O prvom bozku...
10.12.2012 (15:00) • Mims • Povídky » Drabble • komentováno 7× • zobrazeno 974×
Snehové vločky nám padali do tváre.
Stáli sme pred mojím domom a lúčili sa.
Nevedela som sa od teba odtrhnúť, boli sme spolu celý deň, ale napriek tomu som ťa nemala dosť. Nikdy by som ťa nemala dosť.
Šepkal si mi romantické kraviny do uška a ja som sa ako hlúpa smiala. Bola som pri tebe úplne iný človek, moje kamarátky mi to stále pripomínali.
Ale mne sa tá nová, optimistická osoba páčila, bola lepšia ako tá stará vždy negatívne naladená.
Nahol si sa ku mne a na nose som zacítila tvoj teplý dych.
Vtedy sme sa prvýkrát pobozkali.
Zima konečne si prišla.
Milujem cez zimu len dve veci.
Ako je všetko na vôkol také biele a rozprávkové.
Druhá je trápna - snowboarding. (Neskutočne sa teším na svah už!)
Páčia sa Vám takéto výlevy moje sezónne na konci? Mne aj hej. :)
Asi by som sa mala aj spýtať, čo si myslíte o týchto mojich drabble. Radšej s tým seknúť, či pokračovať?
Komenty potešia.
Autor: Mims (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Náš prvý bozk:
keď mne sa tam zas tie kraviny neskutočne hodia, dodáva tomu niečo také zo mňa proste keby som to tam nedala, tak by som to nebola ja
Lucienne aj ja akurát sedím nad BIO a tie odborné názvy mi už lezú hore krkom!
SaDi samozrejme, že je lepšie sa zdôveriť nejakej existujúcej osobe ako Wordu, ale keď ono to niekedy nechceš ani povedať, potrebuješ čas a trochu premyslenia na to, aby si s niekým také zvláštne, hlboké pocity zdieľala
ďakujem za prečítanie
Souhlasím s martinexou, ty kraviny se mi tam moc nehodily, ale jiának velice milý a příjemná drabble, který hned udělá nudný večer strávený s učebnicí biologie( )o něco příjemnějším.
To slovo kraviny mě tam jaksi moc nesedělo úplně mě to vykolejilo ze čtení, ale bylo to milé a romantické
Mims, vážně všechny? Když já jsem takový sklerotik, že si vůbec napamatuju, od koho co čtu.
A jinak jasně, já proti tvému stylu nic nemám, jenom vyjadřuju to, co ve mně text zanechal; pokud si přečtu nějaký článek, nikdy ho nenechávám bez komentáře. Pro každého je samozřejmě důležité něco jiného, já všední situace sdílím s okolím a až když píšu, snažím se z nich vytěžit něco víc. Každý to máme nastavené jinak, jsem ráda, že si to nebereš osobně, to bych nerada.
Tak napočtenou a hezký večer,
Sadi
SaDiablo, udivuje ma, že stíhaš a máš chuť čítať a komentovať všetky (teda aspoň moje) drabble-s (myslím to v absolútne pozitívnom zmysle)
je na drabble naozaj také dôležité, aby zanechalo dojem, impresiu? myslím, že nie, teda aspoň mne na tom nejak nezáleží. rada si prečítam (a napíšem) také drabble, ktoré opisuje nejakú konkrétnu situáciu, poprípade len také pocity, ktoré máš v tej chvíli a potrebuješ to s niekým (niečím- počítačom) zdieľať.
dnes mám zas ja troška vypisovaciu náladičku
a mima33 ďakujem
Nebol to síce drabble zo silným posolstvom, ktorý by ma dostal do kolien, ale páčilo sa mi to. Pripomenulo mi to môj prvý bozk s priateľom Romantike sa človek prosto občas nevyhne.
Já nevím... Nebylo tam nic, co by mě nějak zaujalo, obohatilo... Nejspíš je to mnou, ale přijde mi, jako by ses jenom chtěla podělit o pěkný okamžik. Je to fajn, ale jinak to ve mně nic nezanechalo. Toť můj názor, další drabble si klidně přečtu.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!