněla na Berta, kterého její prudký pohyb vyděsil a on s vřísknutím zmizel v horních větvích. Kruci, poznamenala v duchu, ale zdrceně se tvářící Hagrid byl zrovna akutnější problém.
„Nic, sem v pohodě. Zpíváš krásně, Doro. Původně sem ti přišel vynadat, že si tu zas sama, ale byl sem schopnej jen poslouchat.“ Adoráta zrudla.
„Děkuju,“ pípla rozpačitě.
„Takhle bys měla zpívat nemocnejm jednorožcům, voni by se pak nechali snadnějc vošetřit,“ nadhodil učitel péče o kouzelné tvory a hlasitě se vysmrkal do puntíkatého ubrusu.
„Ale to určitě přeháníš. Spíš bych ti je vyplašila,“ bránila se Dora. Hagridova švábí očka se ale tvářila radostně.
„Ne, jsem si jistej. Chystám se na vobhlídku, chceš jít se mnou?“ zeptal se a poklepal na kuši, kterou měl hozenou přes rameno. Adoráta se rozzářila.
„Moc ráda,“ souhlasila.
„A dyž potkáme nějaký ty jednorožce, můžem to vozkoušet,“ zazubil se hajný. Adoráta se zasmála, byla si jistá, že žádné nepotkají.
Zato potkali několik desítek kůrolezů, kentaura Firenzeho, stádo testrálů a jednoho špatně naloženého bodloše.
Kentaur se z nich všech ukázal jako nejspolečenštější, což bylo celkem na pováženou. Testrálové se zdáli nervózní a nenechali je přiblížit se jako jindy. Hagrid se mračil a říkal, že je to zvláštní. Takhle se prý moc často nechovají, v lese musí být něco, co se jim nelíbí. Radši si z ramene sundal kuši a nabil ji. Jejich obchůzka se tím zkrátila skoro na čtvrtinu. Když potom potkali Firenzeho, oznámil jim, že je právě na stopě něčemu, co pravděpodobně zabilo jednu z jejich sběraček. To už se Hagrid opravdu vážně mračil.
„Myslím si, že se do naší části zatoulal jeden z trollů. Ale nezdrží se tu, Hagride. My své padlé mstíme,“ prohlásil zamračený kentaur, pohodil světlými vlasy a poté je opustil. Hagrid mu jen tak tak stihnul poděkovat za zprávu.
„Vrátíme se. Jestli je tu troll, tak tu pro tebe neni bezpečno. Potom jim pomůžu s hledáním, jejich vesnice neni tak daleko a troll se ke škole přiblížit nemůže. Řeknu to ředitelce a ty,“ ukázal na ni velkým prstem, „žádný vycházky do lesa, jasný? Dokud ho nechytnou, bude se muset Bert obejít bez laskomin a ty bez Berta. Dam ti vědět, až ho chytnem,“ prohlásil a přísně se zamračil. Naháněl by hrůzu, kdyby ho tak dobře neznala.
„A k ohradě můžu?“ zeptala se trochu otráveně. Mračil se, ale pak kývnul.
„K ohradě jo, ale dál ne. A dávej pozor dyž tam budeš. Trollové sou sice hloupí, ale ne dost na to, aby si nechali ujít pochoutku, jakou je pro ně studentský masíčko, jasný?“ Poslušně přikývla.
„Zpívání jednorožcům asi budeme muset nechat na jindy,“ zavtipkovala, ale Hagrid se nezasmál. Naopak se tvářil čím dál zamračeněji a pohledem kmital po okolí. Adoráta si uvědomila, že je to asi mnohem vážnější, než si myslela. Pravda, jak často se někomu nebo něčemu podaří zabít kentaura? Ani si to neuvědomila, ale zrychlila, a kdyby to bylo v její moci, určitě by Hagrida k hranici lesa doslova táhla. Když uviděla sněhem pokrytou plochu a prosvítající slunce, téměř to zadunělo, jak jí spadl kámen ze srdce. Poslední tři metry doslova metelila, a když se ocitla na volném prostranství, zrychleně dýchala. Les se najednou zdál hrozivě tmavý a děsivý. Hagrid se vynořil hned vzápětí a pořád se tvářil vážně, ale i u něj se zdálo, že ta strnulost trochu povolila. Dokonce si kuši znovu přehodil přes rameno, než vykročil k hradu. Jenže na Adorátu šel pořád moc pomalu, ona měla chuť utíkat, jako by jí za patami hořelo.
„Hagride, nevadí, když nepůjdu s tebou? Chtěla bych se stavit za tátou ve sklenících,“ vysvětlila. Hagrid se konečně usmál.
