Občas prostě děláme věci jinak. Občas se snažíme před ostatními vypadat, že jsme lepší než doopravdy.
Ronnie
30.06.2014 (18:00) • Ronnie • Povídky » Drabble • komentováno 2× • zobrazeno 1347×
Ta starší v červeném tílku s postavou, která se lichotivě dala popsat jen slovy "při sobě", vyfoukla dým mým směrem. Zamávala jsem rukou před obličejem, abych jej alespoň částečně rozehnala.
Ta mladší, a výrazně štíhlejší, ke mně natáhla ruku s krabičkou práskacích LMek. Odmítavě jsem se na ni zašklebila.
Autor: Ronnie (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Cigaretový dým:
IchBinHana: Předně děkuji. :)
Na vysvětlení... zkus vlézt do zakouřené hospody. (K ničemu nenavádím, je to jen neškodná demonstrace.) Ať chceš nebo ne, pokud jdeš z čerstvého vzduchu, prostě máš chuť se rozkašlat. :) Nebo já to tak mám a z toho jsem vycházela. :)
Nebýt perexu, asi bych to nepochopila; ale takhle je to úžasné. Moc zajímavý nápad a taky zpracování, přece jenom by mojí první asociací při tomto tématu bylo něco úplně jiného. Jenom jedna věta mě trochu zarazila, "musela odolat pokušení rozkašlat se", přijde mi zvláštní, že byla v pokušení kvůli kašli, větu bych asi nahradila nebo jinak zformulovala, působí to trochu zvláštně. Jinak se mi ale drabble líbí a znovu, ten námět je opravdu skvělý.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!