Pre každého je v živote podstatné niečo iné. Niekedy si však pravú hodnotu niečoho uvedomíme až vtedy, keď to stratíme. Nedávno som si tiež prešla podobnou skúsenosťou.
Krátke drabble zo života, ktoré dúfam, že vás zaujme. Príjemné čítanie. Lili :)
09.05.2013 (10:00) • LiliDarknight • Povídky » Drabble • komentováno 3× • zobrazeno 1319×
Po viac ako dvadsiatich hodinách v autobuse som bola všetko možné, len nie svieža. Vlasy mi odstávali na všetky strany a v prepotenom oblečení som vyzerala ako strašiak do maku. Zmorená som sa rozhodovala, či sa mám sťažovať na šoféra, ktorý z nás takmer vytriasol dušu, alebo mám ísť rovno spať.
Myšlienky mi vyfúkli z hlavy, keď som vystúpila z auta.
Zastala som. So zavretými očami som spomínala na všetky známe miesta, nechávajúc sa prestúpiť spokojnosťou. Celý svet akoby sa zastavil, aby som si mohla vychutnať tú prekvapivú radosť. Usmiala som sa a vzápätí zachvela.
Takto teda chutí návrat domov...
Autor: LiliDarknight (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek To najpodstatnejšie:
Moc hezký drabble a ten konec parádní
Ten pocit poznám (niežeby som stratila domov, ale keď sa človek vráti z dovolenky či výletu, je príjemné vyvaliť sa na starú známu posteľ :D). Úžasné.
Pěkné, krásné, povedené...!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!