„Jasně, pozdravuj ho a zeptej se, jak je na tom s tou rozmarýnou, jo?“ Dora zakývala na souhlas a pak se co nejpřirozeněji rozeběhla směrem ke skleníkům.
Když k nim dobíhala, vlasy jí vlály, jako by letěla na koštěti a s dechem nestačila už dobrých padesát metrů. Vůbec si ale nevzpomněla, že její otec zrovna učí. Měl odpolední hodinu se sedmáky z Nebelvíru a Zmijozelu. Adoráta okamžitě zpomalila a snažila se vypadat, že není vyděšená z lidožravého trolla, kterého podle svého splašeného srdce musela mít hned za zadkem.
Když takhle napůl vběhla, napůl vešla do skleníku plného studentů, naprosto samozřejmě si získala jejich plnou pozornost. Její otec byl naprosto vyvedený z konceptu, když koukal na svou dceru uhnanou, udýchanou a zcela očividně vyděšenou. Jeho první impuls byl ji obejmout, ale dokázal se ovládnout.
„Ano?“ zeptal se. Jenže Adoráta nebyla schopná odpovědět. Opírala se o kolena a lehce se dusila.
„Hag-“ začala, ale dech jí nestačil ani na to jedno slovo. Zkusila to znovu. „Hagr-“ Znovu zklamání. Studenti se začali uculovat, jak překvapení opadávalo. Albus se na Adorátu zvědavě díval, a když si ho všimla, mrknul a naznačil hluboký nádech. Poslechla ho a zhluboka se nadechla. Pomohlo to víc, než krátké plytké nádechy, které praktikovala doteď. „Hagrid se ptá, jestli je ta rozmarýna,“ vychrlila, a pak jí něco došlo. „Pane,“ dodala zrudle. Její otec se zatvářil překvapeně.
Když nehodlala ohlásit, že škola hoří a nastává konec světa, který logicky znamená konec hodiny, přestala být pro většinu studentů zajímavá. Její otec si ale byl jistý, že jeho dcera byla vyděšená a chtěl vědět proč.
„Dám vám ji po hodině, jděte zatím počkat támhle do kanceláře,“ poslal ji do své malé zašívány. Adoráta si úlevně vydechla.
U táty je dobře, přes něj se žádný troll nedostane. On je hrdina, co si poradil i s Voldemortovou armádou, nějaký troll je prostě bez šance. Jen stěží se ovládla, aby si po cestě do malé místnůstky neposkočila. Bylo jí tak volně a dobře. Do lesa nepáchne ještě… no, minimálně týden, rozhodla se pevně. Bertovi bude ty ještěrky zatím skladovat.
Alespoň s nimi bude moct provokovat holky v ložnici, pomyslela si škodolibě.
Bodloš (Knarl) Bodloše si mudlové obvykle pletou s ježkem - jsou opravdu téměř k nerozeznání. Pokud v severní Evropě nebo Severní Americe necháte venku něco k snědku ježkovi a ráno je to pryč - byl to ježek. Pokud máte zahradu ráno zpustošenou - tak si bodloš myslel, že jej chcete vlákat do pasti.
Kůrolez (Bowtruckle) Tvor plnící funkci strážce stromů. Západní Anglie, jižní Německo a některé skandinávské lesy. Měří maximálně 25 cm a jako by jej tvořila kůra a větévky s dvěma malýma hnědýma očkama.. Je mírumilovný a plachý, ale je-li ohrožen jeho strom, dokáže zle poranit dřevorubcovy oči. Za porci stínek je možné z jeho stromu získat dřevo na hůlku.
Okřídlený kůň (Winged Horse) Známější jako Pegas existuje v mnoha plemenech po celém světě:
abraxaské - velmi silný obří plavák
aethonské - kaštanový hnědák oblíbený v Irsku a Británii
granijské - šedý a obzvlášť rychlý
thestralské - vzácné, vraník nadaný schopností neviditelnosti. Mnozí kouzelníci věří, že nosí smůlu.
Majitel Pegase je povinen v pravidelných intervalech koně začarovávat zastíracím kouzlem, stejně jako hipogryfa.
Jednorožec (Unicorn) Toto hodnocení je přiznáno jen proto, aby s tímto tvorem bylo zacházeno s respektem, jaký tomuto nádhernému zvířeti náleží. V dospělosti (7 let) je to sněhobílý kůň s rohem, hříbata jsou zlatá, později stříbrná a stávají se stále více plašší - spíše k sobě pustí čarodějku, než kouzelníka. Obvykle se užívá roh a žíně, které mají velké kouzelné vlastnosti. Krev je má také, ale je neobyčejně podlé a trestuhodné zabít jednorožce.
