Zlomené srdce, první láska...
23.02.2016 (16:00) • Zara • Povídky » Drabble • komentováno 8× • zobrazeno 1722×
Proč mi to děláš? Rozešel ses se se mnou, abys mohl být s jinou, ta tě poslala do hajzlu a teď utíkáš za mnou. Je to kolotoč!
Řveme na sebe, jsi nepříjemný, ale pak se uklidníš a jsi na mě hodný. Vidím, že ti na mně zaleží, a přesto se mnou nechceš být.
Vrátil ses. Prosil jsi mě. Možná budeme spolu. Jako husa jsem za tebou běžela. Byly to krásné chvilky, jsou to krásné chvilky. Tvoje objetí pro mě znamená až moc. Jsem naivní. Mám tě, a přesto nemám. Proč mi neřekneš, co chceš? Dáváš mi nejistotu, a to mě tolik ubíjí…
Autor: Zara (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek První láska nikdy nevyhrává:
Verenglia přístup tvého přítele se mi docela líbí ano lidé by se podporovat měli, ale většinou to tak není. Aspoň z mých zkušeností :) Ano uvědomuji, ale zároveň si přeji, aby to dopadlo podle mě. Přeji si abychom byly spolu i přesto jak se ke mě choval, mám ho ráda i s jeho špatnáma vlastnostma, ale vím že člověk nemůže mít vše o čem sní. :) On nikdy neví co chce a znamení váhy mu k tomu nepřidává. Nikdy jsme nepotkala tak váhavého člověka jako je on :)
Gracewhite asi máš pravdu že to je marný boj. Jsou to blbci Mám to v plánu si pořídit psa, ten nikdy nezradí, ale ještě bydlím s rodičema a tak si nemohu pořídit psa do baráku a já chci vnitřního hafana :)
S klukama je to marný boj... a proto říkám, ať si rači holka pořídí psa. Ten ji srdce nikdy nezlomí, protože větší láska neexistuje.
Určitě máš pravdu - s tím, že pokud se lidé hádají kvůli maličkostem, záleží jim na sobě. Víš, ono je to tak, že se to sice zdá být maličkostí, ale pokud tě něco trápí, nikdy to pro tebe není jen maličkost, je to skutečný problém, a patnera trápí, že tě to zatěžuje. U nás vlastně ty hádky vždy fungují tak, že mě něco strašně trápí a mučí (to, že se se mnou přestala bezdůvodně bavit kamarádka, třeba nebo to, že se bojím, že neudělám přijímačky na vysokou školu) a on na to vždy odpoví: "Proč to vlastně řešíš? Ona je kráva... No a když ty přijímačky neuděláš, tak je neuděláš, no. Zkusíš to za rok znovu..." Vím, že to vždycky myslí dobře, a miluji ho za to ještě víc.
Teď jsem byla na blogu jedné slečny (přítelkyně kamaráda mého bývalého snoubence - vím, zní to zmateně ) a ta řeší, že si chce dělat dodatek k vejšce, kterou studuje, a že jsou z toho všichni špatní, rodina, kamarádi, její přítel... Že ji všichni tlačí do toho, že už by si spíš měla založit rodinu, a že i přítel už by chtěl miminko... No a myslím si, že by se lidé měli podporovat...
Sákriš, jak jsem se k tomuhle dostala? Vždyť já jsem úplně odbočila od tématu! Promiň... Zkrátka... Je fajn, že si uvědomuješ, co chceš, že víš, že nechceš zmrznout v téhle fázi. Protože je vážně důležité, aby člověk věděl, co chce. Doufám, že chlapec si to rychle uvědomí, jinak to bude mít v životě fakt těžké...
V.
Přesně tak. A tenhle vůbec neví co chce mi přijde, i když tvrdí něco jiného. Jeho slova a činy jsou totiž velké protiklady a vůbec nevím co si myslet. Tak to ti moc přeji, že sis našla dobrého partnera a držím ti palce, aby Vám to klapalo. Já vždy říkám, že pokud se lidé hádaj kvůli maličkostem, znamenáto že jim na sobě záleží Děkuji. Teď už vím že se to musí nějak vyřešit, protože stát na jednom místě není dobré. Jinak děkuji za přečtení
To znám z vlastní zkušenosti, je to na prd, když se k nám ti chlapi takhlé chovají, vůbec neví, co vlastně chtějí. Já mám ohromné štěstí, že mám teď partnera, co je v pohodě, i když se třeba někdy hádáme i kvůli strašným hloupostem, vím, že mě miluje a oba víme, na čem jsme, a to je ve vztahu nejdůležitější. Držím palce, a´t se to s tebou a s tím hochem nějak vyřeší. Ať už tak či onak.
V.
No, můžu tě ujistit, že na mě tam momentálně bylo emocí až moc...
Děkuji :) jsem moc ráda, že se ti to libilo. Chtěla jsem do toho dát vice emoci, ale nějak to nešlo, neměla jsem odvahu. Doufám že další drabble z mého života, pokud si ho přečteš se ti bude také libit.
Tak toto teď pro mě bylo vyjádření soustrasti Děkuju, je to nádherné
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!