Kentaur Toto hodnocení je přiznáno jen proto, aby s tímto tvorem bylo zacházeno s respektem, jaký mu náleží. Kentaur má lidskou hlavu, hruď a paže spojené s koňským tělem, jehož srst může mít různou barvu. Je inteligentní a schopný lidské řeči, ale na vlastní žádost nejsou považováni za "osoby". Mají své vlastní prostředky ochrany proto je mudlové, i přes značné rozšíření, neobtěžují. Konec konců kentauři kašlou stejně i na kouzelníky - mezi nimi a mudly nedělají rozdíl. Jejich životní styl a zvyky proto nejsou známy.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: SarkaS (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction
Diskuse pro článek Nová generace - 8.:
Ano, Fred je Frederick. Většina lidí jména blízkých osob zkracuje
Myslíš toho Fredericka? Proto mi to nepasovalo, nejspíš mě ta podobnost jmen nenapadla... Četla jsem Harryho Pottera, všechny díly, jen si na ně už nevzpomínám, už je to dlouho. A každou kapitolku mám rodokmen otevřený, takže v tom by to nemělo být. Vím, pět let je málo, ale na toto jsem si prostě nepamatovala.
dover, umřel právě Fred. Fred v téhle povídce je Ronaldův prvorozený syn. Když už jsi nečetla knížku, koukni alespoň na shrnutí na rodokmen, usnadní ti to vyznat se. ;) Co se rodičů týče, tak i tady je běžnějším jevem, že si děti udržují odstup, pokud nechtějí aby jim ostatní předhazovali protekci a na takové škole jako Bradavice navíc v Británii je to i určitý druh povinnosti. Dekorum je mezi věcmi, na kterých tam opravdu záleží.
Hejly, moc děkuju, jsem ráda, že se pomalu začínáš rozepisovat.
Takže, alespoň jeden weasley je smířlivý a hodný? Jedna světlá, barevná ovečka. Jsem zvědavá, jestli se nakonec usmíří a budou spolu v poho. Všichni Weasleyovi, hlavně kluci /muži, si jsou strašně podobní, hlavně vlasama. Ta genetika je úžasná, přála bych si mít taky rezavé vlasy, ty ohnivé.
Každopádně, souhlasím s Dracem v rozhovoru Lily + Hugo o tom, co o něm řekl. Ten tvůj Ron Weasley je hrozný, hlavně jaký byl ve smrtijedovi. Ale jinak ho mám ráda, když tak přemýšlím, snad se všichni nějak v herectví uchytí nebo ať jsou šťastní, protože odehrát slavně HP byla nutná sice veliká dávka herectví, ale hlavně štěstí, tedy tak to vidí hodně lidí.
Docela jsem se udivila u Freda. Takže zemřelo jen jeho dvojče? Knihu jsem nečetla moc dlouho. To musí být hrozné, ztratit dvojče, myslím, že je to víc, než sestra nebo bratr. Proto se ani nedivím, že se rozhodl od toho všeho dostat ven a cestovat... a taky se nezamilovat! Haha, lásce neutekl.
Zase si dala moc krásnou píseň - vlastně, nebyla krásná, protože to nemusí být krásné. Prostě se tam hodila a já si tak mohla probíhající příběh uvědomit lépe, než bych četla tebou napsaná slova.
Podařilo se ti ve mně vzbudit strach o Adorátu! Skoro jsem jí tlačila z toho lesa, stejně jako Hagrida, aby na ně náhle nezaútočil. Ale to bys nebyla ty, abys mě zase nenapjala a nedala mi už tak velké otazníky v překážení dalšího myšlení!
Jsem si jistá, že se však Adoráta, nebo spíše Troll s ní, určitě seznámí, když neposlechne. Nebo se dostane dovnitř?
Velice mě pobavila scénka Adoráty a jejím otcem rádoby učitelem.
Teď si to nedokážu uvědomit, ale ví to o něm a o ní ostatní? Určitě, tak proč se musí přetvařovat? K nám do školy chodí holka, do stejného ročníku a její mamka tam učí. Přesto se normálně zdraví, říkají si osobní věci, jsou to matka-dcera. Nebo že by jiný kraj, jiný mrav v tom přenesení, že je to: kraj = svět?
Myslím, že je skvělé mít za tátu učitele na Bradavicích. Když si to uvědomím, je celkem dlouhá doba být bez rodičů na té škole... A takto můžou být stále spolu, i když, neříkám, že si někdy nelezou na nervy, přesto je to na dané povaze.
Těším se na další dílek, kde mi snad nezabiješ nikoho z hlavních postav! Ne, vzrušení musí být, je to tvá povídka.
Je to naprosto úžasná kapitola!!!
Píšeš naprosto skvěle...Moc se těším na pokračování...
